網頁

20.8.19

魚香茄子煲...走魚香



我地呢d山高皇帝遠, 習慣自由自在嘅人, 實在自由得太耐鬆懈咗!!太大意喇!山高皇帝遠邊個係皇帝呢?梗係我阿媽啦!!!

我相信好多人都係驚阿媽多過驚阿爸, 我阿爸又心軟又無所謂,最緊要佢唔太中意講嘢,所以衰d嗰句, 我地由細到大都恰佢..hahaha

我阿媽, 都係典型好阿媽,即刻照顧到屋企井井有條, 餵到個個都變豬, 但發起火嚟非同少可, 尤其我呢d又反叛又中意做衰嘢又把口串77咁, 細個成日比阿媽打到衝上雲霄...haha..

但而家佢老咗又收晒火, 加埋我又高大過佢, 佢無可能同我隻揪啦當然, 但佢而家仲勁, 佢係會用哀怨聲對我喃嘸!在我嚟講寧願比佢打, 因為我個人太怕煩, 好怕人重複講嘢, 我阿媽好鬼聰明, 每個女有唔同弱點, 佢就專攻唔同弱點去治我地...hahaa

咁我做咗咩衰嘢?因為我地呢d住得咁遠習慣報喜不報憂,粉飾太平, 費事煩, 所以我仆街係無同阿媽講, 我之前都講, 因為我幾年前仆過一次大街, 傷到我老公以為我比車撞, 正宗仆我個臭街,所以對我d屋企人嚟講, 我仆街係一件好可怕嘅大件事,我係應該稟報比阿媽知嘅,哈哈

但, 我竟然赤裸裸咁公開咗響個blog度, 太大意了!!我唔記得我媽有時會睇我blog!希望佢掛住湊孫忘記我嘅存在啦!(其實佢而家已經眼中只有孫s)p.s.: 媽, 如果你睇到, 我無事!仲跑得快到可以參加奧運!!!

hahaha..大家祝福我, 希望我媽唔會對我使出喃嘸功啦下!
講返食, 呢個係早前仆街前煮嘅,本來我想整魚香茄子煲。

點解本來, 因為我無加咸魚。
一來,屋企唔會長駐咸魚..haha... 
二來,一係唔買, 買就要買靚, 我知道去邊度買靚咸魚, 但我一路都無時間去買。
三來, 我記得盤古初開魚香茄子煲係堅無咸魚, 佢個名就係因為無咸魚都要整到有咸魚味咁。

於是我就試下喇, 咁順手可以消滅一包新豬肉存貨!

話時話, d新豬肉開出嚟一餅

呢個餅狀係唔會因為你將佢倒出嚟就算攪佢而乖乖變做肉碎狀

一定耍加液體攪先可以變碎嬸嬸, 咁我就順手醃醃佢, 所以我就用酒攪, 跟住加糖,豉油簡單醃一陣,個樣假得嚟都幾真..haha

薑蔥蒜就係必備啦

頂,唔用咸魚又要有咸魚味咁虛無縹緲我都唔係好知點, 試下用腐乳睇下得唔得!

當日剛order咗有機菜, 有d細細茄子, 比平時嗰d濃味好多, 我之前係唔食茄子的..haha...咁我會煎煎佢先!

爆薑蔥蒜, 加埋舊腐乳一齊兜, 跟住加新豬肉, 兜混, 再加茄子兜, 最後調味料(豆辦醬, 蠔油,糖, 豉油(少), 蔬菜粉, 酒, 水),大約一半份量唔好過面, 炆煮至開始收汁食得!

嗱, 係好味又惹味嘅, 但佢絕對唔似亦唔係魚香茄子煲..hahhaha...傳說唔落咸魚都有咸魚味係點呢?hahaa...魚露有無咁大power呢?事鬼但啦唔唸喇, 反正都好好餸飯!好佛系求其...hahha..





15 則留言:

  1. 我每次煮魚香茄子都會加鹹魚呢,如果冇加鹹魚,袁生會殺左我架

    回覆刪除
    回覆
    1. 你點整佢都會同係食晒架啦..haha

      刪除
  2. 我都試過用腐乳煮茄子,唔錯架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 腐乳用嚟吊味我還ok, 因為我唔太食腐乳

      刪除
  3. 我會用腐乳蒸茄子

    回覆刪除
    回覆
    1. 腐乳用嚟吊味我還ok, 因為我唔太食腐乳

      刪除
  4. 父母關心仔女係啱架,我哋永遠係佢哋的BB。老DAD未來英國時我都係報喜不報憂。依家反而可以好坦白,咩都講。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我地屋企都係咩都講, 不過有時大家咁遠佢地唔知頭唔知路費事佢地擔心,因為通常佢地都會加d幻想情節落去

      刪除
  5. D相顏色怪怪地🙄
    我都想試腐乳茄子,我知妳唔食腐乳,少少哋我試吓喇🤪🤪🤪

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔食唔會整喎, 你一啖茄子再啪磚腐乳響個口混合啦..hhahah

      刪除
  6. 魚香茄子煲,顏色好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 程兄好耐無見!你好嘛?!

      刪除
  7. 其實我嘅魚香茄子永遠都無魚香,唔特別中意鹹魚味XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. hahah..其實我都同你差唔多!比較少食呢d醃製嘢,但細個時勁愛!

      刪除
  8. 唔該俾三碗白飯我!大大碗!裝滿佢!🤤

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...