網頁

13.6.18

南瓜日式海鮮飯



真係極極極憎呢排天氣!!

有太陽時, 就熱到好似要煎咗層皮咁!好喇落雨時又無風,潮濕翳焗到死!

我呢d天生捲毛狗, 平時洗完頭捲到呢, 一定要吹到直一直, 都可以呃得下人,但只要一濕水呢就會變返爆炸狗, 有時唔需要真係惦到水, 只要係潮濕, 個頭就會慢慢變曲, 好似傻婆咁..haha..

你一定會話, 咁你又唔去電直佢!我又唔中意喎, 我唔中意做一d長遠性嘅嘢, 即係即使我日日都要畫眉但我都唔會去繡眉咁囉!

以前住舊屋返工通常一係地鐵一係的士, 但而家就屋企樓下就係巴士站, 反而搭的士仲行得遠, 都幾方便嘅,除左...

我上嗰架車勁多老人家搭, 係非常老嗰種。佢地可能只係搭一個站掟個彎就落車,我除左頭幾日外, 我而家已經放棄左, 放棄咩?就係放棄hea住上車。我發現不論我點跟隊, d老人家都會完全地唔知響邊到走出嚟插隊,做咩Jar!其實佢地插唔插都一定一定有位, 因為通常都係吉車囉, 我明白有d老人家好心急...唉..whatever!但呢排落雨,插隊,OK!行得慢,OK!向我身閂遮,OK!我抱埋你上車都OK, 但唔好要我踏緊上巴士嗰一刻先監粗插隊, 我完完全全地洗頭式企響到淋雨, 全日忍受自己爆炸狗咁樣開工...所以我而家咩都唔理, 死攬住前面嗰個(唔係真攬呀!hah), 唔比佢地有位插入嚟,快手快腳上車, 然後直標上樓上, 等佢地後面慢慢行大家唔洗煩。

呢d咁嘅天氣, 要煮都係簡簡單單一煲過就算, 日式咖哩通常係我頭幾位選擇, 快靚正!

整日式咖哩主打食個汁jar!我就唔會買靚海鮮, 一包雜海鮮洗洗佢, 用少少黑椒同蒜鹽兜兜佢放埋一邊先!

我中意用呢個牌子雜海鮮, 我見過有其他牌子個樣好垃圾(haha), d蝦可以細過手指甲..haha..

炒洋蔥先啦, 我平時呢就一定勁好心機用慢火慢慢炒到d洋蔥焦化嘅, 咁先好味嘛, 但呢一刻我無抽油煙機用囉(睇上篇), 頂煙到我眼盲!熄火!就咁算!haha

我有一次因為清雪櫃, 所以落咗d南瓜落日式咖哩度, 完全溶晒, 嘩頂成煲咖哩香,甜,濃,都提升晒!之後, 無南瓜我寧願唔整住, 好重要!
將d薯仔呀甘荀呀切細粒粒炒下咁,南瓜切大切事鬼但, 反正都會溶晒!兜完加水慢火煲下

等d南瓜溶就可以加咖哩磚, 我試過好多種, 我本人最中意食呢隻牌子

我係無辣不歡, 日式咖哩都係主打甜, 但呢隻盡咗力去到5, 我老公就話堅辣到佢飛起, 我就覺得OK,我屋企煮嘢嘅準則,係跟煮嗰個嘅口味...hahaha

咖哩磚都溶埋就可以加埋D雜海鮮落去, 食得!

我事頭婆去旅行買左包風乾蔬菜比我


佢後面話加落咖哩食正正喎


OK wor真係!!heehee...開飯^^大大舊飯就梗 ga la!


15 則留言:

  1. 原來你係攣毛嘅,哈哈。
    煮咖喱,我鍾意落番茄,特別好昧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我乾燥天係士毛㗎..ahhah
      等我下次又試下用蕃茄先!

      刪除
  2. 咖哩好味,甜多少少就完美.....😁
    下次都試吓落番茄吖.....😋

    回覆刪除
    回覆
    1. hmmmm...你copy人哋message都好快呀!不過我都想試下用蕃茄..heehee

      刪除
  3. 我鍾意包風乾蔬菜,第時都留意下。 我來左英國就變左捲毛狗,不過係大捲都OK,我無刻意吹直。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都係大捲嘅,但加埋蓬鬆就好驚嚇..ahha

      刪除
  4. 我都係買呢個牌子整日式咖哩架,我都係無辣不歡,不過袁生唔係食得咁辣,所以每次都買辣味最低個款就佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都試過買錯左唔辣,都好食嘅,但都忍唔住加左辣椒粉..haha

      刪除
  5. 我唔鍾意食日本咖喱

    回覆刪除
    回覆
    1. 莫非你中意港式咖哩,即係街邊一串串咖哩魚旦嗰d?

      刪除
    2. 我鍾意馬拉、越南咖喱

      刪除
  6. 我都係天生鬈毛加蓬鬆,俾個五我!
    不過我出嚟做嘢就忍唔住,整頭就會電下佢(一時鬈一時直啦~~),易打理D:)
    我又未至於要好辣,不過有時日式個D真係完全無辣就唔得囉~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 555555555!!!
      我的唔起心肝去髮型屋坐咁多個鐘,惟有日日早d 起身拉直佢,屋企d 直髮夾直髮梳多到呢!ahha

      刪除
  7. 我不嬲都對啲日式咖哩飯麻麻地,因為真係完全唔辣……🤗

    回覆刪除
    回覆
    1. 喂呢隻堅有辣㗎,唔夠再加辣椒粉,試下先啦!

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...