網頁

25.7.19

汁煮蝦膠釀豆腐



呢排香港負能量真係爆晒燈, 雖然每次睇新聞睇到我咬牙切齒,好希望有本死亡筆記響手, 將d仆乖個名一個個寫晒落去, 寫到佢地死得有咁慘得咁慘...

但冷靜過後, 睇真d, 不得不信相由心生, 做賤嘢嘅人, 個樣比起當選前, 醜咗好多!一臉陰氣, 睇嚟黑暗正蠶食佢個仆乖靈魂, 善惡到頭終有報, 多行不義必自斃, 唔洗死亡筆記佢都會死得好慘.....eeeee....說好的冷靜呢...haha...

但真心, 我仍然滿懷信心, 堅持到底就是勝利! 因為雖然仆乖何其多, 但我仍然見到好多好多人性嘅光輝, 周圍包圍住我地嘅善良靈魂仲係佔大多數!所以就算遇到咩都要保持正能量!不要the皮!振作!!

好喇又講下自己, 呢排慢工出細貨去完成我嘅積木,因為每粒積木都要鑽螺絲,所以我得閒先砌少少。立下眼好似靈異照!😍

真貓dingding表示:睬你都傻,老娘煲劇!


之後......瞓著咗😑

呢排真係太太太熱, 我已經用電磁爐無火爐咁熱, 但係一蒸嘢或者開焗爐真係想死!所以夏天都係煮d快靚正簡簡單單嘢算!

呢排好中意食百福嗰隻濃豆腐, 我1舊開4,所以好鬼厚..haha... 掘咗個窿, 掘出嚟嗰篤豆腐老公叫我唔好Side, 於是我就掉晒入電飯煲同d飯一齊煲..haha...

都係嬸d鷹粟粉落個窿度, 厚釀d蝦膠入去咁啦..keke

真係好厚好變態..hha..煎咗蝦膠嗰面先啦梗係!


另一個煲煮豉油汁, 我用糖,味淋,日本醬油,大約係2:1:1, 滾起就校細火,將d釀豆腐放入, 蓋上煮1分鐘,咁佢又會熟晒又可以吸收到d汁。
*唔直接淋落個煎pan度因為煎緊好很多油啊!
*唔煎好晒先響碟淋汁,因為用醬油煮一煮又好索味又易熟!

釀豆腐上碟, 開大d火煮濃d醬油汁淋上面食得!!好正啊!


一post一花:
夏天真係無咩選擇,所以今個星期只有佢:星







13 則留言:

  1. 妳煎得好靚,好想食

    回覆刪除
  2. 掘出嚟的豆腐,我媽咪會攪埋落蝦膠到。你煎得好靚,第時學下你煮埋個汁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎, 攪埋落蝦膠到!!!點解我無唸過嘅!HAHA

      刪除
  3. 前得真係好靚,流口水ing!
    同意,我仍然相信善惡到頭終有報,負完要正返,同埋要堅持:)
    積木驟眼望以為load唔到幅相囉,同埋Ding好專注煲劇~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 笑死load唔到幅相都比你唸到, 又幾似喎!!

      刪除
  4. 睇見都好想食呀.

    回覆刪除
  5. 煮多D好嘢食,就暫時可以忘記黑暗🥘🍝🍜🍛🥗🍳🍙🌯🥪🍤🍣🍨

    回覆刪除
  6. 我鐘意就咁煎完食,唔太鐘意有汁呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就中意食有汁嘅餸喇

      刪除
  7. 豆腐煎得好靚
    個汁都唔錯。

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...