網頁

28.8.15

檸檬薏米水



我成日都覺得我條命係生成"去到絕境總有曙光"既命格, 前兩日又一例証!

事緣早排咪掛左個12個鐘頭既黃雨既, 重災仲係我住嗰頭, 仲以為係黑雨添呀!咁黃雨之後第2日當我準備出門口返工時, 我見到風和日麗, 我就唸, d雨應該前一日落晒啦喎, 即係好天啦, 於是我就將遮呀, "是啤"褲同襪都放低晒, 當我一上車時我見個天暗晒, 我仲唸,哦...架車d玻璃係茶色jar...當我發覺d玻璃開始有雨點時, 我仲唸...哦...係d樹有水珠跌落嚟jar...當我見到d雨大到望出街既能見度係「零」既時候, 我除咗響個位度自己shit shit 聲之外, 我唔知做咩...於是我就打算上午請半日假, 然後死唔落車等架車去到總站再返轉頭返屋企..hahahahahaha

就響呢個時候, 我唸起前兩日響小巴執到把遮交左比司機, 雖然係唔同一部車又唔係同一個司機,但其實即係小巴司機位係存起左唔少失遮!!於是即刻裝下, 眼發光呀!!!!司機位側邊真係有兩把封晒塵既陳年舊遮呀!!!!!yea!!!

平時我係唔會惦d我認為好污穢既野, 但呢一刻呢兩把陳遮係何等美麗!!!我用0.1秒選左一把睇落較令人容易接受既陳遮, 用極可憐既眼神問司機可唔可以將把陳遮借比我, 佢立刻話ok唔洗還...之餘,仲碎碎唸咁話咁大雨都唔帶遮......我頭也不回地帶住陳遮踏上癲風怪雨之路!其實我開遮嗰一刻, 有唸過陳遮既遮布會唔因為太耐無打開而骨肉分離?咁我拎住無布既遮骨個樣咪好得意?!但陳遮無令我失望, 佢d皮(布)雖然有d鬆弛,同拗左d, 但佢無分離!hahaha...就係咁雖然我返到公司個頭有d癲, 條褲有d濕, 但起碼好過沖完涼咁款丫!!!




我認我係極無聊之徒,我為左呢件小事心情暢快左一日, 亦為呢件小事寫左長篇大論..hahaha...BTW, 之前覺得d阿毛響車用勾勾住個d野呢個動作係唔會發生響我身上, 因為我覺得唔係幾靚囉...hhahaha...但媽之前送左個貓貓扣比我, 平時當掛飾, 而家可以用黎勾遮, 成件事靚晒又方便呀!!!(雙重標準..haha)





好喇, 真係入到真正既正題啦...hhahahhaa...
夏天我唔多煲老火湯, 通常都係涼茶,滾湯呢d簡單野, 其中檸檬薏米水我出現得密度好高既, 因為岩晒成日水腫既我!上網見到大家都有唔同食譜, 等我又講下我嗰個先!

材料 :
生薏米(右) - 50g
熟薏米(左) - 50g
檸檬 - 1個
水- 4L

左熟右生, 大家都知架啦呵!

洗左要浸30mins, 因為當中可以浸走有害物質xxxx(唔記得, 想知上網搵..haha)

水滾後較細火合上蓋煲40mins, 加冰糖調味, 攤凍。
當去到可放入口既暖度時, 將一個檸檬切片放入。而家d檸檬又平又大個!

等d檸檬出左味就飲得, (我會切之前揸d汁落意米水度先再切)好正呀!!



同場加映 : 有條8婆無la la發神經走埋黎爪到我頭流血, 比我剷到佢扮內疚....

係扮!因為下一秒見我無理佢就行左埋黎近距離反黑我面+飛機耳囉!!!!!好惡呀d8婆貓!


21 則留言:

  1. 薏米水+檸檬雪凍飲係夏天最有益嘅飲品,好過飲汽水喇,Good💪☺✌
    而家香港失驚無神落超級大雨呀,一遮旁身,唔怕淋襯👍

    回覆刪除
  2. 薏米水+檸檬雪凍飲係夏天最有益嘅飲品,好過飲汽水喇,Good💪☺✌
    而家香港失驚無神落超級大雨呀,一遮旁身,唔怕淋襯👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 你知道好過飲汽水咩, 咁你就唔好成日都飲汽水啦!!hehe...
      一遮旁身,唔怕淋襯<-----wei ar, 好old school ar!!你係盧海鵬嗎?hahahah

      刪除
  3. 夏天帶定把傘穩陣啲.

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係帶足成年, 偏偏唔帶嗰日就落雨..haha

      刪除
  4. 我地條命都幾次喎,都是絕處逢生!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好事呀, 次次都有驚無險!!

      刪除
  5. 爪到頭流血!惡女喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢可能發惡夢同人激戰緊..haha

      刪除
  6. 上次去探個狗友,佢煲咗呢個俾我哋飲,阿姐好like,佢仲特登買料煲咗一次,再買定料返宿舍煲,原來啲生熟薏米要浸,等我同阿姐講先

    回覆刪除
    回覆
    1. 最衰唔記得響邊到睇到, 唔記得個原因, 不過寧可信其有, 反正浸左又無壞^^

      刪除
  7. 哩個好飲呀~~而且熱飲涷飲都得,very good!!
    你轉數好快呀!同埋識得為小事開心係好事嚟架,成日諗埋一邊仲咩啫(<--其實我都係哩種人,我妹成日話我好易氹~~)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 呢個真係好鬼百搭, 點飲都好味!
      咪係, 開開心心有一日, 我最憎自尋煩惱, 放左工就唔用腦..hahaha...易氹好過奄尖聲悶..hehe

      刪除
  8. 哈)))))))))))) 仲以為你真係請半日, 咁型!!! .. 點知又比你遇到陳遮!! 哈)))) 好彩啦你~ ^0^
    檸檬意米水都幾好飲, 食埋d意米仲好飽tim 呀!! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果真係無遮我真係會放半日假架, 因為濕晒又up, 咁樣都集中唔到做野啦!
      eeee...我知好多人會食埋d薏米, 但我唔食煲過湯既野...hahahahahhaha

      刪除
  9. 妳個貓貓扣好靚好靚呀!羨慕C人啦!
    我都有煲過薏米水,雪凍好正!
    妳係咪搞過叮叮呀,如果唔係佢做乜抓妳個頭呀?好番未呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 個扣好鬼平架,好似幾十蚊貨仔, 係我媽響女人街既開心大發現!!
      冤枉呀我無攪佢架, 佢訓訓下覺突然彈起再跳落黎爪我架!突然到我黎唔切反應!我即刻大叫死8婆佢先好似醒咁...hahhaha...應該發夢打緊擂台...hahaha

      刪除
  10. 小巴上借失傘擋雨都被你想到用到, 好幸運!

    諗你的檸檬薏米水幾好飲, 下多少糖呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得好好彩, 同埋好彩唔係一開就骨肉分離...hahhahaah
      好好飲又有益架, 我自己大約1/4盒太古冰糖,其實好鬼求其, 有d人唔落, 不過我中意有d甜味^^

      刪除
  11. 呢件小事一尐都唔小啊,絕對值得心情暢快一日。
    你個勾好靚,見咁多,至靚你呢個。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係呀, 咁鬼好彩開心一日都值得既...hehe
      個扣好鬼平架,好似幾十蚊貨仔, 係我媽響女人街既開心大發現黎架^^

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...