網頁

12.4.16

去美國發癲 - 雜不甩篇(下)



呢排真係好鬼忙, 忙住懶!hahaha..用左太多時間去懶咩都無做過...hhaha...返咗香港成個幾月仲未打晒美國篇, 好喇, 所有放晒響呢個post完鬼咗佢先!嗱, 真係好死長架下!

話說, 情人節時我仲響美國, 咁我梗係一早有準備啦!因為我好擔心我老公係一隻豬, 所以我響情人節前兩日已經send咗呢張相比佢, 比佢用兩日時間唸下d嘢放左響邊。

send完比佢我就去訓, 大約6個鐘頭後起身見到原來hill cheung友一早已經send咗呢張相比我, 美其名係比我睇佢食緊咩, 實際係放後面張卡出黎示威表示佢而經解拆到張相!

哼哼!你搵到卡jar, 仲有禮物呀!於是我又send呢張我認為係打大佬級數既相比佢估份禮物放邊。(因為我家dingding識得開所有既櫃桶,門, 所以我屋企周圍都係呢種扣)點知我一send比佢, 佢就即刻問我, 做咩影床櫃桶???食屎食屎食屎!!!點解一睇就知???!!!

係咩禮物呢?其實係仇人禮物, 一嚟我老公中意砌模型, 二嚟我唔響度困佢響屋企砌砌砌等佢無得出街..hehehe(奸笑中), 而佢只係砌左一盒, 其他仲未砌, 因為當女皇返到香港, 佢所有時間都要用嚟服侍我, 仲邊有時間砌!hahahaha...

好喇, 又繼續講返美國先。

我今次真係好死好彩, 不但經歷咗紐約20年最凍果日, 而且仲比我見到雪雨。我媽話住咗咁多年都無見過。而且時間仲只係一瞬間, 當我地響姑姐屋企打完邊爐發緊呆時, 大家突然企直晒狗衝左出去, 嘩原來雪雨係好似一條條繩咁快速跌落黎, 唔洗兩分鐘眼見所有樹呀,車呀, 地呀已舖上厚厚又超軟棉棉既新鮮雪, 跟住揸左幾分鐘車就變成雨lu!我真係好lucky!!

好喇, 講下買野先!有一日我發覺我媽把罐頭刀勁好用, 雖然佢話已經係十幾年前買, 但我都影低睇下買唔買到, 於是叫老豆車我去買家庭用品既店搵下啦!所以我話, 男人同shopping係勢不兩立既, 好似我老公咁, 每一次叫佢買野都一定一定買錯, 今次我叫老豆車我去買ja, 佢竟然...竟然...車左我去一間買建屋裝修材料店!!


周圍都係大唧車+建築界巨人, 巨人係因為大家都好鬼恐武有力, 連我呢個咁大份既人都變左哈比人咁。同埋全場得我一條女囉!好死格格不入!



而重點係即使呢度真係有罐頭刀買, 我都覺得會好似響沙灘搵條毛咁難囉...雖然我老豆好努力咁搵, 但我都要同佢講算吧啦, 我覺得我響度好很怪呀!是的, 圖中正是好努力搜索罐頭刀既老豆...hehe


而最後既結局係響一間家庭用品店搵到!仲係100%一樣!就係呢把喇!好lucky呀!


繼續講買野先!我唔算買左極多嘢, 起碼有理性既..haha.但我都係爆喼返。最重既係因為我d皮膚勁乾, 所以我一向都係要用美國出既neutrogena, 呢隻響香港唔係好覺有得買, 就算有都唔會夠美國既潤, 平時阿媽寄比我或者搵人拎比我,我今次掃幾十支, 幾死重!!

我細妹響加拿大過黎, 我叫佢買支上次試過既楓樹糖漿比我, 嘩!!佢買左支大10倍比我!佢咁死愛我就算幾爆喼我都要攞走, 右邊係上次用完嗰支, 好大對比!

底底篇..hahhahah...我話左我無聊連底都影!但講真, 我堅係吼住gap既底底, 因為又靚質地又好又唔貴, 本來忍住只買5條, 點知去第2間又見到唔同款又買5條, 講真我覺得唔多囉, 因為買底褲不嬲都係我飛佛啦, 再買多3條比老公益下佢啦..hehe

大家都知我係好嚴重間條控, 打開衣櫃已經9成間條好難襯, 叫左自己stop, 頂去買底褲時見到間條袋, 雖然覺得唔係太抵買,但我怕我唔買會好辛苦..hahah... 所以又買左..hehe

又係成日叫自己唔好太低能, 但我真係好中意貓頭鷹喎....ok, 其實人地係掛響車, 但掛袋都好靚吖!hehe..

