網頁

16.9.15

廚房玩具


大家有見過這東西嗎?應該都容易就估到。但先講下同佢既有緣無份既經過先!話說年幾前有日睇master chef, 講緊係season 3,Christine冠軍嗰期喎,夠晒耐喇, 咁我見Christine用呢樣嘢好似好好玩咁, 就打比阿妹叫佢見到買比我。咁佢又真係買到, 期間佢都有寄過嘢比我, 但永世唔記得放落去。hahaha..

好喇,我舊年去美國時就叫佢記得比我, 咁我會住響爸媽屋企,所以佢話將成袋嘢比咗老豆放佢度, 老豆由本身話無變咗唔記得, 只有似是而非既記憶...成個trip日日比我地問佢係咪痴呆症(hahaha...我地真係好孝順), 攪到佢自己都有d懷疑自己...hahaha..咁到我走又真係成袋嘢都無出現過!

又過咗幾個月, 我妹打嚟同我講, 佢話有日執屋, 發現袋嘢原來響佢自己屋企嘅書枱底!!根本就無拎過去爸媽屋企!!妖, 邊個有痴呆好明顯啦!!!hahhahaaha...只怪我家d女都太「哩啡」!!hahaha..而個結局就係早幾個月媽返香港度假先真係到我手, 足足年幾兩年!!haha..


好喇!估到未?比多面大家睇!

登登...就係刨絲器!

如果一路唔停咁轉就唔會斷, 會好似麵咁, 不過我今次唔需要咁長

好似鉛筆刨同鉛筆碎..haha

但係到軟奶奶既中國青瓜就唔係好work...hahah..要用返手刨

攪惦, 其實都幾方便, 下次試下整瓜麵..hehe

仲有本食譜tim!

咁我又整咗咩呢?就係泡菜炒飯!

嘩頂d蛋黃好鬼邪惡, 好鬼自暴自棄..haha

21 則留言:

  1. 妳唔開估真係估唔到喎,唔知香港有冇得買呢?
    係淘寶搵下先

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係架?我以為見到刨刀好容易估添!好似香港無見過, 如果你真係好想要, 我可以幫你買!

      刪除
  2. 好唔好用呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得好用呀, 因為唔驚刨到手, 但刨到最後剩好多都係要用手刨...

      刪除
  3. 我用電刨絲器架

    回覆刪除
    回覆
    1. 哇!you win!...hhahaha
      想睇樣喎!

      刪除
    2. 有機會影影。。。。

      刪除
  4. 喂, 食隻蛋姐.. 有幾邪惡呀!!! 哈)))))))))))))))))))))))))))))

    回覆刪除
    回覆
    1. hahaha...因為我一向對膽固醇有嚴格控制, 好老土嗰句預防勝於治療..heehee

      刪除
  5. 泡菜炒飯有營養又幾健康

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲勁好食!!最中意食呢款炒飯!!

      刪除
  6. 真係估唔到!你個飯都唔係好邪惡啫,好好味、營養豐富就真~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲以為見到個刀口會好易估添!haha..
      係因為隻蛋, 我係對膽固醇有嚴格控制呢!

      刪除
  7. 筆刨型的刨絲器真係第一次見,都幾特別!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都估唔到刨刨下個紅蘿蔔變左支鉛筆咁樣...hahaha

      刪除
  8. 睇你用得幾多次......(嘩哈哈....)

    回覆刪除
    回覆
    1. wei ar...因為你同我係一類人所以先明白啦!!!hahahhahhahahhaha....

      刪除
  9. 正呀!有佢做沙律一定方便好多!

    回覆刪除
  10. 好想試青瓜麵日式沙律,幾時整呀?^﹏^

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...