網頁

15.9.14

【低能仔暴走美加】~ Day 1

嗚鳴鳴~我實在係一個感情過份豐富既人, 雖然我只係去旅行, 雖然我只係去兩個星期, 但係, 在家我唔捨得老公,dingding,龜龜; 在公司我唔捨得我的工作和我的同事! 要知就今次係我自己第一次一個人遠行喔!我地兩個都低估左大家既恩愛程度,下次都係唔可以分開去旅行!

喼唔想撈亂就整d特別野, 我老公d貼紙好靚好match!
香港機場唔洗講,幾好食呢個餐,係無牛肉餐, 個支竹木耳冷盤好正!麵包太好食, 食左兩個!!

16小時後已到紐約JFK機場,過晒安檢,海關寄埋倉可以,行李之後,行去對面大樓搭air train,因2有兩個幾鐘剩, 遊晒咁多個terminal,ahah..其3道道地方既鐵1都咁多人!!

循環線,好難迷路

行得太攰,連人帶袋帶褸撻響到慢慢等飛機到,轉機去波士頓。

家人已在機場等我, 已經係傍晚, 無咩地方好去, 食d外賣就同`妹去左行超市, 梗係啦, 我係c9!!hehe..

佢話已經係最細個間, 嘩!!!!好靚呀!!

嘩,好新鮮呀!!

好多唔同款又新鮮南瓜呀!

 合掌瓜都有

好聽日再報告!!

24 則留言:

  1. 兩個星期好快過,小別勝新婚呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁唸, 日日對住都厭, 間唔中分開下先會掛住...hehe

      刪除
  2. 我最鍾意行外國超市, 又大又多嘢買 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!!我真係勁似鄉下婆出省...haha

      刪除
  3. 一個人去旅行,都好唔簡單!因為無人可以互相照應。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁口在路邊都ok既!一個人又多左自由感, 都幾刺激!!

      刪除
  4. 最細果間都咁,行大超市一定好高運動量啦!

    回覆刪除
  5. I can feel the excitement from you!!!! I am sure u will be wow wow wow everyday!! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes, must be!!!very crazy shopping today!can't wait to see you!!

      刪除
  6. 掛住工作???我都係聽人第一次講咋!!!
    飛機餐有豆腐花都係第一次見喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 你咁多第一次既..hahhaa...我本來都掛住, 而家玩喪左,又唔係太掛lu!!!hahha

      刪除
  7. 唔使掛著我架,have fun! 慢慢享受你的假期。

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!!!我夜晚就掛住大家, 慢慢遊blog!hehe

      刪除
  8. 原來去咗波士頓

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我地近左好多啦而家...hahha

      刪除
  9. 嘩,好叻喎,一個人攪掂晒,如果係我就一頭煙了,正吖原來外國超市咁大,合妳心意喇,用外國材料整妳的食物睇吓有咩唔同,唔使掛著我㗎玩得開心喇…哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 一個人去陌生地方, 好有闖蕩江湖感覺...haha
      外國超市堅正呀!!!行到攰!我唔知我會唔會想煮呢?!

      刪除
  10. 一落機就去行超市!!! 哈)))))))))) 你都得咖啦!!哈))))))))))))))

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我同我妹講, 一定要行晒所有超市!!!

      刪除
  11. 一個人遠行,仲要行晒所有超市,呵呵.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我係c9卦, 行咁大既超市堅係好開心!

      刪除
  12. 點解間超市可以靚到好似玩具反斗城咁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 之後去左幾間仲大仲靚, 想典落地!!

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...