網頁

22.10.15

唔洗開火既懶人餐


之前阿媽返香港, 對於我一d煮食方法阿媽嘆為觀止, 我只好答佢因為你唔夠我懶..haha...因為我會用盡方法去懶, 即係你唔好旨意我會去切碎任何野, 因為我只會用攪拌機;整菜飯唔好旨意我會慢慢用薑爆完d菜再等d飯剛煲完放入去, 因為我只會生米同生菜一齊掉晒入電飯煲就算, 反正我中意食爛飯..haha..

而焗爐係我永遠既好幫手, 一黎我覺得較健康, 唔洗下下用油, 而且唔洗點睇火..hahhaa..

之前都講過, 大家都知道我其實係較中意食鬼佬齋, 一黎可以避開我最怕既冬菇!!二黎佢地好少用黃豆, 女士不能吃太多啦!同埋我覺得部份既台式或者馬來西亞既齋都幾油同埋會用色素, 呢d都唔想食太多, 而西式既就好少見, 多數係用返蔬菜同鬼佬豆, 我覺得真係好食好多啦..hahhaa

早前見到ikea有素食出左, 但香港仲未引入, 終於上個月見到素丸了!!^^即掃!唔好唸住佢係Q彈既質地, 佢主要係蔬菜, 岩晒我老公呢d雜豆控!哈!


如果大家都中意食鬼佬齋, 灣仔有一間Green Common, 好集中, 但我自己一路都未有時間去, 但有日同事響sogo見到佢地有攤位, 幫我買左幾包, 其中呢日就焗左呢款假雞手指!

個面好正, 好似脆米咁!睇下裡面都好真!texture都好似, 好味!

自己調左個汁, 爆香薑蓉,蒜蓉,乾蔥, 加水加醬油,蔬菜粉,煮滾再灑上芝麻, 攪惦, 正!!!!!

最後再加上牛肝菌煲飯, 飯上放上鹽漬海帶, 食時撈埋一齊, 攪惦, 正死!!!><
之前見有人話開始轉食素同朋友食飯唔方便又或者比人留難。其實有時有d人見我唔食肉可能誤會我係純純的, 會串我, 話食咩假雞假肉, 齋口唔齋心...咁梗係啦, 邊個話齋口一定要齋心, 我, 仍然係暴戾既我!而通常, 串我既人都係大魚大肉既人, 總之我覺得自己食得開心覺得好味就得喇!串我?唔係真係咁大膽呀?

20 則留言:

  1. 我好鐘意呢句~因為我會用盡方法去懶~用盡方法用懶已經好辛苦架喇~哈~我上星期都去ikea買左包素肉丸 , 不過仲未煮 , 應該話仲諗緊點煮好

    回覆刪除
    回覆
    1. 除左焗, 我真係唔知點整好食d, 因為個樣好似好易散咁, 個口感又唔係太岩餸中式湯麵, 所以我都係焗左佢餸意粉多。

      刪除
  2. 絕對同意「自己食得開心覺得好味就得」!同埋你仲會煮,都唔算懶呀~~只係用最簡便嘅方法啫,真係懶就買現成算啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. hmmm...經你形容完, 連我自己都唔覺自己懶tim...hahaha

      刪除
  3. 邊個話齋口一定要齋心》》》哈哈,我都覺得係㗎,連個心都要齋埋先有資格食齋,呢個要求太苛刻啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係咪係!!我都覺得兩件事係唔"啦間"!

      刪除
  4. 你又幫人買晒廣告呢,快D收番錢呀……哈
    而家呢個地球唔好再食肉喇,有害無益,食多D豆類蔬菜類健康好多呢,妳煮齋已經好好味了,努力吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔好咁鬼計較啦!!hahah..
      eee...你竟然讚我...hoho

      刪除
  5. 我可以再懶,汁都唔煮,點茄汁呀!

    回覆刪除
  6. 最近都入左IKEA 雞肉丸!! 我都有食過果素菜丸, 都幾好味呀!!! ^^
    你餐飯, 簡單但又好飽肚~ 掂呀!!! 抵你串啦!! 哈)))))))))))))))))))))))))))))))

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢, ikea隻雞伕丸我好中意食, 不過會盡力忍住囉..haha
      人地邊到串ja..hehe

      刪除
  7. 素丸大大包,份量十足!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係!!佢比其他丸好似大包好多咁, 食左好耐呀!

      刪除
  8. 食埋晒D急凍野,冇益架喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架, 但話明懶人餐嘛,不過又唔係成日食,平時都食好多新鮮蔬菜,而且大多素食製品都係急凍野啦, 又唔係彊屍肉..hehe

      刪除
  9. 冇錯!最緊要自己接受到就得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 最憎做咩都要唸埋人地嗰份, 尤其嗰d得把口既無謂人><

      刪除
  10. 其實平時填包個肚,但有時間,為了身體健康煲多些螢養湯水,也可用蔬菜生果為自己調靠螢養飲料,不飲氣水,少吃垃圾餐,也不錯了

    回覆刪除
    回覆
    1. 知道了!好在我中意飲漡ja!

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...