網頁

22.7.15

o靚模寫真


上網見人地美化肉枕, 等我又做下copy cat先..hehe
但有d人好變態, 真係用筆畫落隻貓貓肉枕度, 腦殘!!

ding咁耐無見大家, 第一張相就比大家睇下佢個被人嘈醒既醜態先!hehe..加埋男仔版既肉枕mini ding!

話說dingding上個月剛過左8歲生日, 貓齡已經係中坑!haha..but!我地係人嘛, 8歲絕對可以叫o靚模囉, 仲識賣萌架!!

至於貓奴本來唸住買棵新貓樹做生日禮物既, 但睇極都唔岩, 唸唸下而家呢棵仲好新淨, 加上突然見到有間紙屋, ding一定大愛!!即買!果然!返去砌緊已經忍唔跳上別墅開光!!haha..


佢真係好愛, 仲一臉hill張咁入伙, 下層訓訓...

上層又訓訓...

好明顯佢最中意訓上層, 太重半個月就凹左, 要加工攪攪佢喇!

呢條友仔有日同我鬥啤, 啤啤下訓左!!喂, 可唔可以專業d!

口張開...hhahah

呢張同阿河好似結婚相, 親吻你的新娘子吧...啜啜..

繼續結婚相..

有一日佢突然好想為佢既別墅裝修, 山長水遠響貓樹拖左個咕o臣落黎 , 想塞入別墅下層, 好明顯有d難塞, 點知又突然x痕, 就出現左呢個怪誕既畫面啦, 所以話阿模唸咩真係好難明....

32 則留言:

  1. 捱到半個月咪好囉, 我買過架車俾佢地, 雞蛋仔十分鐘就坐扁架車, 然後開始將架車咬成紙碎, 放到第三日架車就入左劏房, 無得出返黎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 劏房...hahhahaa..d貓地真係破壞王!
      其實呢間屋, 一坐上去就拗, 係加左工先捱到咁耐, 不過要再裝修, 見佢少少都無咬咁"鏡鍚"就知佢幾愛啦!haha...

      刪除
  2. 唔係嘛…真係用筆畫落隻貓貓肉枕度…儍的嗎?
    佢點睇都咁青春可愛,只要健康,八歲又如何XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我見到d腦殘真係畫落去即刻o晒咀。
      咪係咪係, 8歲都係小學生之嘛!haha

      刪除
  3. 佢正過啲𡃁模!

    回覆刪除
    回覆
    1. thanksss!!hahaha..唔洗戴大眼仔tim!

      刪除
  4. 我想吓點樣整得穩陣D,好似豆腐渣工程呢....哈

    回覆刪除
    回覆
    1. no no no, 豆腐渣比佢好, 佢係紙皮!!hahah...
      你整啦, 睇落就解體喇!haha

      刪除
  5. 我都搬咗棵細貓樹返屋企,但無貓吼,唉

    回覆刪除
    回覆
    1. 喂你咁耐唔浦頭呀?!
      竟然唔中意玩貓樹, 貓地咁唔識貨!haha

      刪除
    2. 我返咗香港兩個月呀,都返咗o黎個幾禮拜,好懶呀,今日至出返篇Blog咋
      好彩棵貓樹係人哋o既二手貨,如果係新買唔吼我仲激屎

      刪除
    3. hmmmm...我都記得你之前話返香港, 原來返左兩個月咁耐, 正啦!

      刪除
  6. DINGDING 個樣咁可愛,有無帶佢出街呀,一定會有好多 fans。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無出過街, 佢鱷魚頭老襯底, 佢隔住度家門望出去見到lift門打開都嚇到雞飛狗走..hahhaha

      刪除
  7. 你又吹水啦,明明係半百寫真,又話係o靚模

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地忘記動物計法, 人計8歲絕對係o靚模!hahahhah....

      刪除
  8. 我覺得今個ROUND 佢冇咁吋樣啦~~ BUT, 我都係鍾意睇佢吋樣多D!!! 哈))))))))))))))))

    回覆刪除
    回覆
    1. hahhahahha....咁人地有時都要賣萌丫嘛!不過我一樣都係中意個死寸樣多d!hahaha...

      刪除
  9. 哈哈,紙坑屋變愛巢!

    回覆刪除
  10. Coco話已經畀佢電暈咗!XDXDXD~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都比coco電暈!!你好耐無出coco寫真喇喎!!hehe...

      刪除
    2. 好!同Coco book好個期先!( ´▽` )ノ

      刪除
  11. 愛C呢個靚模丫^^
    叫妳阿媽係下年書展賣妳本寫真啦,一定勁過羅霖

    回覆刪除
    回覆
    1. HAHAHHAHAHAHA.......點解同羅霖比?因為大家都係中女?

      刪除
  12. 隻貓個安樂居看似很舒服! 美甲幾得意!

    回覆刪除
  13. 可愛到呢!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  14. dingding好過癮呀! J痕個張直情係世界級瑜伽大師指定動作,笑到我氣絕!hahahahahaaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢有時係好攪笑啦!!不過佢係女仔, 所以並唔係j痕...hahahhaha

      刪除
    2. oh~~天大既誤會呀!我以為佢係男仔tim,sorry sorry靚女dingding!

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...