網頁

2.3.17

追加返外家



大家好呀!我真係好無嚟搭烚, 上篇返外家1就無咗下文..hahha..

因為響外家嘅日子真係可以完全地hea, 攞正牌懶到出汁!
而且返到嚟除咗為工作執手尾, 亦為我嘅新工作努力, 每日都好充實呀!

每次返去唔洗講緊係好開心啦!而且天氣又好, 頭一星期連羽絨都唔洗著!好鬼開心!去到後期, 都係落過兩場大雪, 都有成14吋, 唔出得街, 不過自己近近地行去買下咖啡都好嘅, 而且因為之前係咁出街無時間睇電視, 於是就響落雪嘅日子同爸媽一次過煲晒6日x3套嘅劇集, 全日就係睇,食,睇,食, 睇,食, 睇, 食......都好滿足呀!!

咁第二日起身就要剷雪了, 我老豆好怪雞, 明明買咗電剷雪機比佢, 佢又要懶pure用剷剷攞苦嚟辛, 係喇知你叻叻喇=="咁做女嘅, 扮嘢都要幫下手, 咁明明講好咗9:00先起身剷, 雖然我知我老豆係軍人好有規律, 約人1:00會12:15就到, 12:30到已經覺得自己係遲, 喂頂都唔洗6:00就起身剷雪, 嘩如果我真係9:00起身咪又變咗仆街女!!!><咁我媽見勢色唔對就7:00叫醒我, 妖我勁扯火, 因為佢已經剷咗一半, 妖唔等我><, 咁我為啖氣都一齊用剷剷, 頂剷到尾聲我鬼迷咁頂唔順衝咗上樓瞓..haha..陰公我4:00am先瞓咋..hahha


嗱我(有份)剷嘅堆嘢! 

嘩會唔會跌落嚟架?

嘩一早起身空氣好清呀,d雪好新鮮 !

出師不利, 一跳出嚟無為意有深度, 跌咗隻手(套)=="
其實我媽鬧咗好多次, 因為我成日都就咁著人字拖就行出去....方便嘛..hehe...不過話時話, 我真係冷氣狗, 我除咗條氣管外, 其實成個人都勁抵到冷,-10度,我真係就咁著拖鞋加件衫就行到出去..hahaha

行去買咖啡, 需則有密集恐懼症, 但覺得好靚好新鮮都影咗落嚟

我地仲要咁鬼凍死咗上山, 因為大妹結婚時我趕唔切過去, 佢突登帶我去參觀一下個場地, 好靚呀!

如果係春秋天就好靚嘅花園!不過而家只有雪..

山上真係堅凍, 這個唔係玻璃樽,係冰

今次好開心, 因為買咗d好抵嘅鞋(藍色係我老公嘅), 本來我妹又話中意要買, 點知我媽話只有我呢類麻甩佬先可以handle到麻甩鞋, 重點係因為我個頭大先可以handle到咁大對鞋, 睇落平衡d喎!=='成日比人串我大頭怪嬰.....><

我真係覺得我媽好變態, 因為我只係煮咗幾餐都手跛, 佢成日都煮咁多人份量, 仲要個個黑洞, 勁!

本來今年打死都話唔買嘢比我老公, 因為鑊鑊剩係買比佢,用晒d位, 無買比自己...頂, 我好賤骨頭, 我同我d家人知佢好中意迷彩, 又忍唔到手, 最後佢d嘢差唔多用咗一喼><, 齋睇喼仲以為係軍人退役...hahhaa

last day嗰日因為搭凌晨機, 可以行埋街街,家人請我食埋日本嘢,食埋糖水先慢慢去機場!

咁當然, say bye始終唔捨得, 但而家每年都見到, 重要係個決定權響我手, 個心都定好多, 只要知道有下一次, 今次就唔會太傷心!返香港努力儲下錢, 下年再嚟過!






13 則留言:

  1. 真係冇見咗你好耐,世上爸媽好,回家感覺一定好溫暖。
    祝你工作順利,唔好咁懶,多啲俾我地見下你啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 因為一返嚟就開始工作, 早排真係好忙呢, 我會多D UPDATE!

      刪除
  2. 迷彩十幾年已退色了,而家中意彩色呢,景好靚呀,但無車無人太泠清呀,唔知去到慣唔慣呢@~@

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔影人ja, 係少人, 但唔係無, 去旅行洗咩慣!haha

      刪除
  3. 可以hea 吓,好爽呢,可以黐住雙親,但又掛住honey 同貓地,係咪?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講中晒呀!好兩難全><, 下年想同埋老公一齊返, 而家頭緊痛點安置dingding, 因為唔想佢去適應新環境, 所以要連貓帶屋咁交低比人, 但最慘我又住得隔涉, 而且香港無咩親戚, 好頭痛><

      刪除
  4. 14寸!!! 真係好厚啊!!! 你老豆真係勁"準"時到.... OVER 左囉!! 哈)))) D 天氣真係好好啊!最鍾意見到冬天既太陽, 感覺待別舒服 ^^
    喂, 頭大+麻甩 >< , 我都係呀!!!! 比個5我!!! YEAH~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老豆好勁架, 可能上一代d人時間觀念好好多!我成日返9點, 但8:45先起身..hahaa...又凍又有太陽真係好正!好過潮濕丫!
      麻甩我都信, 但頭大你都係??!!!!hahahhahhahahhahahaha...

      刪除
  5. 你一返到屋企,ding ding有乜反應呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係第一年去返嚟時, 佢一見我就咬我, 之後幾年佢見到都無咩特別, 不過我唔響度佢次次都會飲食少咗好多, 一見我返嚟就會勁食勁飲水, 咁呢個表現我就當佢係因為掛住我食慾不振啦(自己幻想)hahahaha..

      刪除
  6. 有時雖然覺得兩老係煩, 但又要不斷提醒自己要好好珍惜, 因為一家人一齊係最開心的.

    咁大雪, 真係見到都凍...我都好想去睇下雪呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 因為我平時好大火, 但我見到爸媽盡量去迫自己溫馴d..hahha..唔想一時衝動做d自己後悔嘅事出嚟!
      你幾時再去日本?揀d有雪嘅地方去啦, 不過落雪可能令到好多地方close,玩少咗

      刪除
  7. 返去hea到唔去想返呢,平日辛苦都係等哩D日子~~兩老通常係煩,不過都係錫佢地嘅:P
    你真係好勁,-10度都可以人字拖!

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...