網頁

4.9.15

海鮮九層塔蕃茄扁意粉


哇,我好耐無出煮嘢食post喇!hahhaha...雖然我係用電磁爐, 雖然我長開冷氣, 但真係好鬼熱yea!!所以盡量可以唔煮就唔煮!好在我屋企得兩條友, 不過太耐唔煮我老公都會好抖膽咁對我有微言...hahaha, 我係嗰d即使本來唸住做某樣嘢, 但人哋一叫我會即刻唔做囉!好似細個躝街, 媽要我8點返到, 即使我7點已返到, 我都會響樓下坐到8:15先上樓囉, hahahhaa...好反叛!好鬼憎比人框住, 唔會比人得逞!!hahaha...

早幾日老闆娘摘左d自家種既九層塔拎左返公司, 本來我無唸住要, 但聞到真係好鬼香!!, 於是又攞咗d..hehe!可惜我即晚無煮晚餐, 有d已經黑咗lu...但真係好鬼香囉!!


之前一日已經買咗d日本帶子同蝦, 返黎解定凍, 通常我都會煮之前浸一浸鹽水先煮

通常煮意份我會用呢隻意大利蕃茄, 貪佢夠晒濃味

仲有因為係無添加, 裡面只有蕃茄

當然唔少得我最愛既蕃茄乾!!!

煮法 :我唔用油架, 因為蕃茄乾都有油洛!
1. 煮好意粉備用
2. 成盒蕃茄隊晒落煲, 煲到滾起
3. 落蝦(蝦不用調味, 只要洗乾淨)
4. 蝦半熟放意粉,蕃茄乾,九層塔
5. 兜勻晒就隨自己中意落調味, 我就落左糖+蔬菜粉+少少豉油(hehe..)

跟住就煎埋d帶子先!簡單落少少黑椒同粉紅鹽就煎得!

舖上帶子, 再刨d芝士響面, 食得!yea!有九層塔好清新呀^^


17 則留言:

  1. 嘩!煮得好鬼靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. thankssss, 仲要好鬼tim, 好開心..hehe

      刪除
  2. 好意大利feel 喎。見你用左好多帶子和蝦,咁多料,我鍾意呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得自己煮既野一定唔可以好似街食咁到喉唔到肺..haha

      刪除
  3. 好靚呀,唔講以為你去咗餐廳!
    我都好中意蕃茄,哩盒我見過但未用過,之前用過一隻罐頭chopped tomato都唔錯,下次試下你哩隻先^^

    回覆刪除
    回覆
    1. thankssss!!係咩, 你用邊隻架?等我都試下先!

      刪除
    2. 我係759買,唔記得叫咩名,最近都無貨,有再話你知呀~~

      刪除
    3. thanks!!我都想試下第2隻^^

      刪除
    4. 我前兩日見759有貨啦~~牌子係CIRIO,400G一罐,有茄粒同原個蕃茄兩種,不過佢都有加咗個acidity regulator嘅成份,你可以望下啱唔啱用呀^^

      刪除
  4. 哇...睇落好好味啊!!! 想食啊~
    攪到我都手痕痕tim~ ^^.

    回覆刪除
    回覆
    1. 蕃茄乾!!!!係重點!!無左佢真係爭好遠!

      刪除
  5. 帶子大大粒 , 再配上蝦 , 一定超美味

    回覆刪除
    回覆
    1. 超鮮甜, 好鬼滿足!所以有時真係寧願響屋企煮^^

      刪除
  6. 嘩,用九層塔呢個名咁利害😁,整體好好味晤太咸,如果蕃茄乾切幼D口感好D,呢欵淡味D易入口幾好👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解利害??hahahhaha...
      哇你而家好咀叼><

      刪除
  7. 吓?妳老公對妳有微言?佢唔驚咩?wahaha...
    得一碟意粉冇其他啦?

    回覆刪除
    回覆
    1. hahahhaha....你真係了解我!!我都問佢係咪想鬧!haha
      我又點會食一碟意粉咁細食丫, 仲有罐頭粟米湯...hehe

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...