網頁

18.5.15

生命中不能承受的他媽的bye



個標題好似好sad好浮誇咁..haha..
而事實上, 對我嚟講, say bye係呢個世界上最難消化嘅嘢。頂, 我真係好叉憎成日要我say bye囉!!!


雖然我一向比身邊人好強嘅感覺, 但其實我係正宗鐵漢柔情..hmmm...又係我廢嗡的時候...

阿媽今次返咗嚟成個幾月, 我唸係呢十幾年來,stay得最長既一次。每年父母回來闖入的我自由自在hea爆的生活, 每次起初都會唔習慣, 但好快地我就好enjoy重投返做女時既癱妃生活。當人地習慣咗又要走喎, 妖妖妖!!!


今次阿媽返黎我真係日日都食得好喪呀~~


好在無咩肥左..hehe

平時懶晒叻, 但同阿媽比, 其實我只係入廚bb班==

我一向都好死憎比人惦到我, 所以我唔會去髮型屋同美容院, 自己已變得工多藝熟, 今次大懷舊叫阿媽幫我修修後面d髮尾, 嘩對上一次叫阿媽剪頭髮已經係小學雞甚至幼稚園雞年代, 真係好大懷舊...hahaha


頂, 一個咁怕say bye的人, 最少每年要say一次, 頂!好很殘忍啊!!
不過我係唔會比自己存在遺憾既, 所以每天都會打返外家向兩位長老請安, 每次佢地返黎都會"盡量"順晒佢地意, 當然每次都仍然係會覺得自己做得好不足=.="每次回想都覺得自己不知不覺做左d仆街嘢, 例如無心機聽阿媽長篇大論講耶穌, ok, 不過我自知係一個死爛臭脾氣既人, 所以我不停remind自己就算發生任何事都唔可以對阿媽發爛渣,而我係成功既...yeah~~(好無聊呀..haha)


仲預祝埋母親節, 二人過左個悠閒hea爆既假期

雖然已plan左新年會返娘家stay幾星期, 但星期六say bye嗰一刻仍然勁sad, ok, 響任何情形同環境下我都從來唔會掩飾自己情感既, 例牌響機場放聲大哭, 但可能今次實在太滿意自己既表現, 一d遺憾既野都無, 所以只係大喊了一天..haha...因為呢一個月我兩公婆同阿媽都真係周圍去玩得好開心呢, 好多地方都留低左腳毛, 搏命搏命影相, 我會記住每一個開心時刻!我而家已經好掛住娘家喇!希望快快到新年!!!



23 則留言:

  1. 嘩!!你自己整頭髮咁叻架,雖然矇矇地,都睇到好靚女喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe..都有試過剪衰咗架..haha..不過耐左就功多藝熟啦^^
      因為唔係靚所以先起勢整矇張相呃下人..hehe

      刪除
  2. 唔想say bye,咁點解唔住埋一齊啫?其實妳娘家得妳一個係香港,唔怕悶咩?
    不過久唔久見下,才知咩叫珍惜

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔得啦, 佢地唔會再長居香港慣左果邊, 至於我自己想響香港儲多d錢先, 始終去一處陌生地方從新開始唔係咁容易。
      咁又係呀, 以前日日見感情真係無而家咁好。

      刪除
  3. 自己剪頭髮??你有天眼?服哂呀。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 天眼???hahhaa...笑死我!!!你係咪想講後眼?haha

      刪除
  4. 回覆
    1. sound so sad!!咁其實半年後又有得見既..hehe

      刪除
  5. 你真係自己剪頭髮!!!?? o.O ? 真係估你唔倒囉!! 哈))))
    最欣賞你既真性情!! 真的, 真係好Q 欣賞呀!! 哈))))) 下次, 母親大人再返黎時, 仆街野就做少D啦!! 哈))))))))))))))))))))))))

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係架!!不過都曾經剪衰過, 好在頭髮長得快, 唔洗捱好耐樣衰的日子咋!!而家就ok la!^^
      喂你講欣賞講兩次咁真誠,我會面紅架喎!!!hahahhaa...
      其實我真係一個仆街女黎架!有時會忍唔住剷到阿媽上天花板, 不過而家收歛晒, 費事side氣力做一d自己後悔既事==

      刪除
  6. 好溫馨呀,媽媽幫你剪頭髮~~通常都係咁,見住就覺得有D煩,唔見又會掛住~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得名媽剪頭髮呢件事好old school...hhaha
      咁又係呀, 以前日日見感情真係無而家咁好。

      刪除
  7. 你好叻,好孝順,

    回覆刪除
    回覆
    1. thankss may may, 其實我以前係衰女黎架><

      刪除
  8. 妳好孝順呀,今次妳想做的已經百份百做到喇,大家都去咗好多未去過嘅地方嘅,真係好開心呀,下次妳飛過去就盡情玩吧😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁都好多謝你今次抽咁多時間同我一齊同阿媽去玩!!今個月去街真係去得好癲..haha
      你放心啦, 無你響度我會玩得特別盡情, 警告你唔好跟埋我去美國呀!!!hahhahha..

      刪除
  9. 你真係好重感情呀, 幸福家庭係樂歡欣既.
    我阿娘都唔係香港, 每次番香港再走, 我地都慣晒lor.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀好煩我完全係感情戰勝理智既人, 響某d事黎講係屬於缺點==
      我又唔知點解我點都好難慣到, 所以咪最憎say bye, 咁你自己會唔會定時過加拿大探你媽?

      刪除
  10. 一睇就知你兩母女感情好好, 好WARM 呀!!
    自己剪髮, 我睇到真係O 左咀, 你好勁!!
    嘻嘻, 原來你都幾靚女...

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我覺得唔一齊住感情反而會好d la.
      點解個個都咁surprise自己剪頭髮既..hahha...但我真係好憎比人惦到我,無計!我認我係怪人...haha
      hehe...其實堅係因為唔夠靚先起勢整矇張相呃下人啦...hahhaha

      刪除
  11. 這是我最開心的一次假期,因不用葱葱忙忙的回去,多謝你們給我最大的容忍,就是長氣,哈哈哈,亞媽都是咁,總之今個假期很開/心,好快又見

    回覆刪除
    回覆
    1. 你梗係開心啦, 自由自在!好彩你知自己長氣ja!hahhaahaha...不過我地兩氣友都覺得好開心, 平時都好少去街去得咁鬼密..hehe

      刪除
  12. 隔住個mon都feel到warm。

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...