網頁

27.5.16

苦尋味道


我好怕有疑問響心裡面, 通常都過唔到夜!我一定一定會去搵答案!!

但我竟然比一個疑問存在好幾年!!可能好多人覺得我極度無聊, 我認!我就係果種正事hea爆, 無聊事就認真既人, 無得救..haha

我覺我成世人都係為左食嘢而生存咁!細個成日因為偷食比阿媽打, 又為左搶我妹d嘢食打我個妹(hahaha..), 為左食講大話, 大個為左食攪到肥都要食..hahah..為左食一檔好味魚蛋, 突登由屯門搭車出旺角, 食完又返返又屯門....數之不盡, 總之成日都係為左食失去理性。

好喇, 今次又係食!話說我有一日唔知做咩, 當我食緊麥皮時, 突然唸起細個食過一隻非常非常好味既麥皮, 而家一定無出, 但我真係好想好想知佢係咩牌子, 可能佢既而家既產品仲有少少佢遺下既味道?

我用盡我既方法去搵左幾年, 我阿媽完全知我講邊隻, 但佢都唔知係咩牌子!我亦訪問左同我同年紀既人, 大家都大概知我講咩, 亦都唔知係咩牌子>.<, 呢種感覺勁煎熬人!

唔知會唔會有人知我講咩呢?唔知你地有無都食過呢??下面係我知既嘢 :

- 當時我係初小學生, 80年代既食品

- 鐵罐裝, 唔大罐, 個罐面有一家人食緊麥皮(如上圖), 唔係真人, 係好似火柴人咁, 用簡單線條畫出黎, 即好似個頭就咁用圓形, 個身用三角形咁。個罐底色係啡橙色。

- d麥皮唔似而家既麥皮, 係好碎好碎既, 碎到好似粉咁, 深啡色, 比而家既燕麥糠粗少少, 味道介乎好立克, 阿華田嗰類。

- (唔知係咪真)我阿媽話當年買嘢比我地食既準則係睇電視廣告,所以應該係大牌子(我估), 但我而搵盡80年代既電視廣告都唔見!

- 雖然有一刻我都以為我自己有幻覺, 又或者當年去左異度空間食麥皮(hahahhaha...), 因為唔明點解好似得我一個食過咁,響網上又消失得咁徹底, 不過繼我媽, 我表姐, 我一個朋友都記我後 我相信當年都有好多人食過。

- 食既方法係加練奶同熱水, 但唔會好似而家d麥皮咁杰實晒!亦都唔漿口, 好香麥味, 食唔厭...hahha

- (唔知係咪真)我阿媽話唔係麥皮,係栗米片碎, 當年最hit係家樂氏, 我已經上佢地網頁睇晒佢歷年既產品都唔見!我亦有睇過阿華田好立克網頁, 都無發現>.<

希望大家如果知我講咩而你又知道d咩都可以話比我知..謝謝!!!

更新:

我媽同我一齊癲..hahhaha..佢睇左個post, 佢話佢既印象係個罐面係堅火柴人!係有腳, 唔係食緊嘢, 我唔知我定佢有幻覺, 佢仲send埋圖比我...hahha...做ref都好, 可能真係我錯....




50 則留言:

  1. 我都覺得以前D麥皮好食D,不過就算係同以前同一牌子,味道應該都會差好遠
    可能懷念永遠是好的

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得佢既後代應該都有少少保留佢既味道既!不過事實係新不如舊既><

      刪除
  2. Mary 真係食家,好識食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 秋葉阿姨, 其實係因為我過份為食..HAHHA

      刪除
  3. 我印象中都好似食過,真係同呢家的麥皮差得多,我都曾經問過我呀媽以前細細個食個隻麥皮係邊款,點知俾呀媽鬧到扒街,話咁多年前邊記得喎,等我都上網搵下資料先

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估佢係出左一段好短既時間, 因為問過同年齡既都食過, 但大家都好模糊咁!
      點解AUNT咁嬲..hahha...可能佢覺得好難答!
      thanks幫手搵!^^

      刪除
  4. 雖然我完全幫你唔到, 但我會留意你有無追尋到答案啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都希望搵到答案, 搜索仍然進行中!^^

      刪除
  5. 大牌子除咗好立克, 阿華田,我淨係諗到雀巢,美祿,克寧,會唔會係麥精之類嘅飲品呢,因為麥精係香啲㗎

    回覆刪除
    回覆
    1. 我連子母呢d好似無咩可能都搵過, 好似消失於世上不留痕跡咁!但雀巢好似機會好大!anyway thankss!

