網頁

18.3.16

去美國發癲 - 雜不甩篇(上)



今次去美國唔算影左好多相。一來因為初去時都係keep住落緊雪, 廢事拎部機出嚟整濕晒。二來已經唔係第一次嚟無咩大驚小怪。但有好多嘢都係好值得記得落嚟既!

飛前執行李, 例牌梗係我老公幫我執啦!haha...突然覺得自己好仆街,好似拋夫棄貓咁, 新年流流年廿八就自己飛走咗, 仲一走走21日, 突然懶感性同佢講不如改機票啦...咁佢梗係話痴線梗係唔好啦!(我就係知你會咁答先問..hoho)咁其實我係真心覺得自己仆街, 但無計, 我預計我每年都要仆街一鑊, 一來我老公絕無可能攞到咁長假期, 二來我覺得我一年見一次自己屋企人都唔係好過份jar!(請漠視此人cute爆睡衣..hhee)

前post都講過, 屋企最後一個老姑婆終於嫁得出, 婚期未定, 但其實對我嚟講, 我一早已經當妹夫係一家人。突然懶感性覺得, 細個打架既日子好似唔係好耐之前發生咁(其實只有我打佢哋..haha), 轉眼我3個變態婆竟然都搵到我既mr.pig..hahhaa
嗱, 好明顯左邊最大粒石既係仍然處於訂婚階段既求婚介指, 結左婚就會變成側邊嗰兩位咁, 好平實..hehe

笑我無聊啦吓!我終於第一次搭到subway!hahaha...因為我同細妹都中意行路, 所以有一日行街shopping我哋都無揸車, 仲搭到勁遠!而我都話我哋長期無聊加笑點低, 沿線笑到爆炸!我覺得難忘架!

我成日都唔明點解哋父母咁正經, 但會生咗3個都係癲既,就算唔係癲都係成日無里正經, 尤其是我呢d過度活躍症患者, 你叫我坐定定我可能會死, 係悶死!坐車坐得好攰要伸展一下!媽響前坐收到呢張相即刻問我地係咪想死!!!hahhahaha...我哋好孝順呀!hahhaha..

嘩, 睇戲見過, 第一次見呢種長車!! 

shopping時見到有好多star wars product, 咁我老公又好鬼中意, 同老豆樣樣睇下研究下, 因為佢想買d嘢送比我老公。

響我哋左一句star wars,右一句star wars響度講講講時, 我媽行埋黎問我哋 : 乜你哋要買「沙鍋」咩??
喂呀媽咪!!!!!!!哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈!!!!!!笑到我咀角都爆埋!!!!!


大妹知我最後一個星期會負責煮飯, 咁佢都會返嚟食既, 變左佢屋企會多咗餸, 佢話如果佢返左工, 媽有後備鎖匙可以去佢屋企攞。嗰一刻我覺得呢個動作好幸福, 因為對我嚟講, 響香港, 係唔會有返外家食飯飲湯呀, 我去你屋企攞嘢呀....嗰種同家人有緊密聯繫既情形發生。anyway, 其實向好方面唸, 我係好自由既..haha..咁佢同爸媽屋企只係十幾分鐘車程, 最後我偷咗d蔬菜,芝士...咁益力多梗係即刻飲啦..haha

仲可以非禮天竺鼠..hehe


大家都知道, 因為我好死憎人惦我既關係,所以我一向都係自己同自己剪頭髮, 有時會客串幫老公剪, 點知舊年阿媽返香港幫我修過左一次, 呢個師傅剪得唔錯, 所以再mark佢, 同佢講, 我唔係好想.....太....齊.....
"擦!!!~~~~~~~"一聲
媽咪後面發生咩事??????!!!!!!
剪左!!!?????

跟住我就開始發出咒怨, 我阿媽仍然無理我修修修....最後...大家都讚讚讚...hehehe...我阿媽話佢聽到咒怨其實有d壓力...我只可以講, 人靚就點剪都靚...呵呵呵

哎呀, 手跛, 下集繼續同大家講無聊事^^


35 則留言:

  1. 結婚就成個人送左比你 (love forever),粒石只是配襯啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我同細妹隻結婚介指比左邊大妹既求婚介指平實咁多..hehe

      刪除
  2. 好彩無買(沙鍋)花洒頭,原來唔啱用,換咗背囊仲好用,年年都飛妳就好喇,唔知幾時先到我呢(^_^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 用沙鍋沖涼...hhahahahha
      如果你可以放到20日假+唸到點安置dingding就go go go!

