網頁

8.1.15

XX大餐


 我又出關啦...hahaha..其實呢我唔係幾好意思寫呢個係聖誕大餐, 事關我成日出post都慢幾十萬拍, 咩都hea爆, 鑊鑊都out晒date..hhahaha.....

嗰日(突然唔記得係平安夜定聖誕節), 本身就無咩plan,唸住響屋企攤屍forever, 都係唸住求鬼其食外賣咁。但係, "世事無絕對"呢句嘢係咪真我就唔知, 但我好肯定既係"mary無絕對" hhaha..攤攤下屍, 突然好似出竅咁坐直咗, 一股想煮嘢食既氣場突然衝擊腦袋!當時大約係4:00pm, 個天落住毛毛雨, 又暗, 但都影響唔到我突然既一股衝動!就係咁快手快腳求其化妝求其換衫就衝出銅鑼灣, 因為衝動既野真係會一瞬即滅!!

出到去city'super人山人海到呢, 好似唔洗錢咁, 本來我都係唸住快手快腳買完走, 但一個身在銅鑼灣既女人又點會咁容易離開, 不過我好叻,大約兩個幾鐘頭就返屋企lu!不過因為時間關係, 其實好hea咁煮左好少野咋!

湯就梗係唔洗講係我地兩個都勁中意飲既特濃磨菇湯啦!!每次飲呢個湯都覺得超幸福!!

主菜就係漢堡扒蕃茄乾意粉,搭肉批, 而甜品係焗蕃薯。大家想像到咩叫飽到失去理性呢!!hahahha...

個肉批係勁香, 流晒出黎勁juicy!!!!
 


比10秒大家唸下我呢餐有無咩特別呢?
10......
9.....
8.....
7.....
6......
5....
4.....
3......
2......
1.....
如果你睇得出你就真係好眼力兼好鬼了解我, 如果係睇唔出既都係正常, 因為連我自己都有d懷疑自己。無錯, 以上你睇到既, 係一粒肉都無既素餐!就係以下兩包嘢啦!
 

所以話呢, 無肉都可以好好食架!


最後祝各位HAPPY NEW YEAR!!!



28 則留言:

  1. 你話漢堡扒、肉批時,我以為你食番肉tim.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己切開個批時都嚇一嚇!即刻攞個盒睇多次成份!haha

      刪除
  2. 哈哈,食素都好好味

    回覆刪除
  3. 鬼佬齋啱晒妳喇,最重要係無冬菇絲…哈哈哈
    妳努力D呀,咁耐先出一篇,D粉絲走晒了
    而家又玩種花,咁出種花篇喇做農夫吧…努力掘泥呀…哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!!!完全食得放心唔怕有冬菇!!一到冬天就好眼訓, 咩都唔想做,哈哈
      喂呀!!你爆晒我d野出黎, 本來都唸住出, 但出左咪好似聽你話咁!!><

      刪除
  4. 新年快樂。香港都有得賣,幾錢呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我剩係響citysuper見到, 平均每樣大約50-70.

      刪除
  5. 但一個身在銅鑼灣既女人又點會咁容易離開 <--- 好好笑!! 仲好認同!! 哈))) 仲要加埋有股氣場沖出黎! 你真係好乖咖啦, 2粒鐘離開! 哈))))
    未睇到尾..以為你轉左食肉TIM!!! ^0^ BUT LEE餐好GOOD 呀!! 雖然係.. 現成野!! 哈)))))))) (唔好殺我!!! ) WOW~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!!尤其聖誕節周圍都有特價, 勁辛苦!hahah
      唉, 你又點可以將我地呢d凡夫俗子同你呢位神去比較丫,你咩都自己整, 我地呢d好辛苦去搵d現成野呃餐飯仔食下咋....hahhahahhahaha

      刪除
  6. 買番o黎焗番熱,唔怪得咁快靚正啦

    回覆刪除
    回覆
    1. hahhaha...真相都被你看穿了!

      刪除
  7. 原來係素!幾可亂真!

    回覆刪除
    回覆
    1. 味道都一樣幾可亂真!好好味!

      刪除
  8. 衝動既野真係會一瞬即滅<--絕對同意!
    你唔講真係睇唔出全部係素食呢,但望落全部都好正~~祝你2015事事如意呀:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 鄭小姐, 我都祝你新一年順風順水遇到個靚仔!!^^
      d鬼佬齋無中國人齋咁多油同埋味道好迫真, 可以試下呀!

      刪除
  9. 好耐冇見妳update la,仲以為妳又去旅行tim
    勁喎,妳好快手,4點先出去city super 買,咁快就煮好有得食

    回覆刪除
    回覆
    1. 我純粹係長期冬眠所以無update!hahha..我會盡量勤力少少..hehe
      梗係快手啦, 掉晒入焗爐咪得!hahaha

      刪除
  10. 个肉批好正,看起來像很好吃,是嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你勁好味!!!好迫真!!我以為自己食緊肉!嚇死!

      刪除
  11. 老友, 個食譜電郵左俾你, 你有冇收到啊??

    回覆刪除
    回覆
    1. 老師收到啦!!!!!!thanks!!!呢掛忙到癲左今日先得閑坐底上下網check下email!!整完send相比你睇下丫^^

      刪除
  12. 祝你們一家新年快樂,心想事成,身體健康,恭喜發財!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀我遲晒tim, sor><
      新年快樂 Sam!

      刪除
  13. 丁丁, 羊年啦! 快點現身!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 老師,我現左身啦!ahhahah...
      新年快樂!!

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...