網頁

12.11.14

【低能仔暴走美加】- 死都要出埋篇瀑布 - Niagara Falls




哎呀呀, 我知呀我知呀, 計倒數, 呢個應該係【低能仔暴走美加】既最後一篇, 不過唔係呀...hhahha...比我出埋呢個啦先出最後一篇啦!唔捨得完呀..hahha..雖然大家可能已經比我悶左好耐, 忍耐多陣啦!因為我覺得雖然好多人都去過, 但係我覺得好想寫低埋><

果日係我地響多倫多既last day, 一早我地一家一行7人浩浩蕩蕩傻傻更更咁黎到, 落左車行過去既途中會經過一處地方, 容許我再次hea爆, 我唔記得呢忽位叫咩名...haha, 總之就必經之路啦!成條街d建築物都好荷李活電影feel, 係影相好地方!


一睇就知呢個係king kong!

detail位都好迫真

頂,呢條死嘢堅係識叫識郁, 嚇得我丫!

見過咁過癮既burger king未?!haha..

天荒地老, 榴槤在摩天倫..haha

唔洗我介紹,不過我覺我唔太似johnny depp..成個場景都會郁

呢個都會郁會叫又迫真, 好鬼恐怖條頸咁長, 隔離坐響度條友都係假人..hahha

我地響呢間反轉屋影左好多相,我估!佢係沖天救兵(Up)老人家間屋?

呢條街都行左幾耐下架, 就沿路行去Niagara Falls

爸媽同新妹夫因為已去過所以留響岸周圍行,於是我加大細妹同埋chef nathan 4條友就上船近距離睇瀑布啦!

你以為佢好靚?係...不過我又覺得佢好烏糟啦!睇下近上船位幾多老泥..hahaha..好似係d礦物質之類既野喎..好多雀仔響側邊, 應該係有益嘢黎既..

一點點白色就係雀仔, 好攪笑, 隨浪飄!

嚟料啦嚟料啦!

嘩頂, 原來齋睇相就係唔知咁澎湃!!見到瀑布側面未有d欄杆既, 果邊係美國, 可以行落黎距離睇!

痴孖根, come on!瘋狂尖叫!

好, u turn!

又嚟多鑊

比返個遠景大家睇!

嗚嗚嗚...講完啦..下篇係最後啦...嗚嗚嗚..


26 則留言:

  1. 吓?冇啦?咁少嘅?妳好似去咗好多日㗎喎
    D相係咪妳影㗎?咁靚嘅

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我只係去左13日jar...hahha..
      D相全部都係我影,除左有幾張好近係我妹影,因為我唔想整濕部機,hahaha

      刪除
  2. 構圖比例好好,D相影得好靚呀!係邊個教妳先………哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀係呀係你呀師傅!!自己讚自己!!haahha...

      刪除
  3. 回覆
    1. thanks!!有幾張係我妹影架!

      刪除
  4. 咦....冇手信篇架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實d手信唔係太特別, 又唔記得影相, 同埋最主要都係買比我老公..hehe

      刪除
  5. 我只在美國那邊睇瀑布,又無上船, 感覺無咁震撼。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見美國果邊可以行得好埋, 下次都想試下!

      刪除
  6. 嘩......真係好勁!! 係人做?

    回覆刪除
    回覆
    1. 下, 人造既咩?hahha...唔知呀, 不過無咁無聊卦!

      刪除
  7. 我N年前聖誕去,所以無上船,嗰個唔係CN塔,係觀光塔,上面係有間旋轉餐廳

    回覆刪除
    回覆
    1. 喂係喎, 咁明顯都睇錯cn tower ..hahha...已改, thanks!

      刪除
  8. 這些怪屋真吸引!好似入咗童話世界咁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀!!!!身在其中勁開心!!

      刪除
  9. 在香港緊張的生活中,能有一个開'/心,輕鬆的假期,能完完全全放下香港的一切,投入旅程中,不是任何人都可做到,但你做到了而且很亨受,所以你今次收獲真不少.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我本來都唔係太放得低...我以為..hahah...點知由落機開始已勁high勁開心, 爭d連老公都唔記得..hehe

      刪除
  10. 嘩!呢間Burger King真係型到呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我以為係假, 點知原來真係可以行入去食野, 仲要係24小時tim!

      刪除
  11. 哈哈~~D相真係好搞鬼XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都估唔到有處咁既地方!好驚喜好開心!

      刪除
  12. 你配嘅字幕好好笑 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係唔嫌我粗鄙就得啦!haha..

      刪除
  13. 啲相好靚呀~~~~~~

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...