網頁

24.12.14

又到聖誕,又到聖誕!


la la la la la..........聖誕節對我嚟講既唯一意義當然係有4日假啦!

行街,睇戲,shopping,睇燈飾, 仲有樣好特別既節目係去還太歲...hahha...唔知各位又有咩節目呢??!!

希望各位開開心心渡一個開心假期,過一個sweet sweet 既xmas!!


HAPPY HOLIDAYSsss!!!!

26 則留言:

  1. 聖誕快樂呀!!!
    嘩哈哈, 我0係上星期六已經開始放緊假啦........

    回覆刪除
    回覆
    1. merry xmas!!
      hill屎啦你放咁多日假!!hahaha

      刪除
  2. Mary, Merry Christmas! !^^

    回覆刪除
  3. 人哋就聖誕老人,叮叮好似變咗聖誕老貓呀,今年無咩氣氛呀,快D出街行吓散吓心,妳放四日嘆死喇,…哈哈哈
    妳快D update多D post喇,D人會唔記得妳㗎

    回覆刪除
    回覆
    1. eeeee....食屎啦話人地老貓!!人地都唔知幾年青呀><
      咁又係呀有4日,唔抵我咩..hoho
      我呢排你知我幾忙架啦...忙住訓覺...hehe

      刪除
  4. 聖誕快樂!連放四天,好好享受呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. samwei,merry xmas!!!放心,我會玩得好盡..haha

      刪除
  5. Merry Christmas!!!

    回覆刪除
  6. Merry Christmas,聖誕得一日假,會留係屋企hea

    回覆刪除
    回覆
    1. merry xmas!!我都唔係日日出街,響屋企同dingding訓下覺暖笠笠..hehe

      刪除
  7. 冷氣狗, 聖誕快樂!!!! ^0^ ^0^
    西式節日, 你去還太歲!!? 你個人都好.. 攪笑lor!!! 哈)))))))))))))))))))))))

    回覆刪除
    回覆
    1. merry xmas 完美主義者!!!hahha..
      話之佢中定西,反正得閒就快快去還啦!hahaha...

      刪除
  8. (^ω^)♡聖誕快樂♡(^ω^)♡

    回覆刪除
    回覆
    1. merry xmas!!!謙盈媽咪!煮咗聖誕大餐未呀?^^

      刪除
  9. Merry Christmas^^
    終於見到DingDing啦
    聖誕去還太歲?

    回覆刪除
    回覆
    1. dingding呢排好cool,唔愛影相,影親都孩口孩面..hahahah
      係呀,襯有時間,老公又肯去,就嗱嗱聲去還,雖然聽落聖誕還太歲有少少奇...

      刪除
  10. Marry Christmax!! (時興串法啊!)

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲興走埋個t...hahaah...marry chrismax 先最正宗...hahahahaha

      刪除
  11. 回覆
    1. 而家要講定happy new year 先得啦!hehe...

      刪除
  12. 趕唔切講聖誕快樂添XDD 預祝你地新年快樂,事事稱心如意啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀, 你趕唔切我都一樣趕唔切, 而家先覆!!hahahhahahaha...
      我都祝你新年快樂!日日都煮出好嘢食!!

      刪除
  13. 回覆
    1. 我都要補祝新年快樂...hahhaha...

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...