網頁

18.12.13

躲在被窩吃薑糖




懶呀懶呀...我已經去到懶人最高級境界!雖然我唔怕凍啫, 但亦唔願意將手浸響凍水洗菜; 唔願意將腳伸出暖暖被窩; 亦唔願意伸出暖暖的手放在冷冷的keyboard上打字..哈哈..係時侯要打理一下這個面臨發霉的blog了!

近來都少咗整嘢食, 但都唔係完全無整既,響呢個冷冷的凍天, 食薑就係不二之選!(根本春夏秋冬都在食!)其實有關薑既一切我都中意食, 唔知大家有無食過新亞薑糖?我就好中意食, 我中意佢軟軟的, 但整就真係點都唸唔到點整。上網搵過, 只係搵到一個食譜(yen.幸福廚房), 我參考了再把材料和做法作了修改, 因為原食譜是用微波爐叮出黎, 但我唔係好想食叮熟既食物, 所以用了先蒸後焗的方法, 口感係煙煙un un, 雖然係糖, 但總有糕既影子。響打呢個post時我已經搵到好似好似新亞薑糖既做法,不過我覺得呢款都係一個幾得意既食法呢!所以都係要介紹給大家!

工欲善其事 必先利其器, 用木羹刮糖,果真得心應手d, 這個在$12店買的, 好靚呵! 


材料 :
糯米粉140g
黑糖80g
薑汁7湯匙(大家都覺得完全唔辣囉!)
滾水100ml
麥芽糖20g
熟糕粉適量 

用滾水先把黑糖和麥芽糖溶掉, 分幾次篩入糯米粉。
完全攪拌好
 蒸10分鐘, 用木羹刮出倒入熟糕粉再幾之壓扁放入焗爐。

我只是用了小小的多士焗爐, 只校下火, 目的是要另它乾身一點和硬一點, 我係金睛火眼看著的, 因為有糖會好容易燶。如果唔想冒險, 我覺得放入雪櫃都ok, 但應該要放一天。

我真係覺得唔夠辣,切好後倒入薑粉翻滾一下..HEHE
 用被包著自己看電視邊吃薑糖, 爽YY呢!
分左半張梳化比以下呢條友..哈哈


28 則留言:

  1. 自製薑糖好吸引~

    回覆刪除
  2. 新亞薑糖正正!你個食譜巧得意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日買新亞薑糖食架!
      我都覺得呢個食譜好易handle, 星期日就真係會整新亞版本^.^

      刪除
  3. 哈,,,,,,,叮叮好似大爺咁嘆喎,妳老公仲有無得嘆㗎?
    D糖好吸引呀,想試吓辣唔辣,,,,,哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 張梳化係我同dingding霸住, 我老公無得坐架..哈哈
      今次7羹薑都唔辣, 唔知點解??

      刪除
  4. 薑糖都係自製,勁丫!
    嘩!Ding Ding咁豪放呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己整知道自己食左幾多糖麻!hehe..
      Ddingding自己一個霸晒部曖風機爽到劈腿..哈哈

      刪除
  5. 你都唔懶呀,薑糖都自已整.

    回覆刪除
    回覆
    1. 成個星期先煮少少野咋..哈哈

      刪除
  6. 嘩! 你好犀利自己識整薑糖。 我呢到最近薑好貴, 夏天先整!

    回覆刪除
    回覆
    1. eeee...夏天整/食咪好熱囉...哈哈

      刪除
  7. 我都好鍾意食新亞彊糖!!! ^0^
    蝦, 你真係好得!! 咁都比你咁整!! ^^ 整完放室溫會唔會軟晒咖!??

    回覆刪除
    回覆
    1. 有一堆過左兩日先食軟硬度無變到...hehe
      我星期日就真係會整新亞版本既薑糖, 希望成功啦!!

      刪除
  8. 不如改用台灣果d勁辣黑糖薑茶黎煮, 咁就一定夠辣啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉, 唔知點解7羹薑汁都唔辣呢??!!下次試下你呢個先!^.^

      刪除
  9. 我見到你隻貓的腳墊, 好可愛

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得呀,粉紅色好可愛,佢一訓響度我就會"禁"佢d腳墊..hehe

      刪除
  10. 有貓陪住,更加爽爽爽

    回覆刪除
    回覆
    1. 用佢黎取暖最爽yy..hehe

      刪除
  11. 睇到妳啲薑糖就流晒口水!攬住隻貓就更加暖!

    回覆刪除
    回覆
    1. 下個星期會整新亞薑糖既版本, 如果成功就正正!
      我最中意用dingding黎取暖!你貓貓冬天痴唔痴你??

      刪除
  12. 煙煙un un 的確好吸引啊﹗好想吃一塊呢﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀, 我好鬼中意食煙un野, 停唔到咀!

      刪除
  13. 我都幾中意食薑糖架,但估唔到薑糖都可自製~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我星期日會整新亞版本既薑糖, 希望成功啦!!

      刪除
  14. 叮叮好正呀, 想掃佢個肚仔.

    回覆刪除
  15. I want to eat too!

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...