      刪除
  6. 我就幫唔到你,我完全冇印象。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估佢只係出左一段好短既時間, 所以就算食過都唔大印象!

      刪除
  7. 我細個都好為食,但都無食過你形容的這東西。

    回覆刪除
  8. 我由細到大都唔鍾意食麥皮,無留意

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都係架, 但細個阿媽買咩食咩啦, 但嗰隻同其他麥皮係完全唔一樣架><

      刪除
  9. 而家我食麥皮都係撈落白飯咁食....

    回覆刪除
    回覆
    1. 你意思係燕麥飯??不過點食都健康既!

      刪除
  10. 我都有少少印象.. 真係好似唔似麥皮... 不過以前都冇咩留意包裝啊....
    search 唔要真身相咩!!? 咁樣容易記番多d 啊...

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩, 如果我有相就唔洗咁悲慘啦!!!
      呢隻嘢好怪呀, 完全係消失於世上不留痕跡!!人人都有模糊印象但唔知佢叫咩名....

      刪除
  11. 我屋企以前唔食麥皮的,近十年八年先食,所以無咩印象呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實唔中意食麥皮, 但細個阿媽買咩食咩啦..hahaha...但嗰隻同其他麥皮係完全唔一樣架><

      刪除
  12. Oppppsssss 我由細到大都唔鍾意食麥皮, BUT..."我好怕有疑問響心裡面, 通常都過唔到夜,我一定一定會去搵答案"," 我就係果種正事hea爆, 無聊事就認真既人" & "為左食一檔好味魚蛋, 突登由屯門搭車出旺角, 食完又返返又屯門...."all of these pattern also it's same as me XD

    回覆刪除
    回覆
    1. hahahahhahaha....我地成日都有咁多嘢似, 下次你返香港, 我地要出黎相認一下係咪失散兄弟!!hahah..
      咁你明白我而家幾痛苦!!搵唔到答案好似有條刺><

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    3. Fully Understand la...Don't forget that we're the same horoscopes wt ;)

      刪除
  13. 我唔食即溶麥皮既, 所以唔知你up乜. 不過, 我而家都好懷念以前夜晚係屋村小販叫賣既滷水豆腐, 同埋火車入面叫既「雞肶汽水」

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前d嘢係值得令人懷念, 剩係舖頭仔d人情味同而家都無得比啦!攪到人人都中意講舊屎(事)..hhahaha...雞肶汽水反而唔知係咩嚟喎!

      刪除
  14. 我食麥皮一定要加奶先食到!

    回覆刪除
    回覆
    1. 識食一定加練奶..hahhaa..不過而家老喇, 唔敢咁食!

      刪除
  15. 匿名21:28

    我都苦尋好耐,有日有同事話我知桂格Multigrain多穀類麥片係果隻味,我剛買左未試。

    回覆刪除
  16. 匿名00:24

    我都搵左好耐,細個叫去做麥皮,碎到係片與粉之間,橙色罐,有個簡單手劃嘅女人,頭髮係飛左上去。無記錯係雀巢。

    回覆刪除
  17. 我食過,橙色罐,係雀巢即沖麥皮,好好味嫁,沖杯練奶加落去就食得,我記得當年係响樂富吉之島或八佰伴買,罐面係一家四口齊齊攞住匙羹嘅!我第一次食就係食佢,依家無食麥皮都係因為完全唔同我食個種味,無左個罐之後我就無食過麥皮啦!

