網頁

6.6.16

Come on! Pancake!



喂呀, 好憎呀!!!放工行返屋企, 見到扁咗嘅雀,扁咗嘅老鼠x 2, 扁咗嘅曱甴, 頂今日係「扁咗日」??我曾經向我老公發過毒誓, 唔會再好深入咁望條街嘅可疑物體, 因為每次望望下都發現係扁咗嘅老鼠...少年我太年輕了, 定力唔夠, 今次又忍唔住咗>.<

講第樣, 大家記得我之前的pancake嗎?上次用咗分蛋法嚟整, 方向好正確!但仲未成為我認為嘅完美成品!嗱, 都係嗰句, (古人mode)正所謂甲之蜜糖, 乙之砒霜, 對我嚟講, 我覺得好食到爆, 你可能覺得係爛屎一篤..hahahha..

可能有人覺得, 超!pancake之嘛, 洗唔洗咁誇咁麻煩!係嘅, 但同上面道理一樣, 我可以用100個步驟整一塊爛鬼pancake,然後用1秒將佢鯨吞化為烏有; 亦可以買預伴粉加水就咁煎,總之整得開心又食得高興唸咁多做乜春吖, 咁當然搵到個同一channel嘅人就求之不得啦!人生有個真正朋友, 的確好~~極!飲勝!

知喇知喇, 多廢話嘛我知喇!haha..入正題!上次個recipe係惦嘅,上次個post, reply blog友留言時, 唸起早年前好鬼興用香蕉+蛋整pancake, 所以今次試下用加入蕉,其他稍為改咗少少, perfect呀!

成份 : 

麵糊:
低粉200g
米奶200g
水100g
蛋黃1隻
香蕉1隻

打蛋白 :
蛋白2隻
糖4g

我將麵糊中嘅1隻蛋黃換成1隻熟到黑嘅香蕉, 即麵糊中有1黃1蕉, 另外上次個蛋白打得over咗少少, 今次好好多喇!



見blog友包雲吞話第一塊通常包衰..haha..you're not alone!       

第二塊開始像樣喇, 我中意食大塊

人地通常好整齊塊塊一樣大, 我整咩都特別混亂過人==

我真心覺得呢份早餐令我滿足到發晒癲!

肥?死開!yoooo!!!!我要盡情甜甜!花生醬+練奶>.<yea!!

加埋薑糖!!!甜!!!


我最期待嘅畫面!!!完美嘅厚度!!完美嘅texture!我唔否認我有強迫症!!hahaha...

呢個pancake project完美劃上句號


            

23 則留言:

  1. 人地通常好整齊塊塊一樣大, 我整咩都特別混亂過人<--俾個五我!我D包呀曲奇呀通常都大細不一架XDD
    恭喜你終於整到心水pancake~~~我明,整到一樣份同心目中一模一樣食物,真係好滿足!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係yea!見人地整咩都可以件件一樣樣好靚, 我就連圓形都永遠整得唔夠圓..haha
      thanks!!整開嘢食既人就會好明白呢種滿足感!

      刪除
  2. 最重要自己整得開心食得愉快!恭喜你成功咗時。

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks ee!!咁又係呀, 覺得好食仲有滿足感, 好抵玩!haha

      刪除
  3. 實驗終於完成,你嘅pancake歷史又跨進一大步!

    回覆刪除
    回覆
    1. 終於可以停下唔洗整pancake住喇haha

      刪除
  4. 我煎的第一塊pancake 都係唔掂架,不過我無講啫,嘻嘻。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好啱呀, 通常要整大量既嘢食, 第一件通常都衰唔知點解!

      刪除
  5. 最緊要唔怕肥,可以食得超開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 怕架, 不過扮唔知自己易肥咋..haha

      刪除
  6. 你好... 古人呀! 哈)))
    同你啱晒咀型呀!! 講既完全同意~ 喂,, 你講到咁PERFECT一定要跟一次睇下咩料!!哈))) 但我知都一定好味, 花生醬+練奶! 我勁鍾意)))))))))))) 但點解加薑糖!?有化學作用? 會仲好味!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能你試完覺得無料到會咀咒我..hahha
      其實響花生醬+練奶既下層仲有牛油..haha
      街買果d夾餅咪有沙糖響面既, 咁我中意薑味咪用薑糖啦, 而家唸起都好正(肥)!hehe

      刪除
  7. 我都係中意奶醬,奶油,油果醬味多D
    利害,pancakes咁難整妳都整到,仲長編大論
    講解,令我獲益良多。(^^♪

    回覆刪除
    回覆
    1. 話我長編大論!!今晚響你隔離唸經!!><

      刪除
  8. 扁咗嘅雀,扁咗嘅老鼠>>>妳行邊條街呀,我要避左唔好去個到先

    回覆刪除
    回覆
    1. 無得避, 惟一路徑, 可能起地鐵多左地盤, d蛇蟲鼠蟻要著草!

      刪除
  9. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  10. OMG~"扁咗日" very scary...that means manpower from HK government it's not enough and all the cars keep on to "speed up" BTW I will try to make your yummy pancake with peanut next time although I never touch banana XD ...U know that if want to make smooth & yummy "蕃茄蛋" , also need 用分蛋法嚟整?! A lot of simple dish it's not easy to make. But some dish look difficult, it's just finish by simple recipes :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係極極極嘔心!不過係我呢條街特別衰, 一嚟因為近避風塘係多d老鼠雀呢d嚟搵食, 二嚟有多左地盤, 攪到d蛇蟲鼠蟻要著草!
      你唔中意食蕉架?haha..其實整好左都有少少蕉味架!
      蕃茄蛋點分蛋法?堅係好想知!!好啱呀!!有時睇嚟愈簡單嘅食物其實煮嘅過程可能愈複雜!中意整嘢食既人就會好明白!><

      刪除
    2. 噢。。。好多人以為蕃茄蛋係一齊炒,其實多年前有大師指点,軟滑的煮法係先炒好滑蛋,用碟盛起,另起油鑊炒蕃茄後,熄火再番兜滑蛋先最正;)

      刪除
    3. 作者已經移除這則留言。

      刪除
  11. 我今日都整左pancke做早餐再配上麥皮,好鬼滿足

    回覆刪除
    回覆
    1. 加埋麥皮好健康!我唸住一次過整多D PANCAKE跟住冰左佢咁就隨時有得食, 點知又係比我一次過食晒..hahha=="

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...