網頁

18.4.16

新貓樹



尋日搭小巴返屋企時, 見到d嘢,令我擘到對眼比隻鑊還要大!hahah...唔係見鬼!係見到我個位斜前面有人睇緊電話, 當我立一立眼, 見到我blog個header, 即刻個心離一離, 原來佢響度睇緊我個blog!!hahahha...okok, 可能對大家嚟講係好小事, 但我認我性格仍然小學雞, 我係勁興奮!嘩頂咁都比我撞到唔係吖嘛,痴線有無咁橋呀!!直至落車我仲見佢睇緊, 好滾動!!我老公仲問我有無行埋去同人講我係我, 低能!呢種7到核爆既嘢我梗係唔會做啦!!!hahaha...不過如果有一日你響街睇我個blog, 又發現後面有條友響度好猥瑣咁笑到keikei聲既可能正是本人..keikei...

好喇, 講完百痴嘢就入正題啦!呢壇嘢已經係早排既事, 不過因為我忙住懶, 又比美國篇打晒尖所以而家先出。

話說呢,dingding棵貓樹其實係同佢同年架喇, 而我一路都想幫佢換過棵新。but!ms.lazy係我真名, 所以就齋訓響度唸但就無行動過..hehe..到有一日連電生都頂唔住話不如同dingding換咗棵貓樹啦。其實我心目中已經想買日式無毛貓樹, 即係得木,個面無鋪絨毛嗰d,但上網睇左一大輪都睇唔岩, 就係咁, 我人生第一次上淘寶買嘢喇...

唉往事不堪回首, 由買至比錢至收貨既過程唔好提喇!我唔想用太大篇幅去形容本人有幾智障, 大陸既culture同language有幾難明, 頂總之就係活到老學到老啦,妖!

貨嚟到, 我唔記得我係cheap精唔想比$30定係想早d攞貨, 我決定去速遞公司自取!點知去到見到件貨仆佢個街呢鑊真係唔荒唔自取, 係自取滅亡!!頂洗唔洗包到棺材咁大!!okok, 係,我無影相, 因為我老公谷到塊面紅晒咁拎住件貨已經想殺晒全地球人咁樣, 如果我再要影相佢可能真係要我訓入個棺材裡面...hahahha

咁返到去直接響屋外面unpack, 因為無咩可能入到門口!講真, 佢地真係無咩必要包到咁浮誇囉!其實就係呢堆野喇!

另外因為舊樹係我老公加工釘左個大藤籃響最頂, 所以照辨煮碗我另外都買多一個大籃釘落新樹度!話時話, 有無人記得ikea以前係有寵物嘢買, 舊大籃就係出自ikea, 真係大到爆, 竟然連淘寶都搵唔到比佢大!

嘩ding竟然咁主動未裝就坐左上去, 我仲唸緊個磨合期要唔要半年tim!!


咁我老公就開始裝嵌喇!

唉其實我覺得佢都係姓電襯d, 佢應該唔可以姓木!因為佢既木工真係......ok嘅....手忙腳亂左d咁囉...

dingding好似知道就快同佢棵舊樹say bye, 平時好少入呢格, 突然無la la發姣發凳咁響裡面補蛋!


最後都係要出嚟8掛

扮監視

其實好快就比其他嘢吸引走開左(大家有留意, 我影左3張相我老公都係做緊同一動作...hahhaha....佢真係做得好"細緻"...hahahha)


細緻到世界末日都未得, dingding忍無可忍去左覆周公機(好old school)...hahhaha

la la la..攪惦!!好中意無毛樹, 同有絨毛比, 感覺乾淨d!
好叻豬呀電生,"終於"攪惦! 掌聲鼓勵..啪啪...(其實係掌刮聲..hahhaa)

wowoow..位置fit晒!好安慰, dingding第2日就肯用喇!

但, ding姐係一隻有要求既煩貓(煩膠!), 睇嚟佢既畏高症發作, 最後要整矮d佢先捨得用!對貓奴嚟講, 佢肯用新嘢就等於羸咗舖大細!!!

補飛 : 
哎呀,好驚呀, 呢個post好似勁踩我老公咁, 我驚佢會嬲到靜坐屎塔抗議, 其實我老公因為平時太出色喇, 攪到成日唔小心對佢要求太高!佢都不知幾叻, 又靚仔又盛, 又入得廚房出得gym房....(下刪1000字)

36 則留言:

  1. 哈哈,你老公点捨得嬲你呀

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe..咁佢又真係唔會嬲, 不過唔係唔捨得, 係無我咁好氣!

      刪除
  2. 哈哈,你老公点捨得嬲你呀

    回覆刪除
  3. 中意砌嘢係男人天性,貓樹無毛真係好乾淨喎
    好易砌,不過有塊爛咗昵又無得換,又要改短又要加高
    叮叮終於新居入伙了,恭喜ʕ•ٹ•ʔ

    回覆刪除
    回覆
    1. 妖唔好扮複雜啦!!慢你就認左佢啦!
      好在dingding肯用咋!

