網頁

27.9.18

9月大雜薈

今年嘅時間過得好似勁快咁, 轉眼已經去到9月尾!好痴線!可能年頭太忙, 又搬屋又盛, 太充實喇!

剛過去嘅中秋, 一向我地都會食完飯落街湊下熱鬧, 但今年太熱喇!!廢事成身大汗咁, 點知原來新屋呢度係睇到舞火龍,  雖然唔係勁清楚, 但都係小驚喜!

至於做節, 我其實我又無咩呢個意識, 係咪都係兩條友食, 而且又唔想出去同人迫, 都係響屋企食舒服。嗰晚整咗薯仔沙律+通粉沙律+焗大啡菇, 好多澱粉..haha

用咗鬼嫁食譜焗大啡菇, 喂呀, 好好味呀, 早知買兩pack菇啦!又簡單喎!!

今年中秋真係好死多月餅, d流心奶黃係咁2食過一角就算, 真係我會令我用quota嘅就只有大同!同埋每年我老公都會買一小個大班綠豆蓉比我一人獨享嘅..hehe..

今年焙烘同事送咗一盒自家製月餅, 4個都唔同味!


一打開, 因為係細細個, 同埋因為唔太甜又唔漏, 我地兩條焚化爐一口氣焚燒晒=.=

嗱雖則我好懶出post但係我有煮嘢架!不過當然以快為主啦!
冷麵+煎餃+日式沙律呢個組合都係我地夏天成日食嘅! 

有一日發夢食xo醬炒腸粉, 即晚整!我自己差唔多食晒成兜!!因為我老公見我食到飢民咁, 都弱弱的彈開無同我爭..hahha

有一日見有生花生買, 咁我老公好中意食烚花生, 點知我誤會咗阿媽講嘅鹽份量, 變咗腎病花生=.=唗晒!!

講完食又講第樣,我零耐性但好怪雞偏偏我呢又好中意砌嘢嘅, 得閑就會搵嘢砌, 呢個真係好想share, 因為真係覺得好靚!!!登登!!就係會轉會發光嘅摩天輪!我砌架!

仲有仲有, 用咗不足24小時砌好嘅1000塊puzzle...巧靚!


好喇,又講下dingding先!
佢係同我一樣, 係肥咗嘅...因為
成日死蛇爛鱔


響床玩


玩到瞓


底炒盡顯雙下巴

識影緊係高炒, v晒臉(去去...眼屎走)

我如火如柴砌PUZZLE時, 佢一定想提醒我去抖下攤下屍, 好孝順!hahha...

hmmm....

打風嗰日座樓有搖, 我見FB d 貓貓狗狗都嚇親, ding姐呢?當我地大叫時, 佢就整個我地嘈醒佢嘅樣比我地睇><

你做咩要嘈醒人地吖!

嗱!我又要瞓喇, 靜d呀!!

跟住呢幾個星期都會好熱鬧, 因為爸媽返香港了!!

佢地唸住反正我年年都過去, 所以已經好幾年無返。但因為我媽就快要full time湊孫, 佢覺得佢唔會再有機會(時間)返香港, 所以趁阿妹仲放緊產假就同老豆返嚟!到時又有好嘢食喇!!yea!




7 則留言:

  1. 薯仔沙律,沙律通粉,大啡菇,煎餃,xo醬腸粉我統統都鐘意食呀,我都覺得今年好似好快過,好快又一年,咁最後腎病花生如何處置呀,掉晒佢呀🙂,ding ding真係好似肥左ddd喎

    回覆刪除
  2. 今回最特別就係砌puzzle,好快就砌好了,妳好利害,不過太快了,應慢慢享受過程,大啡茹好味呀,好重菇味,正

    回覆刪除
  3. 你居然砌puzzle,仲話自己冇耐性。
    ding ding俾你地嘈醒果樣真係好無奈。
    我都好喜歡食花生,就咁淡淡的都好食。

    回覆刪除
  4. 我都係無耐性砌 puzzle,少少地的都OK。

    回覆刪除
  5. 我又係好鍾意砌pizzle,往年公司中秋有盒月餅派,但怕肥唔敢食,今年無人送月餅,又想食喎,真係賤

    回覆刪除
  6. 24小時1000塊, 真係勁呀, 好羨慕

    回覆刪除
  7. 同事送嘅自家製月餅好可愛呀,咁快清晒一定好好味!
    我都想食大啡菇同XO醬腸粉呀,忙完搵日整先:P
    嘩~~今次到爸媽返HK,佢地應該都好開心,可以搵下舊朋友同食多D中式同港式嘢~~

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...