網頁

23.12.13

【老翻】芝麻南瓜紅豆夾心餅


 我要向全地球既家庭主婦致敬!媽媽真係好偉大呀!!!
話說我呢個part time 家庭主婦因為冬至,聖誕同埋好得閑既關係, 星期日少有地在廚房渡過了一整天, 嘩!膊頭同條腰痛到呢!!!唔明全職家庭主婦耐力點解咁勁!我見媽媽以前都係不停煮煮煮, 真係辛苦晒!我只係煮2人份已經咁痛苦, 好多係煮一大圍枱!!d媽媽真係勁勁勁!!!

之前睇黃淑儀整呢個南瓜餅, 我地都尖晒叫,誓要老翻!不過無抄低d材料同份量, 就自己配啦! 因為妹妹話要整,所以打尖出左post先!自從上次整南瓜+粉呢個動作,死得慘烈之後, 今次我先開好粉然後遂少加入南瓜蓉, 咁就唔驚太濕唔知點算好!因為個個南瓜既大小同多水程度都唔同, 而我既份量係咁既 :

材料 : 
1. 日本橙色南瓜 - 半個
2. 糯米粉 - 1.5杯
3. 麵粉 - 2湯匙
4. 紅豆蓉
5. 芝麻

做法 :
1. 南瓜切件煲軟打/壓成蓉
 2. 粉類篩好備用
3. 逐少加入南瓜蓉, 每次徹底攪拌,唔夠勻先再加
4. 直至變成咁樣, 有少少濕可容易痴上芝麻
5. 先取一舊仔碌成波再按扁
6. 好像查麵包咁查上紅豆蓉, 再合上另一塊

7. 灑上芝麻, 完成第一件!
8. 油暖校細火放入南瓜煎至兩邊金黃即可!
外脆內QQ, 我地兩條友一次過食晒5件, 趁熱食好正正呀!!!

25 則留言:

  1. 嘩,,,,,,我好中意食豆沙餅㗎,妳仲創新用南瓜蓉加勁多芝麻,,,,,,勁香呀,,,,,,正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係我創新既,係黃淑儀創架!呢個有芝麻真係勁正,你中意食真跟食譜煮,好鬼簡單!:-D

      刪除
  2. 好正丫,好想食
    想問下豆沙蓉係邊度買呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,趁熱食真係勁正!
      響日本超市既罐裝紅豆,因為偏甜,所以南瓜唔洗加糖!

      刪除
  3. 我都有睇,真係好吸引!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都有睇呀!係呀,睇佢煮已尖晒叫!

      刪除
  4. 一定是好好味才可以一次過食五件啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝你們聖誕快樂 主恩滿滿!

      刪除
    2. 仲要好大食先可以食晒5件...hahahhah
      Merry Christmas,Sam:-D

      刪除
  5. 真你好鬼正BOR!!! 我都要尖叫)))))))))))))))))))))))))))
    聖誕快樂啊!!! 瑪莉~

    回覆刪除
    回覆
    1. 見黃淑儀痴埋芝麻我地即刻勁尖叫,真係好鬼香!
      Merry Christmas,Candy:-D

      刪除
  6. 芝麻+紅豆+燒餅勁想食!!請問邊度會有賣?!
    祝聖誕節快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係超超超正呀!我屋企有得賣...ahhahaha
      Merry Christmas,程:-D

      刪除
  7. 個人都同個餅都內外兼備,讚!!
    Merry Christmas^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你咁講啊!淚奔中:-P
      Merry Christmas,鄭小姐!

      刪除
  8. 聖誕快樂呀 , 南瓜餅好味哦.....搞到我都想整黎食 ,
    不過唔整多過整 , 嘻嘻.......因為小朋友放假我會好忙碌 ....

    回覆刪除
    回覆
    1. Merry Christmas 謙盈媽咪!
      小朋友放完假得閒整啦,真係好香好好味架!^.^

      刪除
  9. 好味,祝聖誕快樂!

    回覆刪除
  10. Merry X'mas!!
    嘩~呢個夾心餅睇見都流晒口水呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小漫, Happy New Year!!^.^
      呢個夾心餅真係好鬼好味架!

      刪除
  11. 嘩! 真係好正....流口水啦,等我都找天做下先.

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi! Daisy!
      整啦整啦!真係好好味架^^

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...