點解我話唔準自己再買間條嘢?比個事例子大家睇, 有一日行行下街見到塊鏡倒影,頂喂呀好樣衰!太間條!攪到成日勁不安!!最慘我真係好中意灰色又好中意間條, 所以灰色同間條係成日撞....呢個係當日既衫同袋...

今次因為真係over 50lbs x 2喼,+35lbs hand carry + over20lbs backpack 既關係, 所以手信都要以輕為主!本來買比大圍同事share既朱古力都要拎返d出黎!
但有d人一定要買嘢, 其中有d真係好抵抵抵!!!!!


買比表姐既香水!!好靚!us$12咋!!!!!!仲要係最後一盒!!!


LC 既pie bird!買比我放假佢幫我頂埋我d工作個同事!之前自己都一路想買!點知響outlet見到us$11!!!!雖然無我最想買既黑身黃咀, 但咁抵唔係唔買呀??!!

我老公見親我買手袋同鞋都會皺眉, 因為太太太多, 但見到靚手袋唔買我驚我會好辛苦(好容易辛苦!)...hahhaha...

同場加映, 唔關美國事...講開我老公嫌我成日買手袋同鞋, 嗱, 今年佢送比我其中一份生日禮物又係鞋呀!所以話死港女是這樣鍊成的!唔關我事架!hahhaha....


上次我主打買嘢比老公, sorry,今次主打買比自己!hahha..不過咁, 身為我個trip最大投資者, 我都會買嘢回饋下佢既!hahaha..

有一日同媽and妹行街, 比我發現新大陸, 點解咁講, 因為個mall佢地行左千萬次都無入過既舖頭, 點解呢?因為係一間黑人style既舖頭, 裡面店員人客清一色黑人, 但我本身對黑人文化有偏愛, 即狗衝入去啦!!嘩!!好很平呀!!係咪打錯價錢呀!!!呢件褸us$7!!!!!裡面係毛絨,袖裡係夾棉!!我老公話凍天剩著佢揸電單車都頂得到!!$7!!!好癲!!

因為我老公好死高大(嗱!我唔係讚佢呀, 我係話佢難買衫咋!haha..), 呢度d衫大件得黎又型又抵,但真係唔可以再買咁多, 因為全部都好死大件又厚, 無位喇!!最後響同一間店都仲有買左多幾件比佢就算, 頂質地都好好, 都係us$10樓下!!



都係果句, 佢隻14號死大腳響香港唔太多選擇, 循例都要去買對鞋比佢!

拖鞋都有..hahha...但佢寫12號, 唔明仲大過14號!總之夠大啦!

有一次見到大妹用既酒精搓手液好香, 跟住見到間舖原來好多款揀, 又香又靚, 最緊要夠輕又實用, 大量入貨用黎做手信一流!!

最後好彩我不惜用晒自己全年既大假過黎, 好彩因為時間夠多(當然我希望再多d), 可以唔洗趕頭趕命,仲可以同爸媽去行下晨運。但唔嘢少架, 耍圍住呢個大湖行, 連跑帶滾都要行都要成40分鐘。


雖然我有唸過 : 痴孖筋, 洗唔洗咁毅行!!

但, 環境靚都行得好舒服!而且, 我比一般人要見父母既機會係較難同少見, 所以我經常remind自己,每一次有機會可以做好女呢個角色都要盡量去做好!盡量唔好去做仆街女!有d機會唔係成日有, 時間亦唔會停落黎去等你有mood到先繼續飛逝...

對我黎講, 香港雖然係我出身既地方, 但已變質既香港, 係無嘢值得我留戀, 我只知仲有一人一貓一龜在等我, 而我亦要繼續留響呢個我最熟悉既地方為將來拼搏。

但美國對我黎講, 除左我既家人之外, 呢個地方, 可能無咩好迫既感覺, 起碼行10分鐘可能都見唔到一個人既關係, 好岩我呢d勁憎social既死港女, 我可以著到乞兒無眉素顏咁出去, 香港我真係無勇氣, 而且地方大好free,所以我真係掛住美國既日與夜...


