網頁

23.5.16

Oh! Pancake!




雖然我係一個中意食垃圾,又hea又懶既人, 拔!但有時對某d嘢我又會勁執著, 非常堅持。基本上我對自己執著既食物難得地有要求, 就算我sss唔臭都可以放入口, 但對於我堅持ing既食物, 就算人地整到幾美輪美奐, 但只要唔係我心目中既模樣,我都不肖試一口!hahha..因為其實係d好無謂既堅持, 有時目的係想成功整到某樣食物, 而唔係真係好想食..haha..

okok, 當然, 其實我既堅持,執著,不肖...都係base on我既個人喜好, 我既喜好可能對其他人嚟講係垃圾, 所以食物係永遠都唔會有the best^^

例如之前我好想成功整到戚風蛋糕比我一個月後會返香港既阿媽, 又買書又上網, 不停研究, 不停整, 我用左一個月, 每日整兩個唔同味蛋糕...hahaha..咁當然我老公已經食到癲左, 好在我公司麻甩佬多, 但去到後期, 佢地都去到見到蛋糕想嘔既地步...當我成功咗就好似完成左一個工作咁劃上句號, 無乜再整過。

之前仲會食豬肉時, 又係為咗整一碟入口鬆化但又要有咬口又要juicy既豬肉餅, 日日整整整..最後成功左, 過左無耐戒豬肉..haha

好喇, 今次要講既係pancake。pancake唔係一d會成日食既食物, 但我好介意佢唔好味。我中意既pancake係要夠厚, 軟綿綿, 幾時食空口食都唔乾,有蛋香, 無油..hahaha..其實我一路都整唔到亦都食唔到100%滿意pancake,總係爭dd咁, 直至我響美國一間早餐店! 返黎我有上過網同睇過書, 我見到有個方法睇落應該做到我想要既效果, 響幾個相同做法既recipe中我揀左呢個最健康既!

成份 : 
低粉200g
牛奶200g
糖4g(原食譜無, 我用嚟打蛋白時用既)
暖水100g
蛋2隻

其實佢就類似做戚風咁, 唔軟綿綿有鬼, 哎, 點解我無唸過咁整呢, 真係豬><


嘩個篩粉好耐無拎出嚟喇!

分蛋, mix麵糊, 打蛋白,easy job!hehe...

放大個橫切面, 我覺得未夠厚, 同埋可以再軟綿綿d!

我中意就咁用牛油同楓樹糖漿食, 記得我細妹上次響加拿大捧比我支特大楓樹糖漿嗎?haha...

我每日都會飲自家既蒸餾咖啡, 今日呢隻咖啡叫lazy sunday.. hahha...sunday當然要lazy!加一匙chia seed, 好正!(btw, 響美國買既chia seed同香港比, 非常非常平, 我果包1kg, 圍返港幣大約$70!)

dingding完全切合lazy sunday既造型..hahha...我覺得用嚟做埋blue monday造型都得..ahhaha

總括嚟講, 我覺得仲有嘢要改善先可以成為我心目中既perfect, 今次蛋白打得有d over咗, 同埋要再做厚d!下星期再嚟過!hehe...


原食譜 : http://www.beanpanda.com/379/pancake

22 則留言:

  1. 我阿仔做過冇奶冇蛋嘅,我覺得都幾好食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 即係除左水同粉之外仲有咩???

      刪除
    2. 佢加咗小小鹽

      刪除
  2. 我每次食pancke一定要加多多糖漿呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係!!同埋牛油都係!!hehe..

      刪除
  3. 真係pancake專員, 咁講究, 唔係人人得.
    我想做類似麥記既hot cake, 或者waffle, 但係唔中意奶同牛油, 雖然熟左唔多覺, 但未煮果陣見到都唔歡樂....好忐忑...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對無聊事係好執著...hahahah
      唔中意奶同牛油,你有無試過之前網上好hit既食譜, 材料只有2隻蛋+1隻香蕉, mix埋煎就得, 我整過一次, 口感似, 但未去到100%, 同埋我覺得要加d糖, 你可以試下ya!

      刪除
  4. 每日整兩個唔同味蛋糕》》真係好癲喎!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係勁癲, 而家唸起唔知點解可以咁有恆心!

      刪除
  5. 唔怪得我肥咗咁多喇,噢
    Pancakes質感再實D可能好D,不過已經幾好味喇
    好似無咩要求咁,哈

    回覆刪除
  6. 唔怪得我肥咗咁多喇,噢
    Pancakes質感再實D可能好D,不過已經幾好味喇
    好似無咩要求咁,哈

    回覆刪除
    回覆
    1. =="...肥你就肥啦, 你中年發福唔好賴我..
      pancake要實???!!!!!你既口味..=="唔好話比你知你係我邊個!><

      刪除
  7. 用分蛋法整,梗係好好食啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個方法係惦, 方向岩喇, 不過技術要改進..hhaa

      刪除
  8. 我好認同你既執著!! 繼續呀唔該!!哈))))
    見到你整PANCAKE 我都想食TIM~ chia seed 我係GREAT 買1KG 都過百啦!! $70 好平呀! ><
    DINGDING 張相好得呀! 完全影到佢既BLUE 囉!!哈)))))))))

    回覆刪除
    回覆
    1. thankss!我會架!!但只限無聊事!hahha...
      我之前響有機店見到300g/$70!!!!!好癲!

      刪除
  9. 夠晒認真投入!我好懶,通常只會連續試兩次,跟住又休一大輪XDD
    加油~~期待你嘅完美作品:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會架!!!我今個星期日又黎料!haha...我心目中有野加入去, 但要做左實驗先知係咪work!

      刪除
  10. 妳真係好癲,妳啲同事有無怕咗妳

    回覆刪除
    回覆
    1. hahahaha...佢地一見我拎個盒出去就話唔係又係蛋糕呀??!!

      刪除
  11. 原來妳都會有堅持架?估唔到喎
    DingDing好似好悶咁,會唔會養多隻呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只會堅持無聊既事啦, 正經嘢我真係唔會..ha
      想與唔想之間, 加左又怕佢地唔夾ding會唔開心, 隨緣啦

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...