網頁

23.4.15

我媽的粢飯


我父母一向形影不離, 不過阿媽今個月懶有型一腳伸開阿爸返黎香港逍遙渡假!haha..阿爸可能以為自己今個月可以做一隻無腳既雀仔自由自在, 不過觀乎老豆打嚟既密度, 我唸佢寧願做隻籠中鳥..hahaha..而我見阿媽shopping買親既嘢都係比老豆, 又成日掛佢響口邊, 呢兩條友真係煩鬼死!

咁阿媽係一個好鬼活躍既人, 日日都躝街約朋友,又游水又盛, booking排得滿過我,不過佢差唔多日日都會返黎晚飯既, 咁我就好順利成章做癱妃, 一返屋企就可以張口既感覺太正啦!!!>.<

有日我仲未起身我阿媽就問我晚餐想食咩, 我唔知點解半夢半醒下講左想食粢飯, 嘩頂,型呀, 夜晚就有得食啦!haha...

一斤糯米先浸半日, 加點鹽or蔬菜粉煲飯, 我係軟飯皇, 所以加左多少少水, 用左兩碗。炸菜切小粒(阿媽話咁樣出味d喎)


油炸鬼切段焗脆


紫菜素肉鬆

開好壇準備作法!(媽在blog上鏡率好高!)

我就中意用竹蓆, 阿媽就中意用毛巾

我就中意勁大舊, 佢就中意細細舊..haha

油炸鬼要按先好包

嘩頂, 堅正!好軟糯, 中間d料好脆!(阿媽)邊包(我)邊食!!!食左4舊!!

嗱, 我係癱妃jar, 但我唔係廢柴!呢段時間我都有負責下煮嘢食架!釀焗蕃茄+薯蓉+磨菇素辣腸通粉

最重要係整咗double份量既黑芝麻花生糖!(請無視後面的貓廁)

31 則留言:

  1. 我一向都想自己整粢飯,因我係好喜歡食,想到裡面的榨菜同油條就開心呢,好,的起心肝假日整來做早點先

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好中意食, 但我覺得好煩, 所以我都係整過一次, 但唔見過阿媽整, 發覺佢原來仲多工序過我, 所以我響佢臨飛前迫佢整多次比我食!heehee..

      刪除
  2. 我想食油條,但係唔想自己整喎,嗚鳴.....冇得食.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩你平時整d嘢咁鬼覆雜你都整, 油炸鬼反而唔想, 嫌簡單係咪?!hahah..

      刪除
  3. 其實妳性格係咪似妳媽架,wahaha...
    妳唔講,都冇留意個廁所tim,DingDing個私家廁所都好大喎

    回覆刪除
    回覆
    1. hahaha...點解咁講?我結合左阿媽既爽快同阿爸既懶...haha
      佢呢個廁所好鬼耐喇, 而家要拆門比佢伸個頭出黎all.

      刪除
  4. 勁!原來你媽都係煮得之人

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係勁煮得, 佢而家食素d素料都係自製, 好癲!

      刪除
  5. 世上只有媽媽好

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜一年只見得一次><

      刪除
  6. 我是超級粢飯fans,不過好耐無食囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都係呀!!不過懶整, 出街食又硬到死!

      刪除
  7. 回覆
    1. 而家迫阿媽整多次..heehee

      刪除
  8. 我係癱妃jar, 但我唔係廢柴 <--- 哈, 笑死!! 咁都比你膊倒!! 哈))) 真係唔係廢柴呀吓!!!哈)))))
    真係好耐好耐好耐冇食過, 好想食呀!!!我都鍾意大舊D, 揸住咬吓咬吓, 食到咸咸脆脆又煙UN~ WOW... 超正!! 頂~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 尤其剛整好果d, 外軟內脆!!仲暖暖地!!!
      我而家又新見解, 我中意食細細舊多d, 因為一舊一舊接住食, 感覺好似可以食唔完咁, 一舊大大舊食完會好失落...hahhaha

      刪除
  9. 好耐無食過粢飯了,睇見有些想食....

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我自己對上嗰次食都好耐lu!

      刪除
  10. 我好耐無食粢飯啦~~~見到好想食~~~
    我父母都好多節目,不過都係阿媽忙D,你可以做癱妃,但我爸媽不時唔返嚟食晚飯架!我放工要返屋企做阿四……

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我一年先見阿媽一次, 佢先會縱容我做癱妃啦, 如果一齊住日日對住, 佢肯我都唔好意思啦, 不過主要都因為你夠乖女啦, 點可以同我呢類懶精比..haha

      刪除
  11. 哇, 係娘親真係勁呀, 真係羨慕.
    我有買你上次介紹citysuper既齋漢堡呀, ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩, 點呀你中唔中意食呀??有無買埋其他, 例如個肉批都好得!

      刪除
  12. 你媽媽的製品一定好好食~~ 有識整嘢食的媽媽好幸福~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好好食, 因為好軟, 入面勁脆!可惜我一年只見媽媽一次><

      刪除
  13. 點解咁多人好耐無食粢飯嘅?唔…可能街嗰D真係難食D,媽咪整得好軟綿綿,可以食好多都唔會頂胃,真係好好味:P
    芝麻糖食到停唔到口呢…正

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁鬼麻煩, 你估真係人人都咁想做咩, 我都係整過一次之嘛!我已經迫媽咪聽日又整啦, 我地又可以拆餐勁!!wakaka..
      你呀, 有得食好食啦, 我短期內唔會再整糖架..heehee

      刪除
  14. 點解咁多人好耐無食粢飯嘅?唔…可能街嗰D真係難食D,媽咪整得好軟綿綿,可以食好多都唔會頂胃,真係好好味:P
    芝麻糖食到停唔到口呢…正

    回覆刪除
  15. 我都好鍾意食粢飯, 但屋企附近都無得食, 有媽媽整真係好幸福.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有時都會勁有心去上海舖買,不過都有d偏硬。阿媽整無敵!所以已叫佢臨走整多次呢!

      刪除
  16. 你返黎又可再食.哈哈,真的咁好食嗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係勁好食, 我而家又想食啦, 不過一唸起要整就懶, 都係等到新年比機會你整比我食啦...hhahaha

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...