網頁

4.12.13

膽粗粗,整蛋糕


我成日煮餸, 有時整中式糕點, 我會整甜品, 我亦會煲湯, 但咁耐以黎我從來都無整過蛋糕餅乾麵包。響舊post都講過我係唔中意食, 當時大家都好驚訝有人會唔中意食。其實原因係我好怕食一d乾既野, 如果我要食一個包, 可能我要用3杯水去送。但偏偏家中那個人同我相反, 中意食糕包餅多於食飯, 為左呢條友, 我就一於入門學人整, 但麵包對我呢個"烘焙小bb"黎講太高深莫測, 所以都係由bb班開始做起, 就由蛋糕開始。

為左解決乾呢個問題, 我決定蒸。請各位高手指點一下^^老公食過都中意蒸, 其實我唔講佢唔知係蒸出黎呢!我自己都覺得分別不大, 仲無咁乾tim!

第一個 :黑糖肉桂薑蒸蛋糕
買定主要材料先, 唔知呢度可以比我玩幾耐呢?好在平時有煮開野, 其他材料就響屋企就地取材啦!
蛋 -  1隻
低筋麵粉 - 90g
黑糖 -  60g
奶 -  60ML
油 -  1湯匙
玉桂粉 -  1茶匙

薑粉 - 1.5茶匙
泡打粉  - 4g
低筋麵粉 - 100g


做法 :
1.蛋和糖打勻
2.倒入奶和油拌勻
3.最後將粉類篩入拌勻
4.將麵糊倒入模內,最後隔已滾的水蒸12分鐘 

屋企無提子就用左梅乾..哈
 第一次, 好緊張呀!見到佢脹起好感動呀!!
完成, 有d樣衰, 但我們都覺得好味, 好飽呀!老公留左個過兩日先食, 竟然無乾到無縮到!

第二蒸 : 朱古力咖啡合桃蒸蛋糕
有感上次既蛋糕破裂得像異形蛋一樣, 返公司問資深烘焙友同事, 佢話要買個模黎蒸就唔會裂, ok, 又試下先!我base on上次份量自己加減一下唔知會點呢!

蛋 -  1隻
低筋麵粉 - 100g(加10g睇下咩料先)
黑糖 -  50g(上次太甜,所以減10g)
奶 -  60ML
油 -  1湯匙
無糖可可粉 -  2茶匙

咖啡粉 - 1茶匙
泡打粉  - 2g(減左一半, 好似覺得唔洗4g咁多, 純直覺..哈)





好緊張呀又!!等等等!
係喎, 真係唔裂, 真係活到老學到老!!
唔知點講, 總之樣衰!好似有d下陷!
食後感 : 老公話好味(此人好詞貧), 我就覺得比上次鬆軟, 一樣係唔乾, 中間有窿窿, 係有d皺皮樣衰..哈哈...而且未去到我想既鬆軟度, 繼續努力!
 

第三蒸 : 蛋白蛋糕

有感如果老公成日食雞蛋唔係太健康,於是就唸住整蛋白蛋糕, 如果成功,以後既蛋糕都會盡量唔落蛋黃。本來唸住去書局買書學, 但真係無咩時間就上網睇台灣網,自己修改為以下既食譜啦!

蛋白 - 4隻
糖 - 70g(係咪覺得好多呢,我睇本身個食譜, 果個人話要同蛋一樣份量, 痴孖根!我個蛋白106g, 要我落咁多糖真係痴鬼線, 所以我減到70g,其實都好鬼甜, 我唔明點解我10次跟台灣網,10次都瀨嘢, 頂!真係要去買書囉!!!究竟咩人可以食到咁甜!!)
麵粉 - 80g
奶 - 30ml
泡打粉 - 兩隻手指夾住咁多(本身就唔落, 但唔放心, 係咁二落少少)

做法 :
分3次下糖打蛋白成勾狀
加入粉類拌勻,再加入奶蒸20分鐘

攪惦!知上次下陷係要倒扣個蛋糕, 又試下先, 係無下陷啦喎 !
真身係極之樣衰!一黎, 我死唔切, 好快就切開黎食, 又切得衰!口感 : 唔鬆軟,好似食緊日式芝士蛋糕!蛋白好香, 但太甜, 不過都好快食晒..哈哈...之後再睇返d資料, 話打蛋白時唔可以有油,水...頂!!!係呀係呀!!!我唔小心整左d水落去呀!!!!SO STUPID!!!因為之前整棉花糖都打過好多次蛋白, 但因為生食都係用蛋白粉, 真正打蛋白係第一次!我要再挑戰!!
總檢討 :
經過3次經驗, 我已經有大約概念!會繼續整, 反正某人中意食, 我又中意整, 都幾好玩!我要勁整儲經驗, 亦要正正經經去買本書, 有所成時, 就會膽粗粗去挑戰麵包...麵包真係難到爆呀!!