我亦掛住呢個可以比我一個人發呆既後園, 我自己一個響呢處都消磨左唔少時間。
雖然係唔捨得走架喇,但我知道, 今次既完結係比我期待下一次既來臨。倒數中既下一個農曆新年, 仲有9個月就到!!!呵呵!

~2016《去美國發癲》完晒~


22 則留言:

  1. 唉,晒手信晒到底牌出埋,唔知講咩好\(◎o◎)/
    件紅褸超值,今次孝順晒喇補番晒呢,係呀香港唔啱你住了
    快D返火星喇( ・ิω・ิ)

    回覆刪除
    回覆
    1. 底褲呀!底牌!你著底褲定底牌架?HAHHHAH...你唔好咁娘啦阿伯, 咪又係衣物!
      叫我返火星!!到時你唔好喊到典地呀!

      刪除
  2. 阿世伯堅喎,竟然帶你去建材店買罐頭刀。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係笑爆咀, 所以話呢男人真係唔好去SHOPPING....

      刪除
  3. 你老公真係有對強大的臂彎,讚!

    回覆刪除
    回覆
    1. hahahaha...佢會hill屎架!!

      刪除
  4. 搞緊申請移民未﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 未呀, 遲d先唸喇!而家咪幾好, 係唔捨得, 但我都係中意自由無王管多d..haha

      刪除
  5. 可以同家人一齊,當然係好開心。
    你買俾老公啲衫好抵,
    你的間條袋,我都好鍾意
    咁唔捨得走,有冇諗住移民去呀

    回覆刪除
    回覆
    1. ee你都中意間條架??!!!我遲晒冷d間條出黎大家分享下!!hehe
      移民遲d先唸喇!雖然走時係唔捨得,但而家響香港我又無王管好開心呢!!haha

      刪除
  6. 妳就好啦,我都想忙住懶呀
    妳屋企咪好似有細路屋企咁,將D櫃桶鎖住晒
    妳會唔會帶埋DingDing同龜龜移民呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!!好慘!所有野都要扣住, 有賊入屋肯定以為我收埋好多金銀珠寶!haha..佢真係咩都識得開!!如果真係會移民一定會帶晒佢地走, 缺一不可!不過等我響香港自由自在多幾年先唸喇!

      刪除
  7. 拍手!!! 拍手!!! 亞太終於等到妳嘅update喇>_<
    妳個相公真係好大隻呀!!! 勁! 勁! 勁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為真係太長, 打左好鬼耐!!hehe
      嘩佢最中意人地話佢大隻, 會好hill!hahhaa..(其實係肥!)

      刪除
  8. 好過癮喎用影相呢個方法叫老公搵禮物,等我下次都試下先hehe!
    us$7件外套堅揪抵到尖叫呀,真係搵唔到理由唔買囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唸死都唸唔到比咩surprise佢, 又唔想用速遞, 用呢個方法慳水慳力!
      us$7真係好變態, 完全唔知佢地賺咩!

      刪除
  9. 係咪真係show晒所有底褲架? ^+++^

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe..衰呀你!好在你唔係男人,你係男人我實要話你變態!10條放晒啦仲未夠咩!hahahah...

      刪除
  10. 你同你HONEY真SWEET!又抵佢囂張嘅,咁快估到XD
    行程開心,又收穫豐富(估唔到你連底底都俾埋我地睇囉~~),真係用晒大假都值^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我地係表面sweet, 佢成日都要比我鬧架, 不過見"賣甩"佢就氹下佢啦!hahha
      我以後年年大假都要比晒美國, 全年想放日假都唔得><, 不過真係值得既!

      刪除
  11. 對我黎講, 香港雖然係我出身既地方, 但已變質既香港, 係無嘢值得我留戀...Singapore好岩我呢d勁憎social既死港女, 可以著到乞兒無眉素顏咁出去, 香港我真係無勇氣, 而且地方大AIR好free(& safe)➝➝➝want to give you 10!!! That "黑人style既舖頭"soooooo charm...I can't imagine your suitcase how big XD

    回覆刪除
    回覆
    1. you got it!!!!我都唔明點解我響美國可以"烏歪"到咁都無感覺!!連踩爭行出去都得!hahah..但響香港又真係要毫破綻先敢出門口..hahhaha..我都好想去星加玻睇下!!可惜..可惜..無假期喇!><

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...