網頁

30.6.15

30分鐘煲冬瓜



唔怪得知d人話裝修係煩死人, 我屋企唔係裝修, 只係一d維修工程, 但都好擾人囉!!><, 最慘有d唔係一次性, 可能做完唔work又要翻手做, 中間又要一輪爭拗咁, 影響晒心情!!我呢d性格,有一日如果要裝修既話, 一係會癲一係會有血案囉!hahaha...

今年既夏天好似比以前熱, 勁辛苦, 放假都係等太陽落山先出街。雖然我用電磁爐無咁熱, 但都好唔想煮飯囉!!唔煮飯ja, 湯水涼茶就唔少得既。有日行過街市見到有大冬瓜, 簡簡單單滾個湯消下暑先!

材料: 
冬瓜-1斤
咸蛋 -1隻
大頭菜 -1片

阿姐話呢種個面有白粉既冬瓜先係真.冬.瓜!佢講緊時既眼神就好似話比我知有手瓜先係真子一樣...hhahaa

呢位真漢子雖然樣衰, 但千祈唔好掉左d皮,阿媽話佢就係消暑既靈魂! 用百潔布省省佢就靚仔晒架喇!

我成日都唔記得大頭菜叫大頭菜, 次次都要阿姐猜迷語, 今次早一日打定電話問阿媽先, 一打去都係叫阿媽猜迷語: 一塊3角形又咸又黃既叫咩名?阿媽一嘢就估中!好彩3角形又咸又黃佢無估底褲ja...hehehe(低級趣味!)

水滾先放冬瓜皮同大頭菜先, 滾20分鐘

20分鐘後再放冬瓜粒滾多15分鐘最後5分鐘放埋隻咸蛋入去, 鹽都唔洗落!

我有時會加埋d元貝仔或者蝦乾, 但今次唔記得左, 但都好夠味好好飲, 最緊要係快!!

17 則留言:

  1. 有白粉既冬瓜先夠熟呀

    回覆刪除
  2. 冬瓜湯好飲!

    回覆刪除
  3. 叻女,冬瓜皮最有益。 我最怕搬屋,整車,裝修,和搵工。

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe...都係阿媽教路!
      係呀, 搬屋!我間屋住左好多年, 想搬好耐, 但堅怕執野!!><

      刪除
  4. 阿姐話呢種個面有白粉既冬瓜先係真.冬.瓜!佢講緊時既眼神就好似話比我知有手瓜先係真.漢.子一樣...hhahaa <--- haha))) 笑死!!!!
    今年真係早熱左咁.... 真係熱到發癲! 冇心機開爐煮野...
    依個湯正~ 攪都我都想煲黎飲tim~ ... 不過唔知預唔預到"真漢子" 呢!!?? 哈))))))))))))))))

    回覆刪除
    回覆
    1. hahahah...呢排我見成個街市都係真漢子!你總會遇到你最合眼緣果位..hhahaaha

      刪除
  5. 原來冬瓜皮係可以用百潔布洗乾淨, 好方法~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我另外分左 條百潔布專係用黎省生果皮, 不過唔好用綠色果d, 太粗會省甩皮><

      刪除
  6. 維修真係好煩喎,咁妳咪要搬起晒D傢俬係一邊,又搞到屋企好多塵囉
    咁dingding點呀?
    夏天煲冬瓜正丫,我都好鐘意煲

    回覆刪除
    回覆
    1. 我將dingding連佢d架撐全部搬晒入房, 等人地做完我再清潔好先搬返佢出黎, 煩死人!!!
      夏天d瓜真係好好味, 但如果要快速消暑我會食西瓜!hahaha

      刪除
  7. 裝修真係好煩,煩到喊!
    哩個湯夠晒消暑,又簡單,正^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係!裝修搬屋呢d對在職人士黎講係勁煩!!!><
      呢個湯由細飲到大真係好正!!

      刪除
  8. 身同感受啊。日日裝修真係無教好訓。

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...