網頁

4.12.14

懶到爆焗栗子


開始有d凍啦喎!不過對我呢d咁耐寒既人黎講就夠晒爽啦!
之前響美國, 一早一晚有d凍, 有一日同老豆晨早6:00出去買咖啡, 睇下個電話, 原來得11度, 我又覺得無咩, 都係背心加薄外套, 但我老豆自己就著晒褸咁, 仲勁睇我唔順眼著得咁少, 當時為左應酬佢都係咁二掛多條頸巾響頸既...hahha..所以今日見到有人著羽絨, 我都"鄧"佢地凍!我只係響平時著開既衫加多件背心打底,已經好夠啦!haha..

天氣凍就自然到冬天食物出爐啦!之前見到blog友開始焗栗子,蕃薯呀咁, 我又整下先!不過我係非常懶到爆既版本!你知啦, 我係求鬼其hea爆王嘛!hehe...


其實呢屋企有包韓國栗子, 再唔食就會壞啦!

hea 1 : 求其洗下先

hea 2 :人地就界一刀, 我就用大刀兜頭劈兩刀,一樣ja..haha

hea 3 : 撈油, 無份量, 直接倒入手心, 再撈落栗子, 夠晒勻!

4 : hea 唔hea都係咁做, 包錫紙放入200度焗20分鐘

hea 5 : 準備糖水, 我求其用糖漿溝水咋..haha

hea 6 : 將糖水小心掃落栗子, 好熱架!

hea 7: 將錫紙重新蓋上焗多10分鐘, 熄火留多10分鐘先拎出黎, 食得!


食後感 : 我只可以講係同時間比賽!因為一凍左就好難!我地兩條友埋頭苦幹咁,食食食, 鬼迷咁既樣, 但去到最後幾粒我地都放棄了!手指頭會爆架!hahaha..
所以我已經又唸到另一個又懶又快又好剝既方法啦, 等我今個星期試下再報告比大家知先!

30 則留言:

  1. 哈哈,我只會烚咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唸住焗會有出面炒栗子既效果ma.><

      刪除
  2. 至鍾意食栗子,等我得閒又試下先^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 等埋終極懶人版先啦!呢個唔夠完美!!

      刪除
  3. 我都只係會烚~~嘻嘻
    PS 好鬼中意你搵技安阿妹做裝飾~~

    回覆刪除
    回覆
    1. hhahaha...因為好想隨時響屋企食到炒栗子既味道所以味試下焗囉><
      技安個妹叫技蘭(我年代叫法..hehe)

      刪除
  4. 嘩!今日好凍啊,屋企仲凍要開䁔爐tim
    我好鐘意食栗子,但好憎剝栗子

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩咁早開暖爐><不過你果邊可能真係凍d!
      下一篇丫!唔洗剝!

      刪除
  5. 剝栗子手指頭會爆,隻手會黑,我有啲怕

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!!!我都好憎剥!!!要研究一下!!

      刪除
  6. 有助手幫妳喎,好似叫技蘭,呢編整得好特別呀,粟子好食㗎,但最尾衰左喎,我中意唔使剝殼,原粒放入口食,下次整無殼試吓喇

    回覆刪除
    回覆
    1. yes!!係技蘭!
      整無殼!!所有栗子都有殼, 無殼係因為我一早剥晒ja!!><
      不如你去優之良品買一包包果d...hhahaha

      刪除
  7. 回覆
    1. ok, me too too!hahahha..
      會再整食得爽d既方法!^^

      刪除
  8. 噢, 我都買左包, 想整栗子露!! ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀, 我都係唸住栗子露!好多野排緊隊要整!hahahah..

      刪除
  9. 原來栗子可以就咁連殼焗, 仲以為要先剝殼才可以~~ 好想快啲知道你的剝殼方法, 我都覺得剝殼好難~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 連殼一定要封錫紙, 如果唔係會彈出黎!我都覺得焗完剥殼好痛苦!!!><為左懶,要去盡d先得!hahha

      刪除
  10. 哈哈,可以拎出去賣!

    回覆刪除
    回覆
    1. eeee...,咁我咪要響街做炒栗子!hahhaha...

      刪除
    2. 好!舖名就叫做鐵沙掌瑪莉!XDXDXD~

      刪除
  11. 我覺得韓國栗子比較難去衣, 等你的好方法 ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩??!!真係無研究, 見佢又脹又大粒所以買, 同埋唔算濃味><

      刪除
  12. 我通常用栗子做食材仲要懶到買刴咗殼嗰啲

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以其實我有D後悔買左有殼...hahah

      刪除
  13. 哈哈,咁耐還未有新報告

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀呀..hahhahaa..sorry, 我呢排只係冬眠...hahhahaa

      刪除
  14. 回覆
    1. 平安夜.聖誕節,boxing day 快樂!!^^

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...