網頁

22.10.19

【潤潤潤】雪梨蘋果百合無花果水





yea!終於砌好我dingding2.0, 等我又密謀砌下一隻先, 不過要我呢個有選擇困難症嘅人響catalogue揀一款買, 又唔知要花幾多個月了!

買時以為會同真貓1:1, 原來都拍埋ding咁細.

上星期係結婚17年嘅日子, 早結婚有個好處係, 當你同人講你結咗婚幾多年時, 10個有9個人都會好比個好驚訝嘅表情你, 然後一定講:17年?你今年幾歲啊?!
haha...咁我當人讚我生得後生喇!hahaha...

我老公一生人最聰明嘅事(當然娶咗我呢個賢妻係最神級good choice)就係當年佢將佢自己生日同結婚日綑綁式響同一天, 當年我真係太太太年青了, 誤信佢講咩你就係我最好嘅生日禮物呢d廢話, 天真地同意了, 仲要甜甜的...頂但1x幾後我發現伏到不能再伏, 因為我認為每年結婚紀念日會被捧到女皇一樣, butttttt!因為同樣係佢嘅生日, 變相被捧到變皇帝嘅係佢囉!!每年都被佢生日騎劫囉!!!蛋散!果然醒目!hahahha...

因為我老公係粟米怪, 又比我見到粟米蛋糕,就一於係你啦!都幾得意啊!(個set蠟燭好得意, 不過企咗響冷氣口唱生日歌, 男仔蠟燭急速溶緊, 但其他又無喎, 唔通因為男人脫髮變光頭快過女人?hahhah)

呢排響屋企煮多, 見轉天氣, 喉嚨同鼻都乾爭爭, 就去買雪梨蘋果煲嘢飲喇!

料就好簡單, 一咋乾百合, 南北杏(4:1),4粒無花果。


乾百合, 南北杏洗淨浸半個鐘, 無花果洗淨剪碎。

因為我個煲大, 我用咗5個雪梨,2個蘋果, 我會要埋d皮, 蘋果我會用滾水去蠟, 雪梨會用鹽擦洗。

凍水落晒所有料, 我連水帶料用7,8L水, 15分鐘中火, 1個鐘細火,再焗15分鐘飲得!我會落粒仔冰糖。飲完第2日個喉嚨真係無咩乾痛, 好靈啊!

一post一花 : 

需則結婚紀念日年年被騎劫, 但都有花有禮物收啊!咁當然, 為免收到我唔中意嘅玫瑰花,同我最憎嘅紫色, 呢扎花我親自揀同襯,老公只負責傍水好了!


好得意啊蝴蝶花真係無改錯名,d觸鬚好蝴蝶啊!





20 則留言:

  1. 補祝你哋結婚週年快樂,永遠甜甜蜜蜜!
    也祝你老公生日快樂!永遠做個幸福愛妻號!

    回覆刪除
  2. 好正呀, 我覺得你整既樣樣都岩我口味, 又合時.
    我都祝你兩公婆恩恩愛愛, 甜甜蜜蜜到天荒地老.

    回覆刪除
  3. Happy anniversary,雖然被佢生日騎劫咗,但佢都無少到結婚週年禮物,都算佢啦

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!如果唔係綑綁咗,我唸我嘅結婚紀念日都會被佢唔記得,可能而家係好事..haha

      刪除
  4. 恭喜你地結婚週年紀念,繼續甜甜蜜蜜! 及祝你老公生日快樂,身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks samwei!承你貴言🤣

      刪除
  5. 妳日日都係女皇呢,無變過㗎,祝大家身體健康,週年紀念快樂😚😚😚

    回覆刪除
  6. 除咗你個雪梨水夠清潤夠甜,你兩個都好甜呀~~
    keep住啦!其實一早可以肯定到陪你走下半生嘅人真係好幸福呢^^

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!我哋其實唔甜,成日打打鬧鬧..hahah
      我當年都覺得係如果覺得啱反正遲早都結費事唸咁多,好hea

      刪除
  7. 秋天乾燥,飲雪梨水最啱呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊飲完個鼻同喉嚨即刻無咁乾!

      刪除
  8. WAH, 17年!! 恭喜恭喜~
    老公生日同結婚周年同一日, 咁其實你可以慳返唔駛請佢食生日飯, 哈哈!! 跟住生日禮物又可以慳埋, 都算有SO 喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!
      hahah...嗱我呢d做計數嘅人好轟真嘅, 我有送兩份禮物比佢!當然飯就要佢比啦!!haha

      刪除
  9. 老朋友,祝日日甜蜜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 老師!!!你做咩唔update下你d近況啊!!
      不過見到你留言當你安然無恙了!

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...