      刪除
  4. 每次睇你寫嘢都睇到忍唔住傻笑XD Ding最幸福,你地咁錫佢~~
    我諗如果俾我發現有路人甲睇緊我個blog,我都會好開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想知其實佢知唔知人地對佢好, 因為佢成日咬我, 當然我都會咬返佢!無mood時, 叫到佢失聲都唔認我=="
      係呀, 見到果刻真係堅開心!

      刪除
  5. 每次睇妳打的文章真係發自內心笑左出黎,攪到成日俾袁生見到以為我傻左,皆因覺得我係到傻笑,如果俾我發現有人睇我個Blog,我都會好開心呢

    回覆刪除
    回覆
    1. thanksss!其實我打字時又無咩覺得好唔好笑, 只係用返平時自己思路去打, 但過後睇返都會覺得好笑...hahaha
      我唸響街見到人睇自己blog既機會真係億份之一!係好surprise!

      刪除
  6. 你地兩個好攪笑。個貓樹真係好靚,貓貓可以爬高D玩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都勁中意呢棵, 乾淨好多!唔怕鼻敏感!

      刪除
  7. 買咗返o黎貓地肯幫襯真係好感動o架,咁其實睇緊妳個blog條友會唔會係Blog友,如果係我,我都會去問吓

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係, 隨時花盡心思但佢地會唔吼!今次佢肯用我地真係好執到!!!
      係, 我知可能係blog友,但係唔知人地咩反應, 我怕火羅...

      刪除
  8. 猫樹又幾靚啊!! ^^ 抬棺材包裝都抵啦!!哈))))))))) (不過,你爆晒粗一定都真係好樣衰囉..) HEHE...
    其實, 你老公都唔錯啦!! 最少頂得住你!! 哈)))))))))))))))))

    回覆刪除
    回覆
    1. 係極極極樣衰!因為佢不但大, 仲要用d黑色好肉酸既膠袋裝再貼左好多甩緊皮既膠紙!!
      衰嘢衰嘢衰嘢講中真相..hhahahhahahah...其實有時連我自己都覺得自己好仆街時, 我老公都好似無咩野咁,佢真係幾勁既..haha

      刪除
  9. 點解妳唔同小巴個條友相應呀,係妳粉絲又或者係平時blog友喎
    妳粿貓樹係淘寶架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩咪反啦, 點知一陣人地咩反應, 如果佢唔中意比人認出咪好樣衰...hahahaha
      係呀!!!貓樹之前響日本樂天見到, 唔貴, 但運費好好好癲!!所以膽粗粗試下淘寶, 好在比想像中ok!

      刪除
    2. 我都想換棵貓樹,依家都係淘寶邊個好

      刪除
    3. http://m.intl.taobao.com/detail/detail.html?spm=a312a.7700846.0.0.KCCrIN&id=523366254470&_u=o2il7a863dc1
      可以去睇下

      刪除
  10. 可以好開心地玩!

    回覆刪除
  11. 阿釘姐真係得寵,做餐懵重要擔心佢唔肯新居入伙,真係可憐天下貓奴心。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. hahhaha...可憐天下貓奴心!!簡直又要費心神, 又要破財, 最後仲要跪拜佢求佢玩..hhahhaha

      刪除
  12. 嘩!!! 讚呀亞太都好鬼C鍾意妳棵新貓樹, 不過更鍾意妳家中隻貓貓呀>_<
    仲有"拿拿淋"去買張六合彩喇!!! 咁都畀妳撞見粉C巡遊妳個Blog喎!!! 勁!勁!勁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 亞太你屋企有無養寵物?其實我家dingding係扮得意, 真實好好勇爭鬥狠!haha..
      我自己都係咁唸!!!hahahhha...咁難都比我中!!!

      刪除
    2. 亞太除左係煮飯婆一名, 掌管廚房之外, 亦都係一名貓奴>_<
      等亞太遲D係個Blog到分享一下先>_<

      刪除
  13. 丁丁個奶媽去左邊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩媽你好心思細密!奶媽比張毯遮住左..hahha

      刪除
  14. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  15. Wa~~~DingDing's new house (tree) its sooooooo fantastic indeed....I think I will crazy if find somebody see my blog in public place XD ...ENVY!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢棵樹仲好抵tim!!幾舊水好抵玩!!
      係呀,當時內心勁激動,但無勇氣做任何野!hahha

      刪除
  16. 見到人地欣賞緊自己BLOG, 一定勁興奮...我諗如果係我, 我都會好似你咁望住佢傻笑...HAHAHA...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀雖然好興奮,但又唔知做咩好,就係自笑..hahha

      刪除
  17. 嘩~超掂呀舊樹!我都好想買番舊!😻😻😻😻

    回覆刪除
    回覆
    1. http://m.intl.taobao.com/detail/detail.html?spm=a312a.7700846.0.0.KCCrIN&id=523366254470&_u=o2il7a863dc1
      去條link睇下兄弟!

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...