網頁

9.5.16

韓式粉絲



我係一個極少病既人, 但呢d死天氣, 終於連我都輸了!果日出去睇美國隊長, 睇四點幾場, 見到個大太陽都想死, 睇完出嚟成7點, 大家知我個死穴係條頸, 但29度唔係要弱雞到帶頸巾咁灰鞋呀?!我只可以講我之前d 感冒菌未清, 就響坐電單車返去時, 我突然覺得條頸有涼意,ai!仆街, 如果我覺得凍即係冷親ing!!!果然, 一返去就嘔!係, 我次次冷親都只係嘔,好離奇!連出世時飲果啖奶都嘔埋出黎之後以為會好返, 點知捱左兩日一定要死去睇醫生, okok, 感冒菌入腸!經歷左見到/聞到所有食物都想嘔, 見到我老公食野個死樣都反胃既一個星期, 仲竟然返返下工都要返屋企灘屍!!咁中意食野既人竟然唔想食野, 好鬱結啊!!可怕既一星期終於過去喇!好返晒喇!!(七七八八啦!)有d開心既係因為咁我輕左7磅!雖然對我呢種肥嘢嚟講+-7磅都唔會變左樣,但自我感覺良好, 當安慰自己...哈哈, 既然係咁我又要開始食食食啦!!

人世間最慘既事係, 又為食, 又唔想煮, 又唔想出街食, 又無人煮比自己食...唉...

好在, 我花一生時間去令每一件事用最懶既方法完成..hahah...講到好似偉論..講到後面好似有巨浪拍起做背景咁..hahaha...我只係想強調, 懶唔代表廢!廢係咩都唔做, 懶係用最簡單方法去完成一件事!連我個勤力如一頭牛既母親大人都響某d事上請教我一d懶方法!!巨浪再次拍起..好偉論呀!!hahahaha...

有一晚睇雜誌見到韓式粉絲, 喂呀好衰架, 臨訓先睇到!!第2日起身仲係念念不忘, 放工去買料啦, 點知一路買一路淆底, 嘩點解好似好煩咁, 開始想縮沙, 於是放返d野上架, 由頭黎過, 買一d唔洗點處理既餸好過!哈..


蟹捧,魚片, 中華沙律(代替菠菜)!現成!惦!


好憎自己鑊鑊未煮就食左成半包蟹柳!不過已有進步, 以前會突登買多一包用黎偷食...哈哈

我一向中紫菜毒好深, 人地去邊度旅行都係叫人買紫菜做手信...去到邊都食紫菜乜乜乜!hahha...呢個紫菜碎我覺得極極極好味!!但好衰格, 買左兩次就斷左貨, 衰衰衰!

我好鬼憎做批皮既嘢, 所以最麻煩係呢條嘢啦吓!

材料 :
甘荀絲,蛋絲,蟹捧,魚片, 菇,中華沙律,韓國粉絲

汁料 :
醬油,麻油,韓國辣醬,蒜蓉,魚露,糖,水


煎定蛋皮轉頭切絲


爆軟甘荀絲


加埋菇一齊攬炒再加埋除左粉絲麻油外,其他材料兜勻加埋汁料

另一爐頭煮好粉絲過埋凍水, 隔晒水倒晒入頭先兜材料加埋麻油撈勻


上枱時加埋芝麻同紫菜碎,幾簡單!好正呀!!!


溫馨夫提示 : d粉絲記得一定要咬爛d先好吞, 唔係好容易胃痛!!(好明顯因為我食嘢經常狗衝而癩嘢後經驗!!haha...)

我好開心我既懶惰咁出名, 同事送比我既方便醬, 係用唧唧撙, 仲要補多句 : "你咁鬼懶, 匙羹都唔洗用!"
哈哈哈哈, 好多謝你讚我懶呀!








29 則留言:

  1. 碟粉絲賣相好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. thanksss ee, 睇落大堆頭!hehe

      刪除
  2. 味道如一,好好味,但兩個人食整咗五人份量,下次請埋妳D粉絲食吖,幸運兒可以試妳手勢。(^_^)

    回覆刪除
    回覆
    1. hmm...喂呀, 公開串我><, 咁你最後都食得晒啫!!

      刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. 蟹柳用來就咁食真係好食D,嘻嘻!祝早日康復

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀!!d蟹柳熱左無咁好食!hahah..
      而家好返晒喇!thanks!

      刪除
  5. 肯煮都已經唔係懶

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉唔煮就無人煮啦..鬼叫想食咩..haha

      刪除
  6. 韓國粉絲真係要咬爛D.. 我都癩個野!! ><
    其實我都係唔覺得你懶, 反而好鬼認真!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. hahahha...你都癩過嘢, 你都係狗衝之徒..haha
      喂呀, 踩我!話我認真, 最憎認真!應該讚我懶嘛!!

      刪除
  7. 一個禮拜無咗7磅,好多呀,可能大部份都係水

    回覆刪除
    回覆
    1. hahhahahha...我妹都係咁講, 所以響呢一刻, 其實已經返晒黎喇嗰7磅!!HAHAHA

      刪除
  8. 一個星期唔見7磅!!你一定病得好辛苦!要好好保重呀~~~
    個粉絲好得,最緊要唔駛點切夠方便XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!!!我真係病得好辛苦!任何時間都想嘔, 仲要食唔到野!!不過7磅而家已返返晒嚟喇!HAHHA
      係呀, 全部現成好方便!!

      刪除
  9. 輕左7磅?妳真係病的好嚴重下喎
    又為食, 又唔想煮, 又唔想出街食, 又無人煮比自己食>>>妳叫妳老公買外賣俾妳食咩得囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 果7磅而家已返返晒嚟喇!hahahah..
      就係唔想食街野先煩惱啦...

      刪除
  10. 一個星期唔見7磅咁,咁一定病得好苦,真係要多多保重呀,廚房都有包韓式粉絲,諗住過幾日用來整韓式燉雞呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家果7磅而家已返返晒嚟喇!hahaha
      嘩韓式燉雞, 大project!

      刪除
  11. 蘿蔔上面D字同圖好得意, 點整呢請問?

    回覆刪除
    回覆
    1. 開幅相出黎, cap左個screen,編輯,跟住手畫就得喇!
      我係用samsung既!

      刪除
  12. 哈哈,雖然除了人參燉雞配米酒,對其他韓食真係麻麻,因為我唔食辣嘅,但你嘅製作過程令我覺得好風趣wakakaka,尤其見到"嗰條嘢"嘅時候XD...anyway,知你好番就放心!P.S.真係好邪,我都係每次感冒就係嘔先囉!聽阿媽講,係我哋太多'風'喎,得閒飲吓可樂煲薑啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同你相反, 我基本上係無辣不歡!
      ooo....原來有人同我一樣冷親會嘔!!好岩呀, 咁岩我媽又係叫我每朝飲薑蜜糖!!hahha

      刪除
  13. 仲有!最近我同様减掉7磅喎,grimmy 10!!! 不過我係'特登'嘅XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 你又好啦!我都想特登減呀!而家只係無左d水, 所以而家果7磅而家已經返晒嚟喇!hahaha

      刪除
  14. 人世間最慘既事係, 又為食, 又唔想煮, 又唔想出街食, 又無人煮比自己食 <== 我前排都有相同經歷, 但點解我無輕七磅, 就連三磅都無!!!! WHY?!!!!
    我之前喺韓國都有買呢隻紫菜呀! 真係好好食, 有日我煮唔夠餸, 我剩係用佢來撈飯都OK呀!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉算吧啦果7磅已經返晒嚟喇!hahaha...
      係呀!!!好嬲呀, 斷左貸唔知去邊買呀!!勁好食呀呢隻紫菜, 我空口食都得架!!!

      刪除
  15. 人世間最慘既事係, 又為食, 又唔想煮, 又唔想出街食, 又無人煮比自己食

    簡直係今年暫時聽過最正嘅金句!👏☝👍👍btw,最近我都比呢D死人天氣搞病咗!😷

    回覆刪除
    回覆
    1. 變左金句tim ar...hahahahah...即係証明大家都係懶鬼!!hahha
      你好返未呀?我表面係好返晒, 但簡唔中仲有d咳, 好驚未清晒d菌又比佢返啅多次!!!

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...