網頁

5.11.14

【低能仔暴走美加】- 摘蘋果+Dinner by Master Chef


 我有無將你地呃左入黎呢?!haha..

雖然響美國, 雖然我係寫master chef, 你唔係以為我真係可以請到Gordon Ramsay煮野我食咁大面呀..雖然我勁想!!

我都講過, 響美國我就係癱妃, 我一餐飯都無煮過喎!haha..
而當晚我地既大廚就係大妹boy friend..yeah..master chef -  nathan!

雖然只係一個普通意粉, 但我堅係好想知鬼佬係點整喎!身為一個土身土長既香港人+豉油怪, 我唔能夠唔認有時煮西餐我會忍唔到手落豉油..hhaha..

你問我好唔好食?好食!但係我想加d豉油..hahaha

切青瓜,黃色青瓜..hehe

煎素牛肉丸

掉埋d瓜,磨菇入去

倒醬,加鹽,胡椒粉

再剪d香草

攪惦啦喎!下次我要煮我的港式意粉比佢食, 起碼我較中意兜亂..hehe..

有請我地既chef nathan! (刪除左master..hahaha)

同埋加影, 大妹的兩個小朋友, Aries and Zeus, 好可愛, 在我打呢個post時, 白色aries已於兩日前因先天性既急病去了彩虹橋, 我們都非常傷心, 哭了一整晚,希望佢來生繼續快快樂樂!

第2天, 阿妹, nathan, 老豆帶我去了我想左去好耐既摘蘋果!可惜原來d蘋果已摘晒, 明年請早..haha...

嘩!!!救命!!!好開心呀!!!南瓜海!!

d小朋友玩得勁開心!

又有得餵動物, 山羊和綿羊, 不過好臭..haha
 

歡迎黎到我間私房菜..haha...

其實主要係賣雪糕既!右邊果堆係用蘋果蓉整既唔知咩..haha
 
雖然無得摘蘋果, 但係可以直接買, 仲有其他農作物!

山一樣既粟米

仲有農場蜜糖, jam, 糖漿, 買左好多手信!


雖然無得摘蘋果,不過都好開心, 好多野睇!!見到大大的天,大大的地, 我好想典地呀!!!!!唔制呀!!唔想走呀!!








20 則留言:

  1. 南瓜海好正!睇收成特別開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好開心!!第一次見!

      刪除
  2. 嘩,南瓜好鬼大個,可以食幾耐㗎,車場好大好正,好過香港無位泊喇,餵綿羊好得意D頭髮好假,哈…
    好想試粟米呀,好新鮮咁喎。
    妳過去都唔㷛飲咗會喊嘅磨菇湯俾佢哋試吓,等儲到錢我都要同叮叮一齊過去見吓世界喇,等我呀…♡

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為當時臨新萬聖節啦!D羊其實好鬼臭, 我唔係留左好耐!D粟米我地用左黎燒, 好正正!!
      我無入過廚房呀..hahah..lazy..
      下次到我請返你啦!!

      刪除
  3. 南瓜海...真係要叫救命呀....哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!!想唔想像到我當時幾激動....好似鄉下婆咁..haha

      刪除
  4. 行下農場更加好啦,有益身心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!天氣好, 心情有好, 行極都唔攰

      刪除
  5. 下次煮比佢食除左兜亂仲要加埋豉油!! 哈 ))))
    南瓜場, 勁呀!!! ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 狗改不了吃屎, 我改不了吃豉油...hahaha

      刪除
  6. 原來妳食得咁咸㗎?
    妳細妹個男友唔似鬼佬喎
    依家得番Zeus一隻咪好寂寞囉
    我見到妳個甜品已流晒口水啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 又未必係咸, 因為我用豉油代替鹽, 而且香d麻...haha
      佢係美國土生土長既月南人, 我當佢鬼佬架啦..haha
      係呀, 而家得返zeus一個ja, 佢地係親生兄弟, too bad!不過我妹話會加一隻比佢做伴!
      果個甜品好鬼飽, 蘋果蓉加一d唔知咩泥, 暖暖地!

      刪除
  7. 我想去幫襯你間私房菜XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. hahhaha...我自己見到都笑爆咀!

      刪除
  8. you cried all night sister????? Don be sad. I am sure its better then having it suffer in this world.

    回覆刪除
    回覆
    1. yes!i really feel sad, last month i just feed him, play with him, but now he is pass away!!can't believe!!!even i know he go to the other world maybe better, but i still feel sad!!

      刪除
  9. 黑白天竺鼠好可愛哩^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜白色已去了彩虹橋...

      刪除
  10. 去到外國, 天大地大, 心情都好D :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係!環境真係好影響心情!

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...