網頁

30.5.19

節瓜蟹柳蛋餅


其實呢我由細到大都好憎食菜,當然有幾樣我都會食嘅。細個時阿媽為咗要我食菜無所不用其極, 軟硬兼施, 不過我媽通常都係用硬嘅..haha...通常食完飯正想逃走時阿媽都會夾一碗菜比我, 一定要我食晒先可以離開, 我係會磨爛蓆食一世都未食完, 食到所有人食晒飯收埋枱我仲係連人帶凳坐響原位廳中間捱嗰碗菜, 最後可能用水灌之類...好煩!

到而家大個咗, 仍然好憎食菜, 咁而家唔係細路喇唔可以真係零蔬菜啦, 我盡量會食嗰幾種好淋嗰d菜例如菠菜嗰d,但我都會習慣成餐飯都唔食, 食晒飯先夾一碗嚟食,呢d咪童年陰影囉..hahhaa...但相對嚟講, 我就成日都會食瓜類同埋生果喇!

之前咪話我無意中識咗個有機農場直送嘅, 咁係whatsapp落order嘅, 所以響order時都會同個場主夾雜一兩句吹水嘅。咁每次我都無order菜, 佢都會問, 我都係求其搵個藉口吹過就算, 問題係,問多幾次之後如果佢再問,然後我先突然講其實我最憎食菜會唔會好離奇呢?!

order咗d橙心蕃薯, 就咁洗洗佢蒸嚟食, 甜到爆,好軟糯啊!

話說之前order過佢一次節瓜, 咁都偏大個少少, 咁之前響美國食過好大嘅節瓜好甜嘅, 所以我問個場主佢有無, 佢又有喎!
不過又無阿媽嗰d咁大, 媽嗰d通常都係d親戚朋友種嘅。不過而家呢個size夠喇!!hahha...

咁2/3我用嚟煲節瓜咸蛋乾瑤柱湯, 1/3就用咗嚟整節瓜蛋餅啦!


刨絲

跟住盡量揸乾佢, d汁留番, 都幾多!

我加咗d蟹柳, 呢個份量我用咗兩隻蛋, 大約80-100g麵粉(大約啦), 調味用咗黑椒,蔬菜粉, 糖。

撈勻佢, 乾就加節瓜汁, 加到大約咁


煎塊微型出嚟試一試味先, 有咩e郁都仲可以加加減減嘛!

攪惦, 係煎得有d粗糙嘅, 但真係好好味啊!一d都唔怪, 因為一滴水都無加過, 好甜瓜味啊!我老公話感覺似大阪燒喎!

一post一花:
有時d花如果條主幹朵花謝咗,隔離支幹都好難吸到水,我通常剪晒佢落嚟插落一個小樽仔,佢又會企返直晒,仲開得好靚,放到好幾日呢!

離遠睇就知真係好細樽,但好cute😍

16 則留言:

  1. 我前院都有呢隻節瓜,真係比街市買果啲甜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係甜d濃d,可惜唔可以就咁去街市就買到

      刪除
  2. 我有時都會整節瓜蛋餅,因袁生喜愛節瓜,不過就冇用蟹柳,會加蝦米呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔食蝦米,通常都用蝦或者蟹柳

      刪除
  3. 好正呀, 你D菜我都中意呀, 搵日又試下個湯先

    回覆刪除
    回覆
    1. thanksssss!!
      夏天d瓜真係點整都好食!

      刪除
  4. 回覆
    1. 不過呢排香港太熱好快就謝☹️

      刪除
  5. 個節瓜好似戰前炸彈咁大個,今次好似大板燒感覺,如上面有木魚碎就完美,超好味,整多幾次都唔會悶😋😋😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 低能戰前炸彈🤣🤣🤣🤣
      你咁讚,我一定會再整嘅😍

      刪除
  6. 我又冇好似你咁, 唔肯食菜, 我咩都食.
    我勁like食蕃薯,見到你張相,今晚dinner想咬返個

    我出咗新blog@ youtube
    https://youtu.be/Y5XPY7BSeeo

    支持下

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有睇啊!你好勁呀咁有決心去跑!仲有電台訪問,加油!

      刪除
  7. 無試過咁整呢,好正咁!
    估唔到原來樽花係細細樽,好可愛呀^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時我都覺得細細樽嗰d仲靚,可惜而家天氣太熱,放唔長!

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...