網頁

10.12.13

西洋菜蜜


呢排因為整蛋糕呢個「副業」而荒廢了煮飯呢個「正業」。早幾日得閑去左書局搵書學, 頂! 搵左幾本蒸蛋糕都係教人用熱餅粉, 如果我要用呢D混合粉我不如唔好整..碎碎唸...

關於蛋糕留返過兩日出蛋糕post先講!
呢排又係乾乾的, 痴線!點解以前冬天好似無今年冬天咁恐怖咁既!唔通年紀大左個人乾左?哈哈...突然有一日起身「西洋菜蜜」4個字突然閃過!唸起細個超級市場有一樽樽濃縮液賣,最中意吼阿媽訓左覺沖杯極甜比自己...而家一來好耐無見到有得賣, 二來真係唔敢咁樣飲糖水。如果話自己煲同飲濃縮液邊樣中意D, 講真我兩樣都中意...哈哈..

放左工嗱嗱聲死去街市買西洋菜, 好彩冬天當造仲有得賣, 鬼死咁靚, 我買左斤半!
洗乾淨, 加埋南北杏,蜜棗, 凍水放入, 水滾計1.5小時, 飲時加入冰糖, 攪惦!
一路煲成間屋都係好香西洋菜味, 但今次落糖重左手, 裝左一支返公司飲, 飲時加返D熱水沖淡佢, 又有暖暖既西洋菜蜜飲, 變相自己製造左西洋菜蜜濃縮液...哈哈哈

30 則留言:

  1. 若果你唔怕羅漢果D味,加一小角落去煲,已經唔使落糖.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我怕我怕呀!!哈哈..
      我唸起有次因為咳要飲羅漢果水, 飲到反左胃...哈哈

      刪除
  2. 點解我上次買既西洋菜包餃子係苦架?

    回覆刪除
  3. 西洋菜蜜好滋潤呀!

    回覆刪除
  4. 好岩而加天氣飲~我都整先~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 簡單好味又滋潤, 整啦整啦!hehe

      刪除
  5. 原來整西洋菜蜜咁簡單架?多謝分享丫
    整蛋糕唔好咩,我都想妳整蛋糕:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 真係好鬼簡單, 係洗麻煩d, 因為太多沙!
      我希望成功整蛋糕啦!原來唔簡單呢!

      刪除
  6. 嘩,,,,,,妳D食譜種類超級多元化,我都唔記得妳之前整過D咩了,不如試吓專注整一系列同種類食品吖,一定好有滿足感呢:-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係丫!整黎整去都係果d, 有d技窮tim!
      同一系列即係點呀, 比d意見黎丫!唔通煮成個月甜品...哈.

      刪除
  7. 我好耐冇見過新鮮西洋菜啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我媽媽響美國又係成日話掛住香港d新鮮菜呢!

      刪除
  8. 等我夏天種到西洋菜都煲來飲,唔洗煲湯咁肥。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喂呀你又好啦, 有自家新鮮菜!!
      西洋菜湯同西洋菜蜜我都中意飲, 不過我飲齋湯所以我唔覺得好肥啦^.^

      刪除
  9. 好少飲西洋茶蜜,多數飲檸蜜,因為容易整,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. eeee...西洋茶蜜都唔同檸蜜...哈哈..

      刪除
  10. 剩係鍾意飲西洋茶蜜,自己整就唔會咯

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解jar!咁鬼簡單!自己煲真係勁正架!

      刪除
  11. 我超鍾意飲西洋菜湯咖!!!!! 次次會食晒D西洋菜!!! ^0^
    不過西洋菜蜜就聽得多, 但就從未飲過!! ...

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係架??!!(高音mode)
      西洋茶蜜係我地童年回憶, 細個阿媽成日煲架, 你試下丫!

      刪除
  12. 講都冇人信,聽就聽得多但唔好話煲,我一世人都未飲過!等我又試下先

    回覆刪除
    回覆
    1. 估唔到原來咁多人未飲過!!好正架, 你試過一定會中意!

      刪除
  13. 我勁鍾意飲西洋莱湯……
    原來西洋莱蜜真係用西洋菜煲架?haha....而加先知

    回覆刪除
    回覆
    1. 西洋菜湯我都好中意, 但次次買左西洋菜都忍唔住煲左甜..hehe

      刪除
  14. 一直唔知西洋莱蜜真係用西洋菜煲,以為只係用沖劑...

    回覆刪除
    回覆
    1. 估唔到原來咁多人未飲過!!好正架, 你試過一定會中意!

      刪除
  15. 真係唔知原來西洋菜蜜係整呢,不過我中意檸蜜多啲~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好正架, 你試下丫!!我覺得好飲過檸蜜, 因為香好多架!!

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...