網頁

2.12.14

搬屋



唔係我搬屋, 如果係我搬屋我會癲, 因為而家呢度住左好耐, 如果真係要搬, 我唸執一世都未執得晒d嘢!

要搬既其實係我d花花草草, 呢壇嘢想郁佢好耐!自從養左dingding之後, 除咗貓草之外就咩都無種過, 連花都無插, 點知條死嘢會唔會一個唔該同我食鬼晒, 一係打爛晒, 又唔知會唔會有d植物都佢有害, 唉...咁養佢就預左有d嘢犠牲啦!

咁話說新年時行開ikea, 見到d植物仔滿心歡喜, 唔係特別中意種花, 而係覺得屋企有d植物, 感覺會warm d,於是買咗返屋企將佢地寄居響dingding禁地- 廁所!

經過10個月響屎坑既生活, 除咗前面右邊那位已升咗天之外, 其他都極速快高長大咗好多!!本身個盤已經容納唔到佢地!而d泥睇落都好似有如同虛設既中空既感覺咁..haha..去美國之前已經勁睇佢地唔順眼, 點知返到香港又唔得閒, 終於今日的起心肝攪攪佢。

其實我有時都會留意下有無合心水花盆, 但大部份我都覺得樣衰, ok, 其實唔係樣衰既, 係d好elegant果d, 咪玩啦,優雅高貴無可能襯我囉..haha.. 中意果d個底又無窿, 我唔中意囉!

終於有日放工行$12店, 嘩頂!即刻心心眼呀!!!我搵到我既花盆啦!!又得意又有窿!買齊架撐開工!


買埋最基本既架撑

睇下, 其實佢地1年已經長大左好多

d泥好似中空, 慘不忍睹

好慘呀, 根多泥少

呢盆買返黎時好靚,好似草皮咁, 點知愈生愈多愈密, 好樣衰, 決定將佢地分家!

好粗暴..haha

好滿意!!好可愛!老公攞左深紅色嗰盆返公司放,hehe

呢棵感覺好似頭髮亂了!

靚仔晒!

我承認我第一次整+低智能, 攪左成兩個鐘,而張枱好好似打仗咁...

但滿足感好大!好開心!好享受過程, 亦好滿意成品!
 

25 則留言:

  1. 搬完屋即刻醒神咗、靚晒!你好有心機呀~~
    我種咩死咩,係得Office盆水種植物生存到,所以而家都唔再種嘢啦……

    回覆刪除
    回覆
    1. 無心機唔得呀, 佢地真係好樣衰!haha..
      我都想種水種植物, 我驚惹蚊仔呀!你都試下種仙人掌, 好鬼粗生!好似話會吸輻射tim ar!haha...

      刪除
    2. 我之前屋企種仙人掌,佢變稔呀XDD 可能我殺氣太重啦~哈哈~~

      刪除
    3. 變稔!?hahhahahaha..

      刪除
  2. 我以前妳真係搬tim,不過妳有咁正嘅景,俾我都唔捨得搬
    咁依家D植物擺咗出嚟定係禁地呀?
    我養咗兩隻仔後都係好多都唔做得啦,收埋晒D擺設、冇再點蠟燭同香燻了

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係,住開真係唔想搬!d植物整拎出廳整完都係要入返廁所!養狗都可以幾d野放高, 養貓真係要幾d野鎖起, 如果有賊入養貓人既屋, 爆完鎖,可能會發現原來鎖起既全部都係膠袋,廁紙!hahaha

      刪除
  3. Mary你鐘意cutie嘢喎
    根多泥少真係好慘呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀!!我係中意得意野架!haha..扮童心未泯..haha

      刪除
  4. 攪一攪靚晒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 成個廁所睇落開心晒!^^

      刪除
  5. 超抵喇!12蚊買到咁得意顏色設計都一流花盆仔,上次行赤柱市場嗰個買$238都没呢D咁Cute喇,嗰盆仙人掌原來由咁矮生到咁高,我以為仙人掌係唔識大呢…哈哈哈
    個厠所咁恐怖妳都影得幾靚,叻叻

    回覆刪除
    回覆
    1. 痴線架嗰間幾百蚊一盆細細普通草!唔知邊個會買呢!仙人掌係高左4倍, 好癲!!
      做咩話個廁所核突ja!你唔去咪唔核突lor!

      刪除
  6. 換左盆,即刻靚哂,D植物都可愛左。

    回覆刪除
    回覆
    1. 個廁所即刻靚晒開心晒!^^

      刪除
  7. 住係屎坑都長大得咁好!!! 你個屎坑好環境啦! 一定!! 哈))))))
    不過真係要讚你, 喂, 你既園藝唔錯BOR!!! 靚~

    回覆刪除
    回覆
    1. 屎坑先係環境最好既地方, 係咪係貓禁地, 而且響窗邊!
      thanksss ar!!我而家個心紅左呀, 唸住買多幾盆返黎玩!!hehe

      刪除
  8. 換咗啲公仔花盤,見到都開心啲

    回覆刪除
    回覆
    1. 成個廁所感覺唔同晒呀!!活潑左!haha

      刪除
  9. 基本上一年換一次泥植物會健康D架,現在換左个咁可愛的小花盆,好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 下,係架咩, 要一年一次架!我都覺得換左泥之後好快標多左幾塊葉啦!
      而家個廁所整體感覺係靚左!我會整多幾盆..hehe

      刪除
  10. 嘩,呢啲花盆真係Q爆,肯定多人買!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀, 咁我要快手入多d貨先得啦, 如果唔係比人搶晒!!><

      刪除
  11. 回覆
    1. 你都好Q, 叫草草..hahahha

      刪除
  12. 我冇心機沾花野草(≧∇≦)你整得好靚

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...