網頁

26.5.15

第一麵



呢排起勢咁落雨, 好死煩呀!!!!最死憎立痴痴!又唔想浪費左幾日假期, 於是唸住同老公去附近行下買下咁, 但呢d天氣真係會攪到人無故發爛渣, 加埋我一肚餓就好忟, 我老公話叫我以後熱同餓唔好同佢出街喎, 因為唔想受罪, 我覺得以死港女黎講我已好脾氣,最多都係黑面,fing開佢隻手同埋咩都答唔知...無啦!hahaha.....

唉夏天都係不利我呢d冷氣狗, 都係響屋企蒲好過!之前老公買左個壓麵機, 講真我用左一次咋...hahhaha..講真其實我情願佢送手袋比我,其實我咁耐都想買但又無買部機, 因為我覺得「麵」呢樣野出街要買到無添加唔難, 「麵」亦都唔係d咩貴野,而我既興趣似3分鐘熱度mode」(再講落去等同自殺) 自己買唔用.最多都係自己暗暗話自己浪費(其實我唔會), 但人地送比你唔用就好似對人唔住咁,雖然佢真係有心又細心(補飛!)...用囉用囉....ok,講夠啦, 如果大家見到我呢個post比人瘋狂洗版, 嗰個人一定係我老公...hahahah

ok, 之前儲起左500g過期粉用來開機用, 真係用得晒喎!好多金屬碎痴左出黎!!



咁開機既同時又可以當練習一下, 其實都幾好玩既!

我最最最錯就係唔應該懶用一張細枱攪囉!!><

ok, 堅整啦, 最簡單既蛋麵,參考咗翠兒食譜,200g低粉, 50g高粉, 1隻蛋, 65g水, 求鬼其分3份

第一麵蒲頭啦!我由厚壓到最薄, 試下最薄既口感

加埋長洲大魚蛋,老公話正喎!好啦好啦我會繼續整既, 唔會辜負你既一番心意!haha...咁我都覺得堅係滑既, 不過下次用返大枱整, 唔會整得咁忟憎啦...(定係鉆板太大?)

29 則留言:

  1. 有壓麵機,不妨多啲自己整.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好想自己唔好咁鬼懶...Hahaha

      刪除
  2. 部壓麵機我都好耐冇用過啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 同道中人, 我明白你架

      刪除
  3. 你都可以咁細心整麵條,點會有痺氣呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我一路整一路勁恔, 但都唔死去換大枱整..hahah

      刪除
  4. 踏出第1步, 讚!!!
    瑪莉, 我發覺我地個"皮"性都真係幾似!! 唔通.........我都係有港女格!!!?? >,< , 有時我地真係難為左身邊人.... ^^""

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔咩通丫, 擺明就係啦!hahaha...
      其實每次過後我都有d內疚, 但當火起時又唔記得要收儉下, 所以做港女身邊個男人都幾慘慘..hmm

      刪除
  5. 喂喂!查實我覺得妳好多時都會發老爛,hehe...:p
    妳第一次整麵咋?又好得喎!讚!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我係勁無耐性, 所以成日都會發爛渣, 但來來去去都係因為果幾個原因啦..hhahahaha
      係第一次咋, 希望我可以keep住整啦..

      刪除
  6. 啲魚蛋真係好大粒喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 長洲魚蛋黎架!!勁好味!

      刪除
  7. 壓麵機用途真係唔多,真係要的起心機先唔會浪費~~
    你第一次整似模似樣呢,加埋大魚蛋直情吸引過街賣添啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!!同埋麵又會成日食, 同變化唔大, 攪到動力好低..haha
      果個係長洲魚蛋, 好鮮甜架!!

      刪除
  8. 我家廚房的壓麵機都長眠左好耐呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 同道中人, 我明白你架!!hahhah

      刪除
  9. 依部機, 我一直心動, 但我其實都唔喜歡食麵.

    回覆刪除
    回覆
    1. 同埋麵又唔會日日食啦, 我都係睇左好多次都無落手買....點知...點知...有人太好心....

      刪除
  10. 唉……………………………………………………………
    好在打落冷宮前試到一次長洲魚蛋麪,真係好滑好味
    第二日帶返公司食都仲好滑唔乾硬化呢,Good!

    回覆刪除
    回覆
    1. hahahaha....講到好似遺作咁!!!知啦知啦,再整啦...等你日日食,餐餐食,食食食…

      刪除
  11. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  12. 麵都識整, 真係叻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 叻鬼咩, 我其實想成功整到意粉, d料好難買==

      刪除
  13. 呢部機我成日都想買, 不過我性格都係三分鐘熱度...
    我有個白痴問題, 長州大魚蛋, 係咪剩係長州先有得買架? 港島區會唔會有呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 講真呢部機自己真係未必買, 自己知自己事!haha
      haha...其實我響普通凍肉舖段磅買, 我見到佢個包裝係寫住"長洲大魚蛋", 其實我仲白痴, 我問人係咪真係長洲運黎,ok, 無人答我..hahaha...但係呢, 佢不但大粒, 都幾鮮甜, 而且滾耐左無發脹, 所以應該係無咩落粉, 正野!

      刪除
  14. 好耐無看,但看見第一麵口水流,我感到它很滑,這是我想吃的麵,平時吃的口感都是鞋口的,有機會都很想嘗一嘗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔知你對食麵咁有要求喎!!!hahaha....早知你返黎時就整一次比你食啦><

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...