網頁

3.7.18

酸甜洛神花

我真係好懶!呢個假期近乎無出過街!

呢排太熱太翳焗, 落一落街已經周身濕晒, 個身臭過垃圾!!

大家知我係冷氣狗, 本來已閉關, 唸住等冬天先出街...haha..點知竟然閉關前買漏嘢...心唸呢d天氣出銅鑼灣係自殺式!好在我老公見我同部冷氣生離死別咁款, 即刻拍心口話佢頂!於是佢又出咗去幫我做跑腿...hehe

咁佢咁有義氣梗係要慰勞下佢嘅!問佢想飲咩湯,食咩呀咁, 佢話想飲利賓納!

hahaha...佢唔係咁兒童真係想飲利賓納, 呢個係我地屋企叫法, 其實佢想飲洛神花!ok, 呢d屋企隨手有啦!

呢個係夏天成日煲嘅嘢, 因為酸酸甜甜咁, 又可以消滯, 不過體質太涼就唔好飲咁多喇!

我用洛神花乾, 山楂各手拿兩大揸, 1-2支甘草, 如果有烏梅就加1粒,會仲好飲。

略洗, 煲25分鐘, 加冰糖, 當然如果你想健康d可以用羅漢果, 但我中意用冰糖多d..haha

我老公就中意雪凍飲, 我好怪雞, 飲酸嘢我中意飲熱嘅, 所以橙汁我都係飲叮熱嘅..haha

我完全兩日無出過門,屋企有咩煮咩,簡單整個薯仔沙律磨菇三文魚,加埋杯洛神花已經滿足晒!

同場加映,行過見到dingding懶文青咁若有所思,原來個樣都幾少女..haha



17 則留言:

  1. 兩樣材料都好酸架!我試過煲羅漢果就落幾粒山楂,可以降膽固醇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係㗎,仲可以消滯,我通常只會夏天煲,好過我老公成日死去飲汽水!

      刪除
  2. 都係ding ding吸引過妳啲晚餐

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔信,我唔信!!
      但係點解dingding同食物比較嘅?hahhaha..

      刪除
    2. 洛神花茶我都只係喺香港飲過一次
      因為除咗洛神花茶,妳個晚餐唔啱我胃口,哈哈

      刪除
    3. HAHHA...好大打擊呀...HAHAH

      刪除
  3. 我就唔適合飲,不過,後生女若在生理期都係少飲為妙。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩我係極熱底,我咩期都飲得!haha..不過我成日d涼茶,比我讀中醫嘅表姐睇到都面青,佢話我真係受到好涼🤣😁

      刪除
  4. 我燥熱底,幾時飲都得,飲完清熱氣人都瞓得好D,叮叮住得舒服過舊屋😎😎😎

    回覆刪除
    回覆
    1. 好過你飲汽水呀蛋散!
      我都住得舒服過舊屋😎

      刪除
  5. 咁勁!屋企有咁多存貨可以兩日唔出街!
    我都中意洛神花酸酸甜甜嘅味^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我屋企最多係食物!我唸10日都應該頂到!hahha..
      洛神花同山楂真係好襯!

      刪除
  6. 洛神花我一向麻麻地喜歡呢,我家袁生更加係抗拒個隻

    回覆刪除
    回覆
    1. 抗拒咁誇點解嘅?因為酸?

      刪除
  7. 咁啱尋日LUNCH係士打不買左杯洛神花茶飲, 酸酸地幾好味啊~ 不過就幾狠貴... >< .. 都係自己煲好...
    喂, 你巧奇怪, 橙汁要熱飲.... (笑死...) 哈))))

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩打爛飲好正咁喎!!不過最衰我d係乾!
      wei ar!!你試一次吖,我媽初初都話熱橙汁怪雞,試過都變左以後飲熱,堅好飲㗎!

      刪除
  8. 報告:ding ding已經電暈咗CoCo……😻

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...