網頁

17.9.16

發姣發凳蛋包飯


呢排上網見到日本人整蛋包飯, 嘩頂, 好卡娃依呢!於是我又發姣發凳咁學人整喇!hahha...okok, 係差幾皮格喇, 而且人地又無我包咁多飯,鬼咩咁少飯邊填得飽我個黑洞ja!將就下啦, 我只係一隻普通冷氣狗, 又唔係日本妹子!hahah...

我大拿拿用咗4隻蛋, 因為我不嬲都對食雞蛋好嚴格咁限制住唔會放肆, 所以4隻係極限呢!ok, 先分蛋!


煎pan抹少少油, 下蛋黃漿, 半凝結時熄火, 用模吸出窿窿

倒蛋白

整第2塊時, 先唸, 其實可以只用少少蛋黃, 因為條邊都會收左入去

放飯

對摺

攪惦lu!

吸出嚟嘅心心比老公第二日帶飯, 係嘅, 帶飯係得蛋白, haha.

ok, 玩完, 不過得個靚字, 平時d蛋包飯好有蛋汁好juicy, 呢個dry囉..hahaha...不過幾好玩嘅, 其實掉轉吸蛋白倒蛋黃, 可以用少d蛋黃喎!
 

我真係成隻豬咁, 呢排真係食咗好多飯, 不過算啦, 我真係好中意食澱粉...
又栥飯, 唔記得食左幾多條(6條好似)
(呢度唔係全部...)

飯糰, 又係唔記得食左幾多, 呢度都唔係全部=.="

ok, please call me 冷氣豬...


25 則留言:

  1. 我鍾意個栥飯同飯糰!搞到我有啲肚餓添,依家去搵嘢食先。。。。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你當時係幾多點先??haha

      刪除
  2. 好鬼浪漫呀,有咁多心心
    呢排真係食咗好多飯>>>妳有左呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 衰嘢, 見到"有左"個心都離一離!梗係唔係啦..hahahah...純粹中意食咋!

      刪除
  3. 咁多心心,你老公唔駛食都甜到漏啦

    回覆刪除
    回覆
    1. heehee..咁又唔知喇, 因為佢係牛, 牛趙牡丹個趙..haha

      刪除
  4. 心心創意1OO分,笑住食呀,多多茄汁好味好味(^^)/

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩笑住食我想睇下係點樣喎!hahha..

      刪除
  5. 蛋包飯加腐皮卷﹖

    回覆刪除
  6. They all look so yummy!!!! Bad idea to look at recipe before sleep. :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我從來唔會做咁豬嘅嘢, 少d定力都會去左開杯麵食..hahaha

      刪除
  7. 真係好卡蛙啊!! 估唔到你都會整D咁女仔既野!!嘩哈))))))))))))))))))) 閃!

    回覆刪除
    回覆
    1. wei ar!點解響我身上變左卡「蛙」!!!!!!!!!人哋明明係娃娃個娃><

      刪除
  8. 心心蛋包飯 Look Sooooo Pretty! I also want to 發姣發凳 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. hahhahahahah...好學唔學學發姣發凳!!!

      刪除
  9. 甘又幾得意,見到都開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 而且過程仲好好玩tim!!

      刪除
  10. give me ten!!!飯桶萬歲XD 蛋包飯真係唔似你STYLE呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. give you 101010101010!!!!!!
      衰嘢其實「人哋」都可以扮女仔架(誤)..hahhaha

      刪除
  11. 冇辦法,睇完篇blog我都要講返句:澱粉我愛你!💞💞💞

    回覆刪除
    回覆
    1. yea, 澱粉都愛我地, 仲愛你愛到肥死你..haha

      刪除
  12. 尼款煎皮真有心思! 正!

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...