 


34 則留言:

  1. 偉大的愛情!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 老師, 你咁講有D嘔心...哈哈哈哈
      其實我自己覺得都幾好玩丫^^

      刪除
  2. 好味就得啦,第一次已經好好~~我諗因為係蒸嘅關係,所以個樣好易受水氣影響,難啲整得靚呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀!不過我見人地蒸得好靚呢!一定係我問題, 今日去買書學下野先!^^

      刪除
  3. 哈哈,我喜歡蛋糕爆開架,你好好心機研究,我只係識用自發粉整咋.

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果係發糕我都中此裂, 但見人地圓圓的好靚!!

      刪除
  4. 果然好有決心!!! 你老公有口福啦!!!! 快去買本書睇!!
    加油, 支持你!!!! ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. thankssss baby!!!^^
      係呀係呀, 今日終於有時間, 一陣放工就去買書!!

      刪除
  5. 試左好多次呢,好叻呀~~ 好有心機﹗加油~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀水太太!我會繼續研究呢!

      刪除
  6. 我同你一樣, 唔LIKE 食乾0既0野, 但身邊0個位就相反, 勁鍾意!! 結果, 攪下攪下, 我已經由抗拒變做可以接受..哈哈, 相信你好快都會接受到

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知我知呀, 之前睇到你話唔中意食包, 不過你而家整得好好啦!!^^
      唔知呢, 因為我真係好怕乾==

      刪除
  7. 除左妳老公外,我都可以做妳白老鼠架,我最愛麵包,個日唔食會周身唔聚財
    咁妳早餐食乜架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩,而家真係白老鼠, 我亂撞架!你想做白老鼠, 下次黎到香港最南,記得搵我!哈哈
      我早餐係食蕉+咖啡..hehe

      刪除
    2. 好!到時call妳:p
      蕉+咖啡夠飽架啦?

      刪除
    3. 真係夠架喎!好鬼飽架!!

      刪除
  8. 你好識食, 黑糖的味道很甘香, 我最鍾意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地口味好似, 因為我好中意黑糖既香味, 又無咁甜^^

      刪除
  9. 妳至叻!好羨慕識整蛋糕嘅朋友!

    回覆刪除
    回覆
    1. 程,你咪咁誇啦!哈..叻咩丫!!我仲係超級bb班黎咋!!

      刪除
  10. 爆開蛋糕張相好正好專業,妳老公好幸福呀,可以試到頭啖糕,做長期白老鼠一定肥咗好多呢,,,哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 你同我老公見解一樣, 因為第一張相係佢選, 佢呢,真係肥左呢!哈哈哈

      刪除
  11. 嘩 膽粗粗都咁掂,麵包冇難度(麵包機)
    依家成日整椰菜花湯 加粟米粒 謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 加粟米ok wor!!等我下次又加先!!
      我都唸住遲d買麵包機, 整多一排先啦, 驚自己3分鐘熱度呢!

      刪除
  12. 嘜野系台灣網,嘜5系就咁上網就得,
    咩人可以食到咁甜 咪出li個食譜條友囉,儍豬好彩你清醒
    ,最近買咗幾本台灣書又0k喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去多多睇咋!果度大部份係台灣人, 都有d香港人!不過我減左糖都覺得甜, 我再去睇多次, 見佢強調話係正常要咁多, 嚇死人!
      我都會買台灣COOK BOOK , 可能之前"遇人不淑"...哈哈

      刪除
  13. 蛋白蛋糕~有興趣試整呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好快有成功版,等我呀!

      刪除
  14. 我都好耐冇整過蛋糕喇 哈哈~
    你整嘅蛋糕好吸引,我都想整 he hee~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你整野咁叻, 我想睇你整果d呀!!!

      刪除
  15. 回覆
    1. 你係話個人定個cake先...hehehe

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...