網頁

25.5.20

照燒粟米煎肉餅



我以前成日都覺得, 香港呢個美食之都, 周圍都係各式餐廳, 基本上選擇比困難多!所以我覺得如果我唔食肉, 其實我都有好多選擇.

點知當我開始唔食肉後就突然發覺, 其實我住呢區係無齋鋪嘅!OKOK,其實我一早知, 只係之前無理佢啦!哈哈..跟住d餐廳總有一兩款素食嘅, 但來來去去都係食嗰幾樣, 堅悶囉!離最近我嘅銅鑼灣有多選擇又好味嘅素餐廳, 其實我可以用外賣程式嘅, 但我又唔想囉...


於是久而久之, 我發現我自己煮足7日咁滯,OK,其實無咩嘢嘅, 純粹想讚下自己勤力jar!haha...


講真我又未去到我媽嗰d境界, 因為我仍然要用植物肉維生..haha

有一日睇電視見到人食burger, 食到個死樣鬼咁好味, 引死人咩! 唓好叻咩,我夠可以整咯!

整得多新豬肉, 我發現有兩樣嘢係唔可能缺, 就係薑同糖!

材料 : 新豬肉1包, 糖, 薑蓉(重手), 鹽,蔬菜粉(可唔用), 燕麥, 粟米

新豬肉真係好鬼lim,所以其實講嚟講去只不過係所有嘢撈勻, 求其分6-7份, 撲鷹粟粉, 煎!

預備照燒汁  
味淋, 料理酒,日本醬油,糖,老抽,水
大約份量係2:2:2:1:0.5:0.5

煎咗兩邊金黃之後, 倒入汁, 閂埋蓋!

反一次索到汁就ok可以上碟, 剩返呢篤精華當然直接淋上啦!

好正啊!個汁係重點!勁好餸飯而且零技巧!如果係食肉嘅都照一樣咁整就ok!
其實係想夾咩都得, 我之前整過一次係加馬碲, 都一樣好味啊!



好喇, 好似好少post dingding咁...哈好懶!
我平時係唔會打dingding, 亦好少鬧佢, 我係完全放任佢做個幸福嘅死港女嘅!haha..
所以當佢有嘢唔中意時絕對會咬人嘅,唔多,但會!
有日好地地molala咬我一啖,佢亦知衰, 但唔代表唔黑面, 指一下, 真係指佢一下就黑!即刻整個邪靈眼比我嘆!haha..

可能佢悶啦, 於是同佢玩下等佢放下電, 玩都玩得懶過人, 瞓響到玩..haha

一post一花 :

有一日起身, 突然好想屋企放一盤黃色嘅花, 本來唸住去到花舖每樣黃花都買d,點知樣樣都唔係好新鮮!但比我昅到有包未開嘅跳舞蘭, 嗱嗱聲叫老闆開嚟見我!哇好新鮮!即買!








14 則留言:

  1. 貓貓好可愛. 😻

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔發小姐脾氣時都可愛嘅😹

      刪除
  2. 咁啱我今日都整咗煎肉餅,材料同你有啲唔同
    貓咪可能想引你關注佢,咬你當錫你,哈哈😄
    跳舞蘭開花,有種熱鬧歡欣嘅感覺。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻新豬肉用嚟整餸都幾方便!
      佢絕對係撩我玩,不過突然足咬啖嚇我一條啦..hahah

      刪除
  3. ding ding 係家中既大小姐,唔鬧得,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 點敢鬧佢,隨時黑一日面..haha

      刪除
  4. 你真係好勤力!(真心,要返工仲要煮足7日堅勁~)
    個粟米餅好吸引,一定好送飯~~
    dingding都係差唔樣同脾氣,想引你注意呢XDDD
    我唔算特別中意花,但哩扎黃色嘅跳舞蘭好靚呀^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 真心, 我都覺得自己太勤力, 所以我決定痠情穩定咗之後我會懶一段好長嘅時間!hahaha..
      係啊, 其實我都唔係話中意花到飛起, 我純粹用嚟令間屋睇落無咁悶!

      刪除
  5. CoCo而家已經變到係又咬唔係又咬……😂

    回覆刪除
    回覆
    1. Coco同Dingding都係有火中坑!

      刪除
  6. 我係懶到冇朋友, 咁多工夫, 咁多調味, 我睇怕退休先會做啦. 你honey真係幸福.
    屋企有植物係好靚.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係喎你平時整嘅嘢都唔係好懶啊!
      我都覺得佢幸福,我都好想有人煮比我食==

      刪除
  7. 基本新豬肉可以做好多種菜式,祇要調味適中多D糖除走D素齋味,就好味道了😋
    呢個粟米肉餅好帶飯👍

    回覆刪除
    回覆
    1. hahhahahahahha...點解剩係好帶飯, 明明你晚飯都係食同一樣嘢!

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...