網頁

17.3.15

話梅魚柳




今個生日終於完美結束, 以為過埋正日就完晒, 點知到星期日既一年一度既老表gathering, 我地去咗間樓上舖bbq, 當時我地同另一班人share包場, 當大家都食得興高采烈之際, 突然停電!!><你地知啦, 我咩都唔驚, 但最怕無冷氣!跟住有人拎生日蛋糕出黎, 因為個蛋糕背住我, 我仲唸唔通慶祝表弟生日?因為佢月尾嘛!跟住全場大合唱, 包括隔離包場班人, 我keep住天然呆, 唔知邊個突然將個蛋糕面向我, 頂, 即刻尖叫, 原來係我!!><好surprise!不嬲呢d嘢都係我做, 估唔到今次做主角咁死開心, 好sweet ar!!今年真係好開心呀!!!

好啦, 大吃大喝兩星期, 個胃要回歸平淡啦!肥死人咩!haha..
話說有日同老公逛完灣仔就唸住落銅鑼灣食飯, 因為唔係好想同人面貼面咁迫電車, 兩條友就散步式咁行落銅鑼灣啦!行到去鵝頸橋, 見到有間小小店, 係賣醃製品香料果d, 可能呢間野好多人都識, 咁我又貢入去睇下, 見到有話梅粉, 其實我成日都想買靚既話梅粉, 嗱嗱聲買左順手買左d香料!滿載而歸!

呢度係兩兩!


呢間啦, 應該好多人識啦!


返到去唸究竟可以用黎做咩呢?睇下冰箱, 之前入到好多齋貨, 好啦!就佢啦!



其實我都未食過呢款齋, 唔知咩料架!



好鬼死簡單, 半煎炸咗佢之後吸咗d油先



灑d話梅粉,同剪少少九製陳皮合埋個蓋shake勻,攪惦,yeah!好惦呀呢隻話梅粉!!!食完無口渴!又香又鬆脆,又酸酸甜甜, 又容易整,開party做小食肯定好受歡迎^^












22 則留言:

  1. 真係好驚喜呀,想像到有幾SWEET!
    哩個餸諗起都開胃呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!!我地成班老表都幾close!
      我而家睇返都想食呀..haha

      刪除
  2. 有話梅粉好開胃 , 魚柳又炸過好香口 , 我同袁生都好愛香口食物

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀, 又重口味又香口岩晒我><

      刪除
  3. 乜話梅都有製成粉的?如果酸酸甜甜又幾好食嘅。
    唔知有冇「仁棯醬」? 好懷念呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. d人用黎加入西瓜同蓮霧食, 同埋炆野時落架^^
      我見到有仁棯醬呀!!如果你去開, 佢既對面馬路仲有一間類似既老舖,可以去睇睇!

      刪除
    2. 係呀 ! 都聽人講過 : 西瓜落啲鹽係好食啲。原來落話梅粉重好食,咁就要試吓啦。
      以前係中環吉直街口嗰間醬料舖唔見咗好耐啦,幸好妳提供了這一間。^0^ 

      刪除
  4. 呢個話梅魚柳正喎,齋魚柳抵唔抵買?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係太幾得幾錢, 因為我一次過order左好多野, 應該都係around $45-50, 我覺得抵, 因為有好多, 而且買真炸魚柳都唔係平啦。

      刪除
  5. 話梅粉做齋魚柳,唔錯喎。話梅粉洒落西瓜食都好味架

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我今個夏天食西瓜可以試下啦!!因為我通常落淮鹽。

      刪除
  6. 見到又好想食呢,想試其它材料夾話梅粉啊,快D創新喇
    呢款整得幾好味呢…嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀!!!!而家睇返都想食呀..haha
      我都覺得好夾><

      刪除
  7. 話梅粉齋魚柳!! 幾特別既組合!! 酸酸甜甜, 我LIKE 啊!! 加上又脆, 一定好味啦!!! ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估唔到夾到喎, 又多樣野食!hehe..重口味又香口岩晒我!haha

      刪除
  8. 回覆
    1. thanksss ar, 攪到人地面紅晒tim..hehe

      刪除
  9. 有冇感動到喊呀?
    教識我做呢個小食,多謝:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又好少感動到喊wor..hahah...好冷血..hahha..不過在心中我堅感激!
      我都唸住下次party要做呢個小食..hehe

      刪除
  10. 用話梅制魚柳,真係想試下味道....

    回覆刪除
    回覆
    1. hehehe..包你食過一次成日都想食!hehe

      刪除
  11. 看起來, 很美味....

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...