網頁

15.3.17

檸蜜腐皮


呢排過得好滿足好開心。
呢排工作好忙,新嘅工作模式,忙得嚟又覺得好充實,好滿意現狀呢!

近來好想勁食甜品,又好耐無食自助餐,咁我表姐幾個月前已經約咗我生日前一日,去到見面時佢都懶神秘無講去邊,wa原來係去一間我想去好耐又book唔到位嘅自助餐,yeaaaaa!食到飽到上眼珠好滿足!


第二日正日我老公咁啱又係帶我去食自助餐,不過係日式嘅,又係極度滿足,又係飽到上眼珠, 肥呀!而且今年老公送嘅又係我正想買嘅咖啡機,好幸福啊!


講下食先,我不嬲都唔太好酸酸甜甜嘅嘢,但好似有d人唔中意食甜,但突然好想食粒糖一樣,我突然好想食酸嘢,唸起之前響賽馬會green monday 睇咗個recipe,睇下d材料屋企都有,又簡單,於是就嗱嗱聲整,hmm..連我唔中意食酸甜嘢都覺得好味開胃,好好餸飯呢!
材料:
素鵝兩包
檸檬一個
薑幾片
片糖大半塊

調味:
生抽1湯匙
老抽1湯匙
素蠔油1湯匙
水1碗


我唔中意煎腐皮嘢,因較油,我寧願焗,焗返d油出嚟,就算焗得較乾都無所謂,因為一陣要炆。

真係要準備嘅就只有薑片同檸檬片

真係可以hea到爆好薑就可以將所有材料調味料一窩蜂倒晒入煲


滾起就較中細火炆煮, 其間要攪動下, 加水, 大約10分鐘已經變成咁

攪動下焗一陣總之淋晒入晒味就食得, 幾快幾簡單!hehe..





19 則留言:

  1. 今次軟硬適中,味道唔過火,好開胃,試吓加多D唔同配料😎

    回覆刪除
  2. 檸檬煮的餸我好鐘意食架

    回覆刪除
  3. 甜甜酸酸一定好開胃^^ belated HB ar!繼續食多D好嘢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. THANKS!!放心, 我日日都好飽!HAHHA

      刪除
  4. 甜甜酸酸啱我

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實一想煮酸嘢, 我都會第一時間唸起去你個BLOG抄考!!

      刪除
  5. 妳真係好幸福呢

    回覆刪除
  6. 我LIKE依個 ^^ ,

    回覆刪除
  7. 呢個好特別啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得呀, 所以一睇到就跟煮!

      刪除
  8. eeeee.....我最近都去咗THE MARKET 食TEA BUFFET. 炸榴槤最好食

    回覆刪除
    回覆
    1. 補充多句, 生日快樂~

      刪除
    2. thanks!!
      其實我最怕榴槤!不過果日人人都食, 榴槤味勁圍繞我!!

      刪除
  9. DingDing,舊公司的工作完成了沒有啊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 老師,舊公司又變成新公司了!已update在下個post, 謝謝關心!!

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...