網頁

23.9.16

雜果檸蜜凍


嚟到9月仲係咁死熱, 出親街好似乾煎咁, 好辛苦, 迫我深閨!

成日都好想整d好涼爽嘅甜品食, 於是睇下自己blog睇下有咩靈感, 見到幾年前, 即係開blog仲係yahoo blog無耐時整過呢個檸蜜凍, 而家睇返覺得嗰時有d green..hahaha...咁人就應該有進步嘅, 見到以前整嘅一d嘢食其實可以再整好d, 好多都想返做一次!如果有時間, 我會實行架!

我記得嗰時用大菜嘅份量整得有d硬, 於是今次試咗兩次, 終於得出比例份量,個質感軟彈!而我最最最估唔到嘅係, 我老公勁勁勁buy, 佢竟然會打孖打孖咁食(做咩今日咁多double字..haha), 因為平時佢好少咁樣食嘢嘅!

材料 :
大菜絲(濕) - 65g
水(用嚟煲, 不包括用嚟浸) - 1700 ml
冰糖 - 1粒仔
檸檬汁
楓樹糖漿
蜜糖
雜果
大菜絲濕一濕再揸水量咗先




浸大菜絲(最少2個鐘, 如果唔係一陣就會煲耐咗)


  • 略剪大菜絲,加一粒仔冰糖旨在去大菜腥味, 煮至溶晒
  • 煮完略攤凍, 加檸檬汁, 蜜糖, 楓樹糖漿, 一邊試味
其間將雜果放入杯仔/樽仔

倒入大菜完全攤凍放入雪櫃雪凍食得!

見蛋散咁鬼中意食, 好快又返焯多次, 都係用返同樣嘅水, 大菜絲比例整埋杏仁豆腐花同埋咖啡啫喱


  • 杏仁豆腐花我用練奶+淡奶+杏仁精油, 加入暖大菜液攪勻就ok!
  • 咖啡啫喱我用雀巢即溶白咖啡, 半包一樽, 用熱大菜液直接倒入, 攪勻, 好好味!!


20 則留言:

  1. 開舖頭喇,我可以不停咁食,好好味,D客入嚟就話買晒喇,明日請早......嘻嘻
    (^^♪

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁即係我最後都得你一個客, 仲要係唔比錢嗰隻, 咁開嚟做咩呢....

      刪除
  2. 大菜糕我好鍾意食,記得以前啲士多係放蛋花嘅,放學會衝去買嚟食

    回覆刪除
    回覆
    1. 我而家有時經過MK一D舊式舖頭都有見到, 不詔未試過, 細個阿媽唔比食==

      刪除
  3. 見到你呢篇,先想起我今年竟然冇整大菜糕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家唔整冬天又唔會整嘅呢!

      刪除
  4. 回覆
    1. 我突登儲起, 好彩真係有用!^^

      刪除
  5. 用咗楓葉糖漿,都仲要加蜜糖

    回覆刪除
    回覆
    1. 楓樹糖漿香但無咩甜, 要加d蜜糖先真係有甜味呢!

      刪除
  6. 大菜糕, 好味呀! 清清爽爽! 正~

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我老公可以打孖打孖咁食!haha

      刪除
  7. 杏仁豆腐我家袁生都好愛吃呢

    回覆刪除
  8. 呢隻係乜野樽? 你有咁多, 一定係好好味.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好勁呀你咁都留意到!係「樓上」北海道三文魚鬆, 因為佢剩係得三文魚+鹽, 無其他添加, 所以我貪方便成日買嚟整嘢食架!

      刪除
  9. 入晒樽好可愛呀~~可以賣啦!而且睇落仲唔難整添:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係一d都唔難整!不過初初d份量未控制到硬到死!我都覺得我留起d樽好叻,總有用到嘅地方!

      刪除
  10. 回覆
    1. 真係架?叫姑姑整比你食, 好easy!

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...