網頁

22.9.15

豆腐渣工程

大家見到室外一座山, 室內一座山嗎?hahaha...
因咩解究屋企有個落寞的山?事緣係...


大家仲記我響dingding生日時買左個新竇比佢既。本來以為佢會唔吼, 你知貓既喜好真係飄忽到你一世都唔會跟到佢個beat!!估唔到呢個咁鬼cheap既竇佢竟然由day1開始已瘋狂愛上!我日日都見佢響新竇磨爪呀,典嚟典去呀, 仲有就係由4呎高既貓樹直接跳落去><

有一晚凌晨, 當我同媽傾緊電話時, 突然聽到「伏」一聲, 一睇見到隻好狼狽既貓, 隔離就係佢座倒塌了的豆腐渣別墅!!經過60日non stop既衝擊, 其實佢已比我想像中長命


呢位災民個打撃大到hold住呢個姿勢成10分鐘, 可能佢以為奴會打救佢啦, 但sorry baby, 我除左笑係無嘢好做..hhahahah

仲暗角飲泣...hahhahahaha

本來我唸住星期日去買過間硬嘢比佢, 點知第2朝一起身見到條災民好卑微咁企響廢堆中, 狀甚慘情..haha...好喇好喇, 於是忠心的奴才一放工就9秒9飛奔去買。

可能因為太熱, 可能因為遇著態度奇差既店員, 又可能奴才係怪獸奴才, 為了主子同死人店員血戰300回合終於成功帶著新別墅飛撲衝返屋企訓身插水「不死珊式」面聖!!!
(pic from internet)

經過男奴才既重型加工, 表面雖然仍然係豆腐渣別墅, 但內裡既架構已經如同裝上綱筋一樣, 災民個樣即刻變返爽yy..la la la

26 則留言:

  1. 你寫得好好笑呀~~~DingDing有返個基地後當堂招積晒!XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 你寫得好好笑呀x2

      刪除
    2. hahahaaha...其實見到佢個超無奈樣仲好笑...haha

      刪除
  2. 哈哈~太精彩喇呢篇!睇到徐子珊笑死咗!

    回覆刪除
    回覆
    1. hahahaha...我當時飛撲ing時不死珊既形象就出現響我個腦...

      刪除
    2. 證明TVB D膠劇真係深入民心,哈哈哈~└(=^‥^=)┐

      刪除
  3. HAHAHAHA...你篇野笑死我啦!DINGDING對於佢間屋果然有一份堅持!

    回覆刪除
    回覆
    1. hahahha...我都覺得好suprise佢竟然唔將間屋解體!!唔知有咩令佢愛得咁緊要!hahaha...

      刪除
  4. 哈哈哈哈哈哈。。。。不死子珊勁搞笑呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我當時真係有呢種感覺!><...hahhaha

      刪除
  5. 哈哈哈....笑C人....

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢個衰樣真係令人笑爆咀!hahha..

      刪除
  6. 我不是男奴呀,我是奴隸獸,奴隸獸,東一整西一整,給叮叮一個竇,絕無失手~~~~~~E神唱腔

    回覆刪除
    回覆
    1. 有咩分別jar!總之都係奴啦!!

      刪除
  7. 形容得好有趣呀,不過我唔鍾意不死珊

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔中意不死珊,但我buy佢不死..hahahhaha

      刪除
  8. 妳講得好啱,我攞咗棵貓樹返o黎,無貓“吼”,唉

    回覆刪除
    回覆
    1. 竟然3隻都唔吼!可能比紙箱佢仲中意!hahhaa

      刪除
  9. 哈))) 你個奴才今次做得好!! 你主子好高興!! 哈)))))))))))))

    回覆刪除
    回覆
    1. 為左主子好多平時明明好hea既事都會變得好盡力!我係一個好奴才...hahaha(苦笑mode)

      刪除
  10. 妳以為DingDing會驚妳打佢?貓點識驚奴才架,佢係嚇到驚咋,wahahaha.....
    咁妳有冇掉左舊別墅呀?可能佢都想得閒住下間爛屋

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇漏左一個字, 係打救唔係打...hahhaha
      個舊別墅拆散晒用左黎做新嗰個既支架, 物盡其用!^^

      刪除
  11. 至愛豆腐渣別墅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唸住買多幾個返黎做是啤!!

      刪除
  12. 咁DD用新的還是舊果個,DD好幸福

    回覆刪除
    回覆
    1. 舊別墅已經拆散晒用左黎做新嗰個既支架!所以得一座, 但我都唸住買多幾個返黎做是啤^^

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...