網頁

10.3.15

食食食, 食唔停!


救命, 我好肥呀>.<
其實想當年我係超級大肥婆,咁而家就瘦左好多, 而因為咁, 我好怕怕怕自己肥返, 正所謂躺著也中搶, 我係果種飲滴水都會肥既人, 所以瘦左之後, 我成日keep住張肥婆相響電話, 一想失控食野就會睇睇, 即刻會停一停, 唸一唸! 對我呢個咁中意食嘢既人真係好慘慘!但為左靚無計啦><

咁話說新年放左成十幾日假, 完全放肆地食, 肥左囉!!!好大打擊!但返返工回復正常生活已經回落返一半, 咁都好d!但慘慘慘, 因為美食繼續黎..hahah..話說呢個星期係我牛一, 生日飯non stop><, 星期日老表gathering又會bbq, hahaha..好啦, 食埋呢個星期先減啦!!

今日同事請我食生日lunch, 咁得果一粒鐘梗係唔咁趕頭趕命, 食近近地算啦!其實呢間餐廳響我blog既第二篇已介紹過, 不過當時初開blog時得"零"瀏覽量..hahah..所以而家再講多次..haha..


我耐無黎, 因為平時lunch我只食一份3文治好少出街食啦!
夏天時, 我見佢門口種晒香草, 今日黎就無見啦!

我中意呢度因為好舒服, 無趕頭趕命既感覺,裝修得好raw!(頂, 大背光!)

cashier旁放左漫畫比人隨便睇

仲有雪條!但我無咁多時間慢慢食雪條啦!

頂, 想影比大家睇, 原來反晒光tim!

自家cake

coffee or tea?

其實佢地係一間新派素食餐廳, 唔會有素肉果d,  全部都係用蔬菜做主料!今日既前菜係(我估)甘荀洋蔥香草沙律

西洋菜濃湯, 好得意呀, 其實我無唸過西洋菜打爛做濃湯!

今日突然有飯癮, 食菠蘿炒飯!勁足料, 唔油!岩晒我!

好飽飽!!!好(肥)滿足!!飲埋我最愛既榛子咖啡完美句號!!飯氣攻心想訓覺!!!><

大家想唔想知我以前有幾肥呢?好啦, 比你地睇下啦!!!唔好嚇親呀!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ding : 我無辜架!奴迫我做代表, 明明我係瘦....


MUM
址  : 竹坑香葉道2 號 One Island South 地下G07
電話 : 2115 3348



26 則留言:

  1. 回覆
    1. hahahaha...你今次返香港日日都有美食, 可能真係會長多幾磅肉

      刪除
  2. 妳有幾肥呀?係減而瘦左呀?
    我覺得ding ding真係好肥啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 因為太肥突登減架!當時肥到先見肚腩後見人咁肥...haha
      佢真係肥左, 以為冬天多左毛, 點知磅下先知原來佢都肥左兩磅...hahahhahaha

      刪除
  3. 呢間餐廳感覺唔錯, 幾舒適悠閒, 仲係食素食, 幾健康~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能有d隔涉, 不過如果黎開呢頭真係值得試試架!^^

      刪除
  4. Ding,你就捱下義氣啦!

    回覆刪除
  5. 洋葱dd油炒香+西洋菜+薯仔+水煮熟打爛做湯,唔落cream淨落salt & pepper,素食瘦身嘢黎架,我估你應該like

    回覆刪除
    回覆
    1. thanksss li j!我會試下!堅正!

      刪除
  6. 上面介紹瘦身湯我好想試呀,快D試整喇,妳幫人賣廣告又影相,係唔係食嘢唔駛錢㗎,哈…
    妳應該係由瘦變肥再變肥,而家變番瘦啫,做番自已喇,哈…

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又唔係幫人賣廣告既, 咁真係好味share比大家啦!我有比錢架蛋散!haha
      hmmm...請問你句"由瘦變肥再變肥"係咩意思呢, 係咪身痕呢!

      刪除
  7. 上面介紹瘦身湯我好想試呀,快D試整喇,妳幫人賣廣告又影相,係唔係食嘢唔駛錢㗎,哈…
    妳應該係由瘦變肥再變肥,而家變番瘦啫,做番自已喇,哈…

    回覆刪除
  8. ding ding,你肥得o黎好可愛呀

    回覆刪除
  9. 生日快樂啊!!! 祝你身體健康!
    你既"震壓"自己食慾方法好唔錯!!! 讚~我都要咁做!!! ^0^
    間餐廳真係唔錯BOR, 我鍾意個FEEL, 正~
    喂, 你唔好擺DING 上台好BOR!! 等我仲以為你咁強POST 出黎TIM!! 頂~~~~ 哈))))))

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀衰鬼!
      呢個方法係好work, 真係睇返以前既自己都好唔開胃><我驚放左上黎大家大量印刷黎做減肥符..hahaha...dingding要頂下義氣先喔!

      刪除
  10. 生日快樂呀~~祝你食極唔肥XD
    我哩排都好多gathering,成日都食,早餐哩排都食清D平衡番:P
    dingding好偉大呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你既祝福好岩聽呀, 我都希望呀!!!><
      我食埋今個星期就要開始節食啦!!
      唔知點解見到ding好偉大呢句好好笑...hhahaha

      刪除
  11. 用蔬菜做材料整素食,唔錯呢,又健康 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 相比之下, 我中意食蔬菜多過食假肉!

      刪除
  12. 用蔬菜做材料整素食,唔錯呢,又健康 ^^

    回覆刪除
  13. 哈哈,肥Ding好靚喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都要同我一齊減肥啦, 無晒頸..hahha

      刪除
  14. 丁丁似我咁富泰啊.

    回覆刪除
    回覆
    1. hahahaha...因為佢同你一樣好識食, 開飯仲準時過我!唔餓得..hahaha

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...