網頁

7.9.14

倒數假期



我呢處係荒廢的樂園嗎?!死啦死啦, 咁耐無update, 大家有無唔記得我呢?呢排堅係好忙,好多野prepare, 癲咗!

我唔明我要緊張咩, 但愈接近美加行, 心情就好似小學雞去烏溪沙旅行咁坐立不安。可能十幾年未試過全家完整聚頭, 始終大家分佈在地球幾個角落, 如果唔係咩大件事都唔會齊人, 總會少一兩個。

就好似今次細妹結婚, 大家就真係蒲晒頭。頂, 我覺得我仲誇張過自己結婚咁..haha..主要張羅梗係裝身行頭, 響呢個過程, 自己個心同個口不下講左十幾次:最衰咁鬼早結左婚!當時真係太年輕太green, 對好多嘢都好鬼新奇咁, 變相咩都話好好好, 即係無要求。而家個人大個左識得所有頭飾, 晚裝, 化妝,鞋,手袋遂樣襯靚靚。響訂晚裝時, 個事頭婆以為係我自己結婚, 見我尖晒叫話點解結婚時唔識去搵d咁靚既裙著, 佢先知其實我係去細妹婚禮, 佢仲話你咪等10周年紀念著靚靚影多次囉!我話比佢知10年都過埋, 已經結咗婚12年, 嚇死佢即刻問我幾歲..哈哈..其實因為我好後生已經結婚啦..哈哈
因為老公放唔到咁耐假而且我們都唔放心dingding,所以決定我一條友過去,有呢個決定時,起初既心情係我唸起第一次要同老公分開兩星期咁耐, 未出發先掛念; 而佢條死嘢當我問佢將會咁耐唔見我係咩心情時, 咀角微翹地說覺得自己似放監!!! hhahaha...死嘢!!  
但當到了現在, 還有一星期就出發, 大家掉轉咗, 我的心情變成超興奮期待,holiday mood 爆晒燈!相反我老公開始有不安, 因為平時"啡"的我都係佢執我手尾既, 佢見我keep住闊佬懶理咁既樣,正宗皇帝唔急太監急。而當我交帶佢要接手我日常在家處理的事項, 一向對我照顧有加的他, 忽然好感懷地覺得, 原來我在他背後做著好多事, 把我們的家打理得井井有條!哼哼...你估剩係你照顧我呀,放監丫嗱!無我你就"呢咁hea"!人地就老婆幫老公執喼,我呢個"哩啡鬼"緊係由我老公打點一切啦,所以話呢,兩公婆係互相照顧既..hehe
睇下出發前仲可唔可以出多篇先,其實呢排都積咗d post未出, 不過真係忙屎咗, 如果跟住嚟都出唔到, 咁下一篇開始好大機會係我既「低能仔暴走美加」序幕!低處未算低,唔知大家又想唔想知我呢個低能仔響外地發生咩笑話呢?hehe...

27 則留言:

  1. 真系人月倆團圓,先恭喜你妹妹新婚快樂!
    並祝你中秋快樂!勤力D出多D post
    美加之旅玩開心D.條裙仔正你都好fit呀

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks may!!我會盡力去出post ka la...haha
      我都好中意條裙,著到我本來肥肥的變到無咁肥,哈哈

      刪除
    2. I am Mary's sister, thanks! May lo ^^

      刪除
  2. 嘩,真係好耐無出現喎,以為妳去開烘焙舖呢,十幾年無相聚一定好期待呢,妳個喼好唔夠用喎,咁遠帶多件衫好D,件禮服裙好靚呀,記得每日一編旅遊日記呀,有妳老公照顧叮叮妳放心玩喇,一路順風。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無啦啦開舖??哈哈哈…
      我堅期待,大家都長大了!
      我都希望我可以每日一post,盡力而為!
      下次一定同老公一齊去,無佢一齊實好唔慣呢!

      刪除
    2. How sweet Stephen is! Ding and ah wing will be so free without mom around hahaha

      刪除
  3. 中秋節快樂,
    我有掛住你架,仲諗住過來問下你幾時去美國,點知你就出現。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀!真係好鬼忙,日日都要買野!講下講下就到呢一日啦!好緊張!

      刪除
  4. 吓!放監佢都夠膽講!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢有咩唔夠膽丫!講真我自己都覺得似放監!哈哈哈哈…

      刪除
  5. 中秋節快樂呀。 我去長途旅行都好騰雞架,實在有太多事要照顧了。wishing you have a wonderful holiday !

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks sam!!!係呀!發夢都發到自己帶漏野!好鬼緊張!

      刪除
  6. 大家一齊放監咪HAPPY 囉!! 你既低能野一定要POST 啦!!! 哈))) 等你~
    算點呀!! 對鞋咁高, 識唔識行路咖!!?? 哈)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    anyway, 祝你既"暴走美加之旅" 勁開心, 勁低能!! 哈))) enjoy~ 仲有, 幫我祝福埋你細妹, 新婚快樂!! ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 喂,波鞋怪, 我同CC一樣好疑惑你著左對鞋識唔識行.................
      另, 點解個喼咁細? 要掃貨番黎喎. 你最後整左幾多糖過去俾大家食啊.

      刪除
    2. 唸起’無黃管’堅係有d開心!我真係希望去到每天都有post!低能到美國,哈哈,我會將你地祝福帶過去!hehe..
      哈哈哈哈~其實我都覺得自己好勇,一買就買對咁高,但家人都係咁,我唔想變哈比人!!!經過我響屋企每日步操,加上每次著上高跟鞋dingding都追殺我,我跑都得呀而家,你兩位放心!阿媽話我咁低能,第一次去帶糖去,比人扣一扣話我帶食物,佢驚我發癲上頭條,叫我今次唔好帶喎,哈哈哈~慳返!

      刪除
  7. Mary 終於出新post 啦!原來家有喜事,恭喜,恭喜!期待妳的下一篇!
    專此祝中秋欣愉!闔府安康慶吉祥!

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿E謝謝你!你的祝福都收到晒!

      刪除
  8. 真係有啲其待有咩低能嘢發生,哈哈,have a nice trip

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks!!我都想知, 希望都係有驚無險..hehe

      刪除
  9. 條裙同對鞋都好靚呀!好好享受你美加之旅啦,你老公同DINGDING應該唔會翻轉間屋嘅XD
    放心~我唔單止記得你,仲會耐心等你^^ 中秋節快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!!!我都好鬼中意對難, 簡單但勁靚!
      我覺得佢兩條友會因為我唔響屋企會由朝打架打到晚囉!!hahaha..
      多謝你等我, sound sweet!

      刪除
  10. 嘩哈哈 :) 我明白你老公嘅心情 :) 因為班生trip就係我放監之時 :) 哈哈 :)
    中秋節快樂 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. hahaha..講真, 其實我都有呢種感覺, 因為我老公成日當我細路仔咁湊, 而家可以無皇管..haha

      刪除
  11. 嘩嘩嘩...對鞋....高到....
    之後記住 BLOG 返美加0既0野呀
    順便祝你細妹新婚快樂~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔係好高, 因為前後都高, 所以唔係太辛苦啦!^^
      我會盡力每日update!
      謝謝你的祝福!^^

      刪除
  12. 中秋節快樂呀!旅途愉快呀^^

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...