網頁

11.6.14

菠蘿咖哩炒飯



唔得啦, 我發覺我而家好似剩係post包包, 好耐無post過煮餸啦!明明個blog叫ding ding channel, 好耐無post過ding ding啦!但係呢排都有d繁忙, 忙住prepare 9月去美加之行, 又要申請visa, 又要睇機票呀買喼訂晚裝, 鎖鎖碎碎的好鬼煩, 又驚做唔切又驚漏左無做...勁唔想煮飯。

前幾日突然好掛住煮家飯, 又唔知點解全日個腦都浮起「咖‧哩‧炒‧飯」四個字, 哈哈, 痴線, 又未煮過又未食過咖哩炒飯, 好奇怪呀!返到屋企已經唔早, 因為我好堅持最遲8:30要開飯, 唔再去買餸, 因為屋企實有物資, 出黎效果勁好食, 好惹味, 有d辣, 原來用咖哩粉加咖哩醬炒係好鬼夾!都係媽媽之前返香港用剩既, 煲好飯之段15分鐘就食得,雖然我覺得呢餐唔係好健康,但咁方便,唔理啦!hehe...

我係用呢兩款咖哩

材料都係物資全切粒

我真係中意用新鮮飯炒飯, 好炒好多!只要比平時落少dd水就ok!鑊加少少油, 成煲飯倒入, 用鑊剷插成細細舊, 再按扁, 一炒就會鬆開一粒粒!


最後先加菠蘿, 上碟加d素肉鬆, 痴線, 食左勁大碟!好滿足!

28 則留言:

  1. 呢個我鐘意喎,預我一碗,唔該 :p
    真係好耐冇見過ding ding la?
    妳咗美國邊個照顧ding ding ar?
    妳都要申請visa?我以為妳有美個護照tim

    回覆刪除
    回覆
    1. 一碗唔夠架, 要食一碟先得!哈哈
      我都係拎特區護照, 因為我無跟家人一齊移民呢!到時會係我老公照顧fding, 因為我係一個人去呢!

      刪除
  2. 其實我都冇乜見過你隻ding ding

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我真係勁耐無post過dingding啦!

      刪除
  3. 我都掛住ding ding

    回覆刪除
    回覆
    1. 好快好快, 其實成日都有同佢影相, 不過懶post..hehe

      刪除
  4. 點解叮叮唔同妳一齊飛呀?得佢一個一定悶死呀。
    嘩,美國好長途喎,帶多D零食喇。
    咖喱炒飯好啱我口味呢,賣相好靚呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 又唔係移民, 去兩個禮拜之麻, 點會一齊飛!我唸我上到機都係訓, 唔會成零食啦...哈
      咖哩你都岩!好鬼惹味架!

      刪除
  5. 菠蘿咖哩炒飯巧味呀,另外我都like西炒飯架

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實大部份炒飯我都中意, 又方便!^^不過會唔小心食多左好多飯囉..hehe

      刪除
  6. 咁多料,很豐富,我唔客氣了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔洗客氣但係要搶..哈哈

      刪除
  7. 回覆
    1. 要啖啖有餸先好食!hehe

      刪除
  8. YEAH~ 我通常都會用新鮮飯炒!!! GIVE ME 5)))))))) 有時, 我都突然想食吓咖喱咖 ))) 不過就出街食囉... 哈))) 我推我既飛佛比你, 用黑欖切碎, 加菜芯粒炒飯, 已經勁好味!!! 如果加埋肉碎就仲GOOD!!
    我想像唔到.......... 冷氣狗著..晚裝囉!! 哈))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) 閃~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地give 左九百幾次5啦..哈哈哈喂, 你個推介已經推介過, 我仲死跟左好多次tim!!!哈哈....因為我都好中意食黑欖架!!
      其實我次次去飲都多數唔著裙, 今次如果唔係因為阿妹結婚我都唔會咁攪笑, 自己諗起都覺得怪..哈哈

      刪除
  9. 炒到咁靚,引死人啦!
    係呀,有時我都覺自己成日POST包包餅餅好悶咁,偶意都要POST下其他嘢~~你忙完就POST Ding Ding啦,好耐無見呀^^

    回覆刪除
    回覆
    1. thnaks!!我對炒飯好有信心..hehe
      好快好快, 其實成日都有同佢影相, 不過懶post..hehe

      刪除
  10. 咖喱炒飯好吸引呢!咁啱,我都計劃九月去美國,沒有諗過去埋加拿大,而家諗緊或者去埋Niagara falls。你們是自己去還是參加旅行團?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 你去美國邊度呀?我會去波士頓, 我自由行既, 因為屋企人都住美國, 我諗我都會去睇瀑布, 如果到時見到香港人, 過黎認下係咪你先...hehe

      刪除
  11. 好鬼正!唔知点解我每次炒飯都勁痴底,你炒得好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你試下都用呢個方法丫!我真係覺得用新鮮飯好炒好多, 唔會一舊舊!

      刪除
  12. 匿名08:30

    咖喱炒飯...QQ好仲意架!一諗起就好想食啦!^~^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀QQ!!我好鬼中意食炒飯, 不過有都幾肥...哈哈

      刪除
  13. 我Le度都嗅到香!正

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...