    回覆刪除
  18. 匿名16:44

    我就係响綱上想搵呢隻麥皮而睇到呢個post.
    橙罐,一家四口都揸住隻匙��(但一定唔係火柴人),真係好好食!都食左幾年,我印象中係雀巢出品。我十歳八歳時經常食。
    但在網上一張相都搵唔到:(

    回覆刪除
  19. 匿名04:05

    我都好想食,係最好吃味道,鐵罐一家人卡通公仔做背景,印象中個罐係米黃色+橙色

    回覆刪除
  20. 其實我完全知你講咩呀!!我都搵咗佢好耐!! 我成日同人地講有一家人嘅罐裝麥皮冇人知我講咩呀...我印象中記得好似係雀巢...而我印象中個罐既圖畫係同版主最上面果幅畫嘅有9成似!! 好感動搵到同路人 😀

    回覆刪除
  21. 請問最後搵唔搵到?童年回憶,記住左30年😢

    回覆刪除
  22. 呢款真係好香,一打開罐已經聞到,落煉奶沖滾水搞均就食得
    好似係雀巢品牌,十多廿年前我曾經膽粗粗打過去雀巢服務熱線問過,職員大概知道我講邊款,佢話香港已經冇入口,話馬來西亞好似仲有賣,但有朋友過去大馬玩我托佢幫我找,但找不到

    回覆刪除
  23. 我都回味此即沖麥皮,有一家人的圖案,真係好好味,可惜唔出。

    回覆刪除
  24. 匿名20:29

    我都好想找這麥片呀!自己試整又未成功.係呀,好鍾意一家人的圖案.廣告歌好似係“雀巢麥片做早餐, 朝朝都咁盏...
    全家都有得歎!”
    Yin:)

    回覆刪除
  25. 匿名06:03

    我都係搵左好耐 問了我亞媽佢又唔記得 但我好記得果隻味 係好香麥味,原來咁多同路人 很開心 但如果找到可以斷續食就好了

    回覆刪除
  26. 匿名12:11

    我成日想揾番細個食過好好食的雀巢Nestle即冲麥皮,同你形容的好似。是圓鐵罐,大噶8-9寸高,圓蓋直徑3-4寸左右,開罐蓋要用鐵匙羹或刀撬,新開時仲要開埋鋁質封蓋,不小心隨時割損手。罐身如你形容啡橙色,仲有米杏色,上面公仔不是火柴人,右眼有鼻。真係好好食。

    回覆刪除
  27. 我都係綱上搵呢隻麥皮,而睇到呢個post,好記得係雀巢出品,一家四口揸住隻匙,橙色罐,真係正,好食!消失咗,揾唔翻。

    回覆刪除
  28. 匿名04:05

    估唔到遇到咁多位知音人,呢隻麥皮真係無得輸,我到現在四十幾歲,偶爾會懷念呢隻味道,亦試過搵番呢隻味,但搵唔到!在此原來咁多位都係識食之人!

    回覆刪除
  29. 匿名16:41

    此產品原名Nestum, 現在星馬還可以買到。至於大家記憶中的橙在這連結可見到https://www.carousell.com.hk/p/%E9%9B%80%E5%B7%A2-nestle-nestum-%E5%AC%B0%E5%85%92%E9%A3%9F%E5%93%81%E9%90%B5%E8%93%8B-%E6%87%B7%E8%88%8A-%E6%94%B6%E8%97%8F-1166867327/

    回覆刪除
    回覆
    1. 匿名16:59

      橙罐

      刪除
    2. 匿名17:04

      橙罐 https://www.etsy.com/hk-en/listing/1194165391/rare-vintage-nestum-nestle-empty-tin-can?ref=share_v4_lx

      刪除
    3. 匿名17:08

      https://www.carousell.com.my/p/old-nestum-tin-171305929/photos/

      刪除
  30. 匿名15:12

    係鐵罐 雀巢 Nestle 麥片

    回覆刪除
  31. 匿名22:04

    請問有朋友成功地買倒星馬的橙罐雀巢Nestle即冲麥皮?

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...