      刪除
  3. 你呢個剪髮師傅好快手,快到連點剪都無問。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嚇得我丫聽到擦一聲時!!

      刪除
  4. 妳相公好明白事理比妳年年返外家,好羨慕,我個仆街老公就…

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我老公都唔係100%願意架, 可能你老公唔捨得見唔到你咁耐呢!!!

      刪除
    2. 起碼妳相公會企係妳角度睇,知妳難得見屋企人,我嗰件唔會囉,仲要講啲難聽o既說話,唉

      刪除
    3. 唔好嬲豬,等我下年返黎帶d香港手信比你再一齊去食餐勁!:-)

      刪除
    4. 妳方便再o黎紐約嗎?

      刪除
    5. 我覺得ok,因為我爸媽新年都會去紐約拜年,我都會跟埋去!:D

      刪除
    6. 咁期待出年可以見到面,手信就唔駛喇,見到妳已經好開心

      刪除
  5. 一入黎睇,就已經想話: 嘩, 好大口仔! 哈)))
    喂,我覺得你過到去個病更加嚴重囉!! (呢..你呀媽問你係咪找死果張相呢...反影哂!哈)))
    瑪莉, 每次你講既感性野, 總會令我睇到"鼻子一酸".. 好有同感~ 依d話係唔會講出口, 但先自己心知... (寫到有d想喊tim~ )...^^

    回覆刪除
    回覆
    1. EEEE....人地叫你漠視, 你仲要第一眼就見到!!HAHAHHA..
      其實我都覺得我響美國係病到好離譜!!好似癲左咁!!
      hmmm..其實我以前都唔會將d懶感性既說話講出口, 但經一事長一智, 唔想後悔, 所以我而家咩都講得出口, 想笑想喊唔會理任何環境都唔會忍, 咁樣個人係開心d!^^

      刪除
  6. 每次睇你分享都好開心XD 人生就係咁先開心嘛,有咩滿足得過有人明白你,仲要陪你玩、陪你癲!哩D Quality Time好緊要~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁唸!!好彩屋企唔係得我一個癲婆!

      刪除
  7. 嘩!妳個果真係超級無敵好老公啦,叫老公放唔到咁長,去短D唔得咩?
    妳自己剪髮?後面點剪呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係唔得啦!!一年見一次20日係最低消費, 我真係唔會為左就佢縮短!hahaha
      前後鏡就剪到, easy job!

      刪除
  8. "我就係知你會咁答先問"&"漠視此人(yr hubby's)cute爆睡衣"&"唔明點解我哋父母咁正經, 但會生咗3個都係癲既"~make me non stop to laugh XD
    長車~make me thinking of "Pretty Woman"...So envy your home anytime can mark hair stylist XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想像緊你笑爆咀個樣!hahahhaa..
      係架, 有時突然靈感到想改髮型會即刻剪架!不過當然都有失敗時候=="

      刪除
  9. 我好讚同呢句 "人靚就點剪都靚" ~哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀講下ja.....雖然係事實...hahahhahaha

      刪除
  10. 好一篇開心分享,正!(=^・^=)

    回覆刪除
  11. hey.. you need to pay me for using my piggies as your cover!!!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. hohoho..i like ar, and i will not pay...hohoho

      刪除
  12. 沙wow都卑媽諗到,勁

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以出一個"媽咪誤會"系列...hahhaha

      刪除
  13. 難得一家人分隔異地都仲咁CLOSE 咁 FRIEND...
    剩係睇BLOG都聞到你地陣喜氣洋洋的味呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe..可能大家性格都癲癲地無咩正經野好講,焗friend..haha

      刪除
  14. Mary小姐妳好!!! 亞太巡妳個Blog都有一段時間, 今日係第一次留言, 妳有時寫得好生鬼抵C, 亞太比較貪心如果妳再多D分享就更好喇!!! 特別係家中那隻超級可愛嘅貓貓. 多謝分享>_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你支持呀亞太!!我都堅想出post快如閃電,但我個人好鬼心散, 打打下又停下死去睇其他野..hahaha..其實dingding有post響下下篇ga la!hehe..

      刪除
  15. 隔住個芒都感受到你係幾開心同幾癲...

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...