網頁

27.9.19

西芹腰果炒帶子


有時,周遭環境會令人好洩氣,令人好扯火,令人好沮喪,最仆街嘅係就算你有咩感受,除咗自我乾煎,其實做乜春都無用。

但人最緊要就係positive,我會完全抽離現實,做一d好費精神嘅嘢,盡量響第二d 地方消耗心神,例如砌我嘅麻煩積木,每砌一粒都要另外上螺絲,上螺絲呢個動作絕對乏味煩厭,但真係令我逃避咗現實一整個下午...

Ding姐一路都虎視眈眈, 佢醉翁之意只在膠袋, 膠袋係佢一生最中意嘅「食物」!


仲想厘埋伸隻手出嚟勾走個膠袋!!古惑得佢吖!!
所以我企收得最密唔係錢, 係膠袋!!

好啦, 比我軟硬兼施完, 明知無可能成功就去咗瞓啦!!仲瞓到溶入家中咁款, 但其實係煙幕嚟!!!

見呢排咁乾, 煲咗個桃膠雪耳煲牛奶, 入廚房睇睇火....

我發誓行開咗10秒都無, 聽到個廳有異聲,擰過去....仆你個乖!!!唔係瞓緊咩?!?!你食膠袋就食膠袋, 唔洗咁毒好倒唔倒,倒全SET最細粒包螺絲?!?!?!WTF!!!!仲要係兩隻顏色一齊倒?!?!呢排明明一日比你食足5餐?!?!

唉....仲有少少,留返下次逃避現實再砌埋佢 😘
仲要雙手奉獻零食比兇手, 唉....好卑微啊!


之後入廚房,慢慢洗洗切切煲個湯,再去整個平時嫌麻煩嘅餸。

平時返工,唔會浪費時間做太多洗切嘢,但當你想逃避時,間屋靜靜咁,慢慢做好手上工作,反而唔覺煩。


用刨刨到西芹一條筋都唔剩



用100℃焗香腰果


帶子洗好索乾用少少蒜鹽醃下



先煎香帶子備用,原鑊用蒜蓉蓉兜炒香西芹,加酒,糖,鹽/蔬菜粉加蓋焗一焗,帶子腰果回鑊兜勻食得。

15 則留言:

  1. 今日呢個post 好燥呀! 飲多兩碗桃膠雪耳糖水啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. haha...都唔係好躁JA, 就算係最多都係一陣子

      刪除
  2. 啲貓係咁蠱蠱惑惑架,做咗曳嘢又唔捨得打鬧

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以一日奴才,一世奴才..HAH_

      刪除
  3. 你真係好有心機砌。
    Ding姐曳曳呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係要好有心機, 不過都可以訓練下我最缺乏嘅專注力

      刪除
  4. 同意!我覺得都唔係逃避,係的確需要一間空間去抖下冷靜,畢竟生活仍然繼續,要俾個出口自己停停再行一步~
    個餸炒得好靚呀,糖水又夠潤,正!如果DingDing再生性D就prefect啦……

    回覆刪除
    回覆
    1. dingding其實都算好生性, 令我發癲嘅比密度都唔係好高..haha

      刪除
  5. 叮叮同妳一樣咁醒目🤣🤣🤣
    我中意食腰果呀,碟餸好好味,西芹又降血壓,good 👍👍👍

    回覆刪除
    回覆
    1. dingding梗係醒, 有其母必有其女!hahha..
      下次再落多d腰果!

      刪除
  6. 真好心機砌呀, 你心意揸車?
    你個帶子超正, 我又要學下, 不過, 冇焗爐烤腰果. :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以唔用焗爐, 用白鑊細火兜都做到同樣效果

      刪除
    2. 我買左帶子喇, 放假希望有時間整啦.

      刪除
    3. 我又買左腰果喇, 哈哈.

      刪除
    4. 煮咗未ja?haha..

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...