網頁

19.10.15

滋潤勁甜椰子素湯


10月對我黎講係全年最恐怖既一個月, 因為不論公事或私事都好鬼死忙!!響呢個時候就好掛住美國娘家..嗚嗚嗚..因為嗰度係我嘆世界既地方..嗚嗚嗚..我而家每日都在倒數我既農曆新年大假...今次將會stay 3個星期, yea yea!!

嘩今年既夏天又過份熱又過份長, 熱死我呢隻冷氣狗!!終於, 天氣開始涼喇!!但我嫌佢既速度唔夠快啦, 去到11,12度咁就最爽yy喇!!但未凍先乾啦, 乾到我個身痕, 見媽share左d滋潤湯水上fb, 我見到有椰子湯!wei ar!!好耐無飲過喇!!

第二日一收工就去左另一區買椰子啦, 因為我樓下街市好細, 費事搏!講真今次係我第一次買椰子, 因為感覺椰子梗係煲雞架啦, 咁我唔飲肉湯, 自然就唔知買椰子做咩啦!但我hea望左阿媽個recipe一眼, 我就用左自己方法去煲喇!

材料 :不外乎係所有潤嘢啦!

椰子叫菜檔開, 返黎洗乾淨切條

佢會留起椰汁一袋咁比返我, 加埋落d湯度既!

冬天又點少得栗子丫!個老闆好奸, 我話要10粒, 佢鬼鬼鼠鼠咁放左成3x粒落個袋度, 好彩望到!見佢老,忍住唔爆佢!哼!

呢個故事教訓我, 響唔識既檔口買野要打醒12分精神, 個阿伯知我唔係即晚煲堅持唔剥皮比我, 亦無比我睇下個粟米真身><咪就係咁樣囉!!死嘢!!

好多人都覺得唔落肉既湯係偏淡, 但我可以話比大家知絕對唔係, 因為我自己都係濃味怪又點會飲淡湯, 我煲湯有3樣野係必落既, 首先係紅蘿蔔x2支

另外就係蜜棗, 咁呢兩樣嘢都係攞甜味, 最最最重要既靈魂係腰果!佢會令成煲湯濃郁晒!!我都加幾多!好多人真係飲唔出無肉架!咁今次重點係滋潤, 我再加多兩舊無花果^^

所有材料加水細火1.5個鐘, 加大火半個鐘,total兩粒鐘, 真係好甜甜甜, 好香椰子味呀!!其實我仲買左鮮海底椰, 不過阿媽話over左, 唔好浪費所以無放, 果然飲左兩日個身無咁痕, 大家都試下呢個素湯!


25 則留言:

  1. 我昨晚都係煲椰子素湯,都係加埋椰子水,超甜超好味呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我偷飲左少少..haha...不過飲飲下突然覺得好dirty..如果唔係一滴都無剩..hahaha

      刪除
  2. 嘩,原來呢煲湯要整咁多功夫,妳好叻叻呀!不過支粟米好似營養不良咁樣衰,我知妳實返去投訴呢
    Anyway呢煲靚湯好好飲呀。👍👍👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩你而家先知呀, 你估真係掉晒落煲就得咩==我都覺得呢煲湯好香甜^^
      我梗係返去爆佢啦, 離晒大譜, 咁做生意!!><

      刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. 根據粟米嘅狀態,個阿伯簡直係詐騙囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係!所以佢死都肯搣皮, 我仲以為係一d老人家既無謂堅持, 點知不來係奸仔, 我有返去爆佢架!

      刪除
  5. 期待去旅遊的日子是最痛苦的呢,嗚嗚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!!!!尤其是愈接近愈心急><

      刪除
  6. 見到條栗米咁,, 未睇字估你一定爆佢!!! 哈)))))) 我都試過去街市買粟米, 有時佢地唔會開出黎比你睇入面.... 我都"奶"過野!!! >< 返到屋企見到咁, 真係想殺人!!
    個湯好正咁啊!! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我梗係返去爆佢啦,我係唔會姑息呢d人!好在我有圖有真相, 仲話賠返比我, 挑, 我真係唔希罕!不過平時響自己幫襯開d街市唔會咁啦, 連白蘿蔔都會切開左比我睇下有無黑先賣, 幾好幾老實!

      刪除
  7. 回覆
    1. thanks!!你都煲黎飲下丫!

      刪除
  8. 個條粟米甩皮甩骨亞伯奸到出汁! 嘩!你好勁呀識整咁多好野!

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!因為我中意食, 所以中意煮(唔懶時)
      我過左幾日返左去爆佢!佢即刻死晒狗, 佢自己知自己事!!

      刪除
  9. 連放三個星期好開心呀!真係會望到頸都長~~~
    個老闆真係唔老實喎,下次唔好幫襯佢:(
    我煲素湯都會落腰果或者合桃,真係甜好多呢~見到你哩個湯都即刻覺得潤呀^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我日日都幻想一起身就係2月...hahahaha
      點止唔幫襯, 我返去省到佢立立令!
      等我又試下合桃先, 呢個反而未試過!呢個湯聞都覺得潤, 岩晒呢排咁死乾!

      刪除
  10. 新年過去咪好凍囉,妳頂得住呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰陣波士頓會好凍

      刪除
    2. 你地同我定啦!我怕熱唔怕凍, 唔好唔記得我叫冷氣狗, 凍就最多著多一兩件衫啦..haha

      刪除
    3. 我同妳相反,我怕凍多過怕熱

      刪除
  11. 這個湯咁正,這個冬天就煲多幾次啦,

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...