網頁

24.3.15

領養‧絕育‧善待

大家唔好介意, 呢個post我堅係好多嘮叨,仲又長又粗鄙, 因為我真係好忟憎><!!

響早排, 我目睹一件好悲慘既事, 總之係流浪貓死去既事, 詳細唔講, 因為我都down左好耐。正正因為呢件事, 令我唸左好多嘢。我以前成日唸流浪動物有一餐無一餐, 又日灑雨淋, 但係佢地自由自在; 有d比人養既, 比人縛住條頸, 響一個狹窄烏糟既空間, 有d無知既人仲會用貓嚟捉老鼠既, 但佢地起碼有餐飯食, 起碼唔怕比車車死, 咁究竟佢地希望自己做邊種呢?香港既流浪動物雖則已比強國既幸福, 但睇下日本, 人地呢d真係叫善待動物!


我認我從來都唔係一個沉得住氣既人, 響任何環境下不平則鳴係我原則,話我厚多士咩都好, 做人見到不公平既事就唔應該龜縮。所以當我遇到有人做出一d我認為對動物唔好既嘢我都會一定出聲, 其實有d人只係無知, 我會好聲好氣, 但如果遇到無知得嚟又好仆街既人, 就算佢幾惡我都可以惡過佢癲過佢, 果d咩貓好中意食老鼠呀,貓有9條命既謬論, 頂真係唔該柒少陣當幫忙!!

尋日我見到平時幫襯既藥材舖多左隻貓, 一問先知原來平時養響閣樓, 我見佢用條鏈cool住佢條頸, 而貓貓不停想跳高, 但條鏈太短都扯返落黎!隻貓大約6-8個月,但睇落似有左, 一問之下真係!!我同佢講生完b要同佢desex, 條仆街仲響度hea我!我真係好撚忟!!!但我突然想起那隻比車死的貓, 唉...我今次終於按下我既怒火, 我沉住氣同佢講生完b,我幫佢聯絡本區cccp帶佢desex再拎返比佢, d bb 如果佢養唔到就幫佢搵人領養佢唔洗比錢, 亦唔會煩到佢, 我講到明我不到黃河心不死, 如果佢唔promise我會日日嚟煩佢, 又可能我控制唔到我殺人既眼神,最後佢都勉強應承左我,呼~~

呢d事忍一次都嫌多,以前都試過有d人唔聽勸說, 我同義工試過去偷貓,又試過不下數十次做潑婦駡街..唉, 我估唔到我要咁做!
希望大家如果見到d舖頭貓都提下店主要desex, 唔好比佢地搏命生!唔好買動物, 要領養!哎呀個腦好攰呀, 太heavy啦, 睇下我地家dingding都係來自街市架咋!剛來我家都係小魔怪一隻!

剛剛好似鼻屎咁細粒, 又瘦耳又大,同阿河一樣大。

嘩, 快高長大!輪到阿河變鼻屎..haha(攝於13年)

而家!哼, 除左嘆世界我唸唔到佢有咩忙!
 

我起身佢都唔捨得落床!佢又好啦唔洗返工!

寧願冥想都唔歡送我出門口><

領養既貓都好可愛架!係串d囉...
ding : 咩呀!!

24 則留言:

  1. 我絕對同意妳,係FB實在見得太多,每次見到浪浪慘死都好心痛
    好多謝妳堅持,同舖頭貓絕育
    其實妳係咪義工嚟?
    好少見DingDing一篇blog出咗多次,I like it ar

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係義工,因為我唔擔保到我可以付出咁多,例如時間,所以我寧願做back up,因為有好多朋友係義工,成日都需要幫手。
      係咩,原來我真係post 得咁少ding...hahah..我會同佢影多d寫真..haha

      刪除
  2. 你好有心!有時會覺得絕育對D動物都好殘忍,但諗起唔絕育嘅後果,就覺得哩個係兩全其美嘅方法~~好贊成想養動物嘅人去領養:)
    估唔到dingding以前咁迷你呢,不過而家個串樣更可愛XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都覺得好殘忍,但知道除咗可以令佢地係咁生之外,仲唔洗每次發情咁痛苦,仲可以免去一d性器官既病痛,咁我就寧願佢地成世做公公。
      佢剛來我家時真係非常細粒,邊唸到大個會咁肥咁有性格...hahah

      刪除
  3. 我度99%嘅人係會善待動物架,事實上我未見過流浪貓、瘦弱貓,嘆世界如Ding Ding嘅就大把
    我諗社會風氣同習慣係大因素,另外係法律問題,呢度唔善待已經=虐待

    回覆刪除
    回覆
    1. 好好呀你處!!!真係唔知香港幾多百世先可以變成咁!

      刪除
  4. 好多人唔識諗。 我想養狗已經幾年,真係要想清想楚先作決定,買就易,養就難。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係!我當初都係想養狗先,但我真係唔保証到可以日日帶佢出街周圍跑,最後所以決定養貓,都唸左好耐。

      刪除
  5. 應該善待動物。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係每隻動物都咁幸福,希望呢d野真係可以減少。

      刪除
  6. Ding Ding 鼻屎咁細時真係好得意,真心希望啲人善待動物

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢剛來我家時真係非常細粒又純純的,邊唸到大個會咁肥咁有性格...hahah

      刪除
  7. 我欣賞你!!! 繼續你既厚多士行為!!! 撐)))))))))))))))))
    我鍾意DING DING 尾二張相, 個感覺完全係: 個腦一片空白, 完全唔理身邊人同事, 諗緊今日點過好呢, 做咩好呢~ 哈)))))))))))) 好正依幅相!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好, 我會繼續做厚多士!thankssss!
      佢成日都係咁架, 唸到入晒定咁, 叫極都無反應, 我有時都懷疑佢係咪好似魚咁開眼訓覺!!haha

      刪除
  8. 你真係好有心好愛貓,我都養過幾隻但地方細唔能夠養多的了...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都記得你好似有兩隻貓, right?我都唔養得多,要比時間佢地適應都要一大段時間!

      刪除
  9. 繼續厚多士好呀,太多人無理取鬧,
    同惡人先告狀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你放心, 我會繼續做, 對住呢d人我從來唔怕樣衰!!!

      刪除
  10. 哈,差D唔記得叮叮細個嗰樣呀,原來對比大隻咗好多呢,佢遇到妳真係好幸福呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 攪錯自己個女個樣你都唔記得!!佢好彩遇到你呢個剷屎人!!haha

      刪除
  11. 安信兄弟係領養返黎, 但我遇到個癲婆,我話過以後唔幫襯私人領養.

    回覆刪除
    回覆
    1. oooo...我都係咁岩去街市改衫先遇到dingding, 私人果d會睇下佢係咪果d有名既義工, 有d人真你好偏激!

      刪除
  12. 一定支持領養.... Ding 好可愛 post 多D佢喎

    回覆刪除
    回覆
    1. give me 5!
      我知道啦, 不過要佢肯影相至得^^

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...