網頁

7.4.14

【湯種】粟米吞拿魚芝士麥包


以前未學識整包時, 有時出街食既包都覺得好少餡, 可能我唔係好中意食包既關係, 我覺得餡先係主角, 所以我成日唸, 如果有一日我自己整, 我一定要爆餡!

今次呢個包, 包含咗好多既第一次, 第一次整湯種, 第一次用麥粉, 第一次包餡, 好好玩呀!整包包真係長玩長有, 有排學!

今次我用了carol老師的其中一個湯種方法,佢既方法唔洗開火煮, 岩晒我呢個懶精,又睇下我今次有幾蝦碌..hehe

湯種:
1. 熱奶50ml
2. 麥粉50g

麥粉倒入熱奶快手攪勻成為一個團狀,攤凍

主麵團 :
湯種100g
高筋粉230g
低筋粉20g
速酵3/4茶匙1
100ml
25g
牛油30g
1/4茶匙

45分鐘已發好, 發得好爆呀
                    

撈餡, 有粟米粒,水浸吞拿魚沙律醬,少少鹽

睇下我真係死命落餡

結局係有一隻真係堅爆了, 唔理咁多, 將粉團同餡撈埋一堆就算..哈

一個個排好, 發多一粒鐘

焗前掃蛋液, 刨咗我最愛既parmigiano reggiano
(唔知點解突然想用紙兜焗, 點知個盤唔夠位, 搵黎攪!)

焗180度18分鐘

頭先爆左撈埋一堆pat野變成咁, 好味喎!

爆到呢!好正!多餡到近乎食唔到包..哈哈

煮埋屋企既剩餘物資, 加埋包包, 嘩好飽呀!!!




27 則留言:

  1. 湯種好呀!! D包包KEEP得好D~ 正~
    你D包真係好鬼爆....餡呀!!! 哈)))))))))))

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一次整,但真係太多餡太少包,食唔到d質地有咩唔同..hahahah

      刪除
  2. 哈哈~~真係超多餡呀!自己整就有哩度好~~
    湯種D包真係零舍軟熟呢^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁話呀, 出面食得丁屎咁多餡, 根本唔可以叫做有餡包!
      但因為太多餡太少包,未食唔到d質地有無軟熟左..哈哈

      刪除
  3. 屋企整包一定要見爆餡先安樂架,足料嘛

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以食屋企D包係好快飽!

      刪除
  4. 咩叫湯種呀?妳D包食一個一定好飽,餡多先好味我最中意呀,套餐好似好簡單原來自家制好幸福呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪就係熟左既粉lor.
      真係好飽, 重量同一碗飯差唔多。
      幸福係代我老公講既?哈哈..

      刪除
  5. 嘩!真係勁多饀喎
    同妳調轉,我鐘意少饀個d包呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為你係包怪嘛!梗係中意包多餡少啦^^

      刪除
  6. 你使唔使咁爆餡呀,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經計劃左好耐整爆包架啦^^

      刪除
  7. 個包好足餡,我要十個!!!XDXDXD~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩即係剛好一盤!好捧場呀!哈哈...

      刪除
  8. 我都係用滾好淥熟D粉, 容易控制好多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 而且可以洗少個煲tim!

      刪除
  9. 係自己整至可以爆餡,依家係街買點會有

    回覆刪除
    回覆
    1. 大集團果d直頭得半茶匙餡, 不如叫自己做白麵包!

      刪除
  10. Wow好正呀!我好耐冇玩包,等我的起心肝又整下先!我同你一樣鐘意多餡包

    回覆刪除
    回覆
    1. 我中意食到條邊都有餡!快d整啦你!

      刪除
  11. 吞拿魚芝士麥包,非常之吸引!

    回覆刪除
  12. wow!!呢d先叫麵包~
    我鐘意超多餡 正~

    回覆刪除
    回覆
    1. 志同道合!我中意食到條邊都有餡!

      刪除
  13. 嘩! 仲玩埋湯種添, 勁喎...
    我仲停留0係方包階段, 進度好慢.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係咩都試下玩啦, 其實方包我覺得好難就真, 有要頂角, 形又要靚, 時間又長d!

      刪除
  14. 我同你相反, 我係少少饀就夠, 或者冇仲開心添.

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...