網頁

16.5.16

椰子餅....攪笑版


每個星期我放假都係dingding既美容日, 抹身,剪手甲同埋梳毛。其實咁多年黎都係大搏鬥, 我唔明如果有人同我按摩我會好開心啦!!但ding由細到大個pat pat都係佢既死穴, 最憎比人惦, 次次都發癲...但賤骨頭如我, 已經練到被咬被抓都甚至流血我都丁點丁點反應都無!好似無左神經線咁唔覺痛...hahah...我突登影相比我老公睇, (通常都係佢唔響屋企先美容, 因為d毛周圍飛啦)因為佢仲係一個正常人, 每次被抓少少都仲會尖晒叫..hahha...我要比佢知我呢d先係堅嘢啦!(講真今次堅係小兒科!)hahaha...


因為有d嘔心, 所以朦朦地比大家睇, 我唔痛唔痛唔痛唔痛....

換毛季節, 梳左咁多出嚟好有滿足感

好喇好喇, 入正題先!呢兩日咁鬼熱, 梗係響屋企嘆冷氣啦!早幾日同烘焙友同事講開椰子, 大家講講講整椰子食物。好啦, 就係咁, 見咁得閒, 想整椰子蛋白餅。好喇, 我只可以講, 成件事係一 ‧ 個 ‧ 笑 ‧ 話!!!

每一個笑話既都係開始都係響一d好正經, 正常情形之下發生....
搵到carol老師個recipe好正, 因為材料簡單又易整!只係要一個蛋白,35g糖,同70g椰子粉, easy job!

好啦, 只係蛋白同糖mix 埋,連打起都唔洗, 再加入椰子粉,無難度吖!


好喇好喇, suppose係變左碎嬸嬸咁,點解我既係阿漿既?!

明明人地要整型, 我d唔得既...妖, 唔理啦, 阿漿就阿漿, 照焗!

究竟發生咩事?!我唔想多解釋, 直接話我豬啦!我唔介意share我同烘焙友同事既對話比大家睇, 就知999誰是豬手!=.="

omg!!!!我真係真係真係唔知原來台灣人係叫椰絲做椰子粉!!><我又真係天真無邪乖乖咁落椰子粉.......
okok, 你唔好理佢樣衰, 佢雖然唔應該嚟到呢個世界, 雖然我老公返到嚟食左一啖就話佢表面係餅, 但食落係好痴牙既椰子糖....咩都唔好理, 總之響嗰晚呢位仁兄食晒!hahahhaahha...


16 則留言:

  1. 俾你笑死,其實我都唔識椰子粉係乜
    隻手撹成咁我見到都痛呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你係話香港椰子粉定台灣椰子粉先?..hahaha
      我真係慣晒唔覺痛,有時抓中d無咩肉既骨位先堅痛,hahha..

      刪除
  2. 嘩!D相整得好得意喎,妳能夠將甄沾記椰子糖
    發揚光大變成脆餅,好利害(^_^)裡面D味道一樣
    不過D糖包住晒D牙,哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解你句句好似讚我,但加埋一齊係潤我既...hahaha

      刪除
  3. 你果個唔係椰子粉喎,係椰奶粉喎,椰子粉(洋人嗰啲)係乾咗嘅椰絲磨粉而成㗎,不過都好嘅,甄沾記呢間老店嘅配方都俾你拆解咗。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. hahahah...甄沾記可能要問我攞返版權費

      不論係椰奶粉定椰絲粉,佢只係寫椰子粉,唔明!ok,其實因為我豬!hahaha

      刪除
  4. 以我理解,椰子粉和椰絲係兩樣不同野。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能大家叫法唔同,我去睇多次Carol個完成品,個樣真係似係椰絲..鳴嗚

      刪除
  5. 哈哈,你唔講我都唔知XD 但都OK呀,有椰子糖食都唔錯~~
    by the way, Dingding真係好狼喎……

    回覆刪除
    回覆
    1. 係既,雖然同原意唔一樣,都ok好食既..haha
      dingding由細到大都係好戰鬥格..haha

      刪除
  6. 好彩妳honey食晒,起碼無嘥嘢,咁以後唔好搵台灣人o既recipe

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好彩佢食晒咋,咁都無咁沮喪..咁又唔關人事既,係我唔熟台灣語言ja... hehe

      刪除
  7. 妳屋企有冇神仙水呀(for動物搽個D呢)?我個次又係俾佢地抓傷,即刻噴左,第二日就冇事啦
    妳個椰子餅雖然賣相...但好食咪得囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 咩呢,賣相...hahahha...係既係既,好在ko晒!
      有呀,係喎,唔記得動物神仙水係人都噴得tim!thanks!

      刪除
  8. 啊!!! 又真係幾樣衰!! 哈)))))))))) 不過我想信都應該幾好味既!! ^0^ , 我真係好like你屋企位"仁兄"囉!! 哈)))
    咁最後有冇再整過!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係無啦,都墜晒皮!!!同埋知道係椰絲之後又唔係好想食喎..hahha

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...