網頁

23.6.16

熱呀,好熱呀~


大家呢排熱屎未?

呢排完全係逃避現實嘅時候!冷氣絕對係我嘅好buddy!不過咁, 我又唔係覺得好痛苦咋喎!因為熱都有分好多種, 我好怕好怕係濕+熱, 我一向都係care濕度多過溫度,但呢排都係乾, 仲好皇恩浩蕩有風!所以呢排我勉勉強強都可以出下街嘅!下一篇大家仲會見到我做一樣推自己入火海嘅事, 呢樣就要下回分解喇!hehe...

我老公響呢個咁熱嘅天氣下, 仲要係夏至當日, 仲要係中午時份烈日當空下,好灰膠鞋咁樣出咗去探路放飛機!睇落環境係好靚, 但睇到個地下反晒光無遮無擋之下都想像到係幾咁刺熱!

呢度平時人哋用嚟存放龍舟

講開飛機, 電生呢排買咗隻蚊比我響屋企玩

妖最後咪又係佢自己玩!
同佢部機比, 好蚊呀!搵到嗎?

其實咁死熱出街, 身為專業冷氣狗又點會無準備!
風扇唔可唔帶!!!仲有當你人生去到垂死時, 只要貼一張散熱貼響後頸位, 包你即刻以為有背後靈咁感覺背脊陣陣涼意!如果去到超級水深火熱既level, 每個格勒底貼一張, 即刻凍到飛起!

今年出咗大size, 我老公即刻去買咗比我, 睇下, 仲大過手掌!

咁鬼熱煮飯對我嚟講簡直係自殺!食壽司就唔同喇!哈!佈好個局先!

除咗蟹柳外, 其他都係素, 因為素蟹柳色素太多了!=="
有蛋, 醃黃瓜, 醃青瓜仔, 牛油果,甘荀絲, 素腸同素鰻魚, 完全可以清物資!

我終於可以影到晒所有壽司!平時一路食一路整, 通常響隻碟上同時出現嘅壽司係唔會多過10粒!

過咗呢個星期六, 我就會同大家分享我做咗咩事推自己入火海><

24 則留言:

  1. 我都係中意食日本嘢同冷麵,好正(•ө•)♡
    睇吓有無冷氣衫?有就可以出監喇(^_^)/
    改裝完始終未真正飛過(>ω<)

    回覆刪除
    回覆
    1. EEE...冷氣衫個樣好核突!!><
      咁熱你都唔會想出去飛啦!

      刪除
  2. 我成十幾廿年冇整壽司啦,好似好煩咁,要買好多材料。
    我都覺得熱得來乾冇咁辛苦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都幾煩, 所以我都係間唔中放假好無聊先整!
      熱得嚟吹乾風係容易接受好多!

      刪除
  3. 我要睇下篇。。。一個蹈火海的人!!

    回覆刪除
  4. 咁大把巴蕉扇會方便帶出街喎

    回覆刪除
    回覆
    1. OK架, 因為好薄唔係好重, 而且我帶開巨袋, 所以無問題啦!^^

      刪除
  5. 咁係咪好慘,無得一邊整一邊偷食,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. ahhaha...係架我要影相嘛, 一路切一路爭食頭尾囉..haha

      刪除
  6. 真係好狠熱呀.. 痴線! 不過真係萬幸唔係濕熱,,唔係真係會發癲! 哈))
    個退熱貼真係咁勁!?真係未試過!! ^^仲要貼格勒底咁激咁變態!! 哈))
    等你既落火坑POST ! 快~~哈))))))))))))))))

    回覆刪除
    回覆
    1. 係yea, 上個月係濕熱又無風, 辛苦到呀!
      個貼頂得下架!貼格勒底係好嘔心, 不過真係去到盡頭都無計!><

      刪除
  7. 近排真係熱屎人呀....

    回覆刪除
  8. 其實你已好幸福了,在星球全年氣温亦是一樣喔,我每曰手袋內都有迷你風扇,插在手机隨時开動,除了可以涼快亦有吹走公車內的孤臭囉。。。咁嘅天氣,整歺日式麥篙冷麵都正。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實你唔講我真係唔知星加玻原來無凍天! 係日日都喪熱?最低溫度有幾多??
      係yea, 如果上到車聞到臭, 風扇可以即刻用黎整風閘!haha

      刪除
    2. 全年氣温亦是30+...min also 25 degree...

      刪除
  9. 最近真係超熱!成日想食凍嘢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我本來已經乖乖咁戒咗凍嘢, 不過一到夏天由全軍覆沒><

      刪除
  10. 熱咪好囉,好過成日落雨啦啦隊長
    但係好誇張囉,熱到要用散熱貼
    妳咁怕熱,但仲有心機整野食?

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係唔誇啦, 不過如果你唔係熱底你唔會明, 正如我響美國我媽都唔明點解我可以唔洗成日著羽絨一樣, 因為我本身個身體已經夠晒暖..ha
      咁響屋企開晒冷氣整嘢食又無咩所謂既!

      刪除
  11. 袁生都食左好多餐壽司,不過壽司我就麻麻地呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然我好中意食壽司, 但其實我都有少少食驚食, 因為會不知不覺食左好多飯><

      刪除
  12. 壽司山呀!我要搶呀!(╯з